Robin schreef:We kunnen Max wel eens vragen wat ie van Renault vindt:)

zo'n 26R is wel leuk voor trackdays, maja als je er maar 2 per jaar pakt zit je voor de rest van de tijd met zo'n auto...
een M coupe (Z3) zou dan wellicht beter passen, waarde gaat omhoog (helemaal als je hem netjes houd e.d.)
+ een tijdloos model en andere Z3 rijders zwaaien soms naar je

de Renault zal wellicht sneller? op vele circuits zijn, de M coupe (Z3) is iets meer een allrounder of course, maar
wel een 6 cillinder en RWD en tijdloos model.
misschien bij jezelf afvragen, welk deel van gebruik het belangrijkste is, de 1 blinkt wellicht meer uit op een circuit, de ander meer over het algemeen.
Misschien ligt het er ook aan hoe oud je bent

de Renault zie ik meer tot een jaar of 35? (beetje sportieve jongelui) zo'n M coupe kan je oud mee worden bewijze van, als je dan nog in en uit kan stappen, met de stoel in de laagste stand parkerende naast de stoeprand

Zo'n e28 M5 schijnt het ook goed te doen on track en on the road wat ik begrepen heb, bovendien ook waardevast, maar kan dacht ik best prijzig zijn met onderhoud, of was dat de e34?
staat nog wel een e28 met e39 M5 motor te koop in NL

maar een gewone nette met de M 6 pittert zal ook lekker gaan.
deze is bv wat duurder (krengen worden prijzig en zeldzaam), maar wellicht wat handelen? verder 1987 dus goedkoop in de wegenbelasting

en er zit een 3.8 motor in...313pk
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... ORT&noec=1#" onclick="window.open(this.href);return false;