10 jaar DF; toertocht 03-07-2016 !!
- Marleen van Diest
Re: 10 jaar DF!
Zal ik zondag voor de wijn zorgen? 

-
Doe maar niet.

- Marleen van Diest
- Macboy

Maar wel leuk dat Marleen en Dennis hier wel even reageren. We hebben jullie aandacht

Alhoewel Marleen tot een maand terug niet eens wist dat dit forum bestond

- Dennis Cavallino
Ze wist toen ook nog niet dat ze dure wijn op 't aanrecht moest zetten, net voor ze een foto nam.
Ik zit zelf echt heel weinig op forums. Eigenlijk alleen nog DF, Gummen (maar dat werkt niet zo fijn meer sinds de updates) en Garagejournal.com, maar het is iedere week met 15 minuten lezen wel gepiept.
Maar ja, de echte reden is dat ik van Peter niet op internet mag tijdens werktijd.

Ik zit zelf echt heel weinig op forums. Eigenlijk alleen nog DF, Gummen (maar dat werkt niet zo fijn meer sinds de updates) en Garagejournal.com, maar het is iedere week met 15 minuten lezen wel gepiept.
Maar ja, de echte reden is dat ik van Peter niet op internet mag tijdens werktijd.

- Marleen van Diest
Hihi dat was een goed voornemen zoals Peter het noemde
Dus daar ga ik mij aan houden. En dat is overigens natuurlijk veel leuker dan meelezen 

- Marleen van Diest
Tja strenge baas heDennis Cavallino schreef:Ze wist toen ook nog niet dat ze dure wijn op 't aanrecht moest zetten, net voor ze een foto nam.![]()
Maar ja, de echte reden is dat ik van Peter niet op internet mag tijdens werktijd.![]()
![]()

- Snipe
Maar aan de andere kant: het hele bestaansrecht van een forum is toch juist dat de gebruikers ervan heen en weer lullen over de dingen die ze bezighouden? Een van die gebruikers opent hier een topic over 10 jaar DF en vervolgens klagen er allerlei mensen dat er geen topic over 10 jaar DF is. Ergens heeft dat best iets geksMacboy schreef:Was inderdaad wel leuk geweest als op dit forum iets stond ipv Facebook. Het is hier immers begonnen.

Ik liep vanmiddag nog even binnen in VIProom 17. Best gezellig, dat zouden meer forummers nu en dan eens moeten doen!
- Dennis Cavallino
Het was zeker gezellig.
Ik kreeg alleen op mijn flikker dat ik te laat thuis was. "Ja maar ik was aan het werk" was niet de best gekozen respons.
Dus nu lekker rustig bijkomen van deze dag.
Ik kreeg alleen op mijn flikker dat ik te laat thuis was. "Ja maar ik was aan het werk" was niet de best gekozen respons.
Dus nu lekker rustig bijkomen van deze dag.

- Snipe
Zo laat was het niet. Of hebben Peter en jij nog een privéfeestje gevierd achterin die Touring op een verlaten paddock?
- Marleen van Diest
Snipe schreef:Maar aan de andere kant: het hele bestaansrecht van een forum is toch juist dat de gebruikers ervan heen en weer lullen over de dingen die ze bezighouden? Een van die gebruikers opent hier een topic over 10 jaar DF en vervolgens klagen er allerlei mensen dat er geen topic over 10 jaar DF is. Ergens heeft dat best iets geksMacboy schreef:Was inderdaad wel leuk geweest als op dit forum iets stond ipv Facebook. Het is hier immers begonnen.![]()
Ik liep vanmiddag nog even binnen in VIProom 17. Best gezellig, dat zouden meer forummers nu en dan eens moeten doen!
Ahh zijn we elkaar weer net misgelopen...

- Snipe
Ik begreep dat jij inmiddels thuis aan de ranja zat, Marleen 

- Marleen van Diest
Als ik wist dat jij langskwam had ik nog even gewacht om een glaasje ranja met jou te drinken 

- Macboy
Ja heel gek Perry want 4 dagen van te voren is natuurlijk precies datgene wat jullie voor ogen hadden toch? Dit hypocriete geneuzel begin ik wel een beetje zat te worden. Knipoog of geen knipoog.Snipe schreef:Een van die gebruikers opent hier een topic over 10 jaar DF en vervolgens klagen er allerlei mensen dat er geen topic over 10 jaar DF is. Ergens heeft dat best iets geks
Prima dat het forum geen toegevoegde waarde voor het zakelijke DF heeft maar ga hier mij niet lopen wijsmaken dat de post van Elmar dan voldoet aan de behoefte om 10 jaar DF misschien even te benoemen of op een DF dag te vieren en dat bijvoorbeeld een paar weken van te voren aan te kondigen. En vervolgens wel op Facebook het 10-jarig bestaan van dit forum vieren onder de naam van DF trackdays.
Zeker als jullie - terecht - lopen te zeiken dat er zo weinig forum members komen opdagen. Maar leg mij dan eens uit waarom een forum member met dit soort acties zich dan welkom moet voelen op zondag ?? Kennelijk is die behoefte er wel bij mensen getuige dit draadje.
En dan heel DF zakelijk zich aangevallen voelen omdat ik dat hier met een paar mensen zeg en niemand die hand in eigen boezem durft te steken. Nee dan ben ik hier weer de zeikerd want ik heb hier een grote mond maar mijn kop zie je amper op trackdays.
Als dat niet het geval is, hoe moeilijk is het dan om gewoon te zeggen: tja hadden we misschien ook anders kunnen aanpakken inderdaad. In plaats van de post die jij nu plaatst (olie op het vuur).
- Dennis Cavallino
Ik had toch al gezegd dat het enkel posten op FB mijn 'fout' was. Simpelweg niet aan gedacht. En het geneuzel hierover is precies de reden dat ik weinig op forums kom. Ik vind het gewoonweg minder leuk. Teveel negatieve reacties. Op FB kan ik dat makkelijker instellen, zodat het niet op mijn tijdlijn verschijnt. Ik wil alleen maar leuke dingen doen.
- RVV
WTF @ topic verloop
On topic Peter goed bezig
Ben trots op je. Helaas kan ik zondag niet komen. Moet zelf ook werken. 

On topic Peter goed bezig

- Elmar
Mooi Rico komt niet, dus ik ben aanwezig.
Maar kom jij nu ook nog Manboy?

Maar kom jij nu ook nog Manboy?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL
Ik vind dat droogdriften nogal kort door de bocht , letterlijk na 3-4 rondjes de boel aan flarden.
Ook vind ik Zv Kort qua bochtenwerk leuker(der) , Scheivlak vind ik nou niet echt een driftbocht, wel gaaf natuurlijk.
Ik vind dat droogdriften nogal kort door de bocht , letterlijk na 3-4 rondjes de boel aan flarden.

Ook vind ik Zv Kort qua bochtenwerk leuker(der) , Scheivlak vind ik nou niet echt een driftbocht, wel gaaf natuurlijk.
- Elmar
- Snipe
Heel verhaal, Macboy, maar ik heb verder ook weinig méér met DF te maken dan dat ik er nu en dan de ijskast leeg kom drinken. Als ik er wel wat mee te maken had zou het uiteráárd totaal anders zijn gegaan.
Maar ben je er nu wel of niet zondag?
Maar ben je er nu wel of niet zondag?
- Macboy
Tuurlijk ben ik er bij
Als er ook geen azijnpissers komen is het helemaal geen fuck aan. Maar goed beetje bekrompen reactie Dennis. Zoals gezegd je hebt je fout toegegeven maar dan moet Perry er vervolgens weer overheen walsen.
Wat verwacht je van mij ?
Het forum is juist amper negatief. Negatieve onzin reacties worden juist niet gewaardeerd. Dus je kunt wel zien dat je niet lang op het forum komt. En het feit dat ik het niet leuk vind - en paar anderen met mij - zegt toch juist dat het niet organiseren (cq niet even aankondigen) van iets als jammer wordt gezien ? Wat is daar negatief aan ? Of kunnen jullie zo slecht tegen kritiek dat je mijn reacties niet aankan ?
Daar kennen jullie me toch veel te lang voor. Enige echt negatieve hier is de wijze waarop door jullie gereageerd wordt op de hier onderbouwde kritiek.
Daarom is dit weer een heerlijk draadje. Kan gvd die Bombay niet op mijn mobiel zien maar weet nu al dat die geniaal moet zijn

Als er ook geen azijnpissers komen is het helemaal geen fuck aan. Maar goed beetje bekrompen reactie Dennis. Zoals gezegd je hebt je fout toegegeven maar dan moet Perry er vervolgens weer overheen walsen.
Wat verwacht je van mij ?
Het forum is juist amper negatief. Negatieve onzin reacties worden juist niet gewaardeerd. Dus je kunt wel zien dat je niet lang op het forum komt. En het feit dat ik het niet leuk vind - en paar anderen met mij - zegt toch juist dat het niet organiseren (cq niet even aankondigen) van iets als jammer wordt gezien ? Wat is daar negatief aan ? Of kunnen jullie zo slecht tegen kritiek dat je mijn reacties niet aankan ?
Daar kennen jullie me toch veel te lang voor. Enige echt negatieve hier is de wijze waarop door jullie gereageerd wordt op de hier onderbouwde kritiek.
Daarom is dit weer een heerlijk draadje. Kan gvd die Bombay niet op mijn mobiel zien maar weet nu al dat die geniaal moet zijn

- Snipe
Leuk!
Ik probeer ook nog langs te komen zodat ik je gezellig met een drankje erbij uit kan leggen wat voor bekrompen azijnzeiker je bent
Ik probeer ook nog langs te komen zodat ik je gezellig met een drankje erbij uit kan leggen wat voor bekrompen azijnzeiker je bent

- Macboy
Heeft iemand Rebel uitgenodigd eigenlijk ??
-
OnlineLuco
Macboy schreef:Heeft iemand Rebel uitgenodigd eigenlijk ??