KTM X- BOW Clubsport, Update p7
- dvh
Re: KTM X- BOW Clubsport
Ik vind dat grijs serieus goed staan.. Oranje zijn ze standaard zeg maar allemaal .. Superhip zo.
-
Of je gaat met een mesje aan de slag

-
Batman was hem voor in 1966...

Ziet er in beide gevallen niet uit.
Ziet er in beide gevallen niet uit.
- WJ
Die Batmobile is stiekum toch best wel cool. 

- frank de jonge
Mooi apparaat. Ben benieuwd wat je beter bevalt. Die Atom of dit?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wat een helden bak zeg, veel plezier ermee 

-
- Auto: X5 M F85
Wow, wat gaaf
Krijg een beetje Transformers gevoel erbij! Veel plezier ermee!

- GTRene
gefeliciteerd, leuk hoor ff weer wat anders, niet dat ik zo'n ding zou kopen, maar wel leuk om een keer in te sturen/racen lijkt me
dat grijs is idd wat euh grijs, zo'n gek/crazy ding mag best in oranje, staat hem beter
dus die KTM met 380pk of meer hebben een andere motor?
hm, das dan wel jammer, als je zoiets geks hebt dan zal 380+ pk ook wel passen
benieuwd naar je ervaringen over een tijdje, trouwens op die parkeerplaats valt ie nog wat buiten het vak...
is die zou breed of die vakken wat smaller, lijkt wel breed

dat grijs is idd wat euh grijs, zo'n gek/crazy ding mag best in oranje, staat hem beter

dus die KTM met 380pk of meer hebben een andere motor?
hm, das dan wel jammer, als je zoiets geks hebt dan zal 380+ pk ook wel passen

benieuwd naar je ervaringen over een tijdje, trouwens op die parkeerplaats valt ie nog wat buiten het vak...
is die zou breed of die vakken wat smaller, lijkt wel breed

-
Stond ie net bij de AH XL in de buurt? Met een paar bewonderaars er om heen? Gaaf hoor!
- Roy RS
mark123 schreef:Stond ie net bij de AH XL in de buurt? Met een paar bewonderaars er om heen? Gaaf hoor!
Yes dat is hem, niet normaal hoeveel mensen stoppen uitstappen en foto's gaan maken...stoppen ook gewoon midden op de weg
Maar ik kan nu zeggen dat ik officieel het un-wrappen écht geen leuk werkje vind! Maar het resultaat is naar mijn zin, het oranje vind ik 100x mooier dan het duct tape grijs! Maar het kost me wel heel de middag, ipv rijden...
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Waarom bewaar je dat klusje dan niet voor een dag waarop het minder lekker weer is om te rijden? 

- Riceaux
Omdat Roy ongeduldig is? 

- Roy RS
Riceaux schreef:Omdat Roy ongeduldig is?
Dit dus, maarrrr, tis klaar, en heb net heerlijk gereden! Wat n feest!
Daarbij kan ik er nu pas écht van genieten, nu hij een mooi kleurtje heeft!
- Paskal
- Auto: meerdere
Prachtig Roy, zag je een uurtje geleden op de Vossenbeemd nog enthousiast de rotonde nemen

Heerlijk zo 's avonds met deze temperaturen wat rondkachelen in een open auto. Ook met het MX5-je vermaak ik me dan kostelijk alhoewel ik zojuist even in de X5 onderweg was

Heerlijk zo 's avonds met deze temperaturen wat rondkachelen in een open auto. Ook met het MX5-je vermaak ik me dan kostelijk alhoewel ik zojuist even in de X5 onderweg was

Laatst gewijzigd door Paskal op 09 aug 2015, 21:23, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Mooie bak! Veel rijplezier ermee 

- Roy RS
Paskal schreef:Prachtig Roy, zag je een uurtje geleden op de Vossenbeemd nog enthousiast de rotonde nemen![]()
Heerlijk zo 's avonds met deze temperaturen wat rondkachelen in een open auto. Ook met het MX5-je vermaak ik me dan kostelijk
Haha, beetje kijken wat ie doet

Nu is het gewoon heerlijk!
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Goed, ik probeer het nog een keer:
Gaat deze het circuit zien?
Gaat deze het circuit zien?
- Roy RS
@ Smiley: jazeker, ik begin met de vroemdag en een dagje op assen, daarna zie ik wel weer verder. Ik doe een beetje voorzichtig, het is geen goedkoop circuitijzer dus hij moet wel heel blijven.
@ René: dat brede viel mij ook op, hij staat net zo breed als de VIper in de garage, maar goed dat er geen deuren open hoeven
Ik weet niet welke 380 pk motoren je bedoelt, maar volgens mij wordt de 5 cilinder audi motor nog niet op de straat toegepast, wellicht in de RR op special request, maar verder niet
Wel zit in de huidige X-Bow de S3 motor, die is op veel vlakken hetzelfde ,maar heeft een grotere (K04) turbo, injectoren en in-uitlaat en geeft zo standaard 300pk, daar rijden er aardig wat van rond met rond de 330pk
Dat kitje kun je ook op de mijne zetten, of een engine swap, maar ik ben gewoon tevreden met dit voorlopig.
Ik moet wel zeggen dat er weer niks zo snel went als snelheid...na de testrit en naar huis rijden dacht ik dat ik er voorlopig niet aan zo wennen, maar gisteren kon ik hem al lekker aan de tand voelen, als je eenmaal weet hoe het vermogensverloop van de turbopower is dan kun je er prima op anticiperen...
Verder ziet hij er nu zo uit:

@ René: dat brede viel mij ook op, hij staat net zo breed als de VIper in de garage, maar goed dat er geen deuren open hoeven

Ik weet niet welke 380 pk motoren je bedoelt, maar volgens mij wordt de 5 cilinder audi motor nog niet op de straat toegepast, wellicht in de RR op special request, maar verder niet
Wel zit in de huidige X-Bow de S3 motor, die is op veel vlakken hetzelfde ,maar heeft een grotere (K04) turbo, injectoren en in-uitlaat en geeft zo standaard 300pk, daar rijden er aardig wat van rond met rond de 330pk
Dat kitje kun je ook op de mijne zetten, of een engine swap, maar ik ben gewoon tevreden met dit voorlopig.
Ik moet wel zeggen dat er weer niks zo snel went als snelheid...na de testrit en naar huis rijden dacht ik dat ik er voorlopig niet aan zo wennen, maar gisteren kon ik hem al lekker aan de tand voelen, als je eenmaal weet hoe het vermogensverloop van de turbopower is dan kun je er prima op anticiperen...
Verder ziet hij er nu zo uit:
-

Zonde.....
Ik had een half jaartje grijs, dan oranje een half jaartje...
raak je minder snel uitgekeken.

-
Dinsdag 8 september is er een hogere rijvaardigheidsdag op Assen georganiseerd door Club Renault Sportieves. Maar alles is welkom, zeker een X-BowRoy RS schreef:ik begin met de vroemdag en een dagje op assen

http://www.clubrenaultsportives.nl/joom ... dsdag-2015
- Fabian
Veel beter zo oranje! Vette bak! 

- Sjoerd
Erg stoer! Veel DF!
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
En aanstaande donderdagavond een paar "lightweights only" uurtjes op CPZ via DF.
(overdag is lotus on track er)
(overdag is lotus on track er)
- GTRene
staat deze auto beter dat oranje
hoe heb je die wrap er nu afgehaald dan, alleen met een föhn?

hoe heb je die wrap er nu afgehaald dan, alleen met een föhn?
- Roy RS
föhn hielp niet echt, dus gewoon eraf trekken stukje bij beetje, dat gaat op zich prima, maar mijn kappen hebben allemaal rondom afgeronde uiteinden en de wrapper heeft die ook mooi meegewrapt en daar afgesneden, precies op de naad. Dat staat keurig, maar is er nogal lastig af te krijgen, heel je vingers en nagels gaan er stuk van. Als je eenmaal een goed begin hebt, dan gaan de grote stukken vrij vlot, maar alle hoekjes en randen zijn geen feest, uurtje of 5 ben ik er wel mee bezig geweest...