Om de zoveel meter stonden er steeds dezelfde snackcar, barista (Echt prima koffie hier en daar), verse sap-kar, hamburgertenten, merchandise tentjes, biertenten (goedkope bulktappers en tenten met speciale biertjes), toiletten, etc. etc. Ik denk dat er wel 200 van die karren rond het circuit stonden. Steeds in nagenoeg dezelfde opstelling, dus duidelijk met een systeem erachter. En het werkte ook nog. Heel af en toe sta je even in de rij, maar dat hoort erbij, maar hoe gezonder je wilde eten of drinken, hoe sneller je geholpen werd. Er is gewoon voor ieder wat wils. En dat kan ik enorm waarderen. Daardoor was de sfeer denk ik ook gewoon goed. Wij waren met een groep waarin de ene om 11 uur een biertje wilde en de andere een dubbele espresso. Dat kan je dus rond heel het circuit op meerdere plekken vinden.
Het parkeren moet je even weten. Eigenlijk moet je zo ver mogelijk doorrijden en niet te vroeg een weiland insturen, want die eerste parkeerplaatsen die je tegenkomt zijn gek genoegd duurder en een pokke-eind lopen. Dat Zandvoort een gebrek aan weilanden heeft is wel een pluspunt voor Assen. Wij zijn helemaal binnendoor gereden en ik heb geen file gezien. Ik denk dat Assen op dit moment de beste faciliteiten heeft voor een F1 race, maar ik verwacht dat Zandvoort de betere kaarten heeft om het voor elkaar te krijgen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat Spa gewoon altijd de meest gave thuisrace van Max Verstappen zal blijven. En dat is ook maar 2 uur rijden vanaf Utrecht, net als Assen.... en Zandvoort.