ThomasNürburgring schreef:Raar... Ik heb tussen de twee lampjes die het nummerbord verlichten een plastic plaatje zitten. Geen knop dus. Ik kan alleen via de sleutel en bij de stuurkolom de kofferbak openen. Dat vind ik wel erg vreemd.
Ik heb het boekje er even op nageslagen, maar ik gok dat jij geen keyless entry hebt. Schijnbaar zit het alleen daar bij (wat ik dus heb)
Weet jij trouwens hoe je de sproeiers van de xenon laat sproeien? Ik kan dat nergens vinden, ook niet in de handleiding van de auto...
Simpel, verlichting aan en ruitensproeier gebruiken. Dan komen ze mee naar buiten.
Ook zag ik net dat het lampje in de knop van de luchtcirculatie is kapot (middelste ronde knop). Is dat makkelijk zelf te maken? Weet jij (of iemand anders) dat toevallig?
Zie
deze video voor het verwijderen van je radio. De luchtdingesknoppen gaan dan mee.
Dan mijn laatste vraag; mijn autogordels gaan slecht terug. Ik weet dat het een bekend probleem is, maar weet jij misschien hoe ik hier zelf iets aan kan doen?
Dit komt doordat de gordel ook door een geleider aan de stoel loopt. Je kan de geleider er af slopen
EDIT: Ik heb een beetje met het dak gestoeid en het is goed nu. Hij had wat meer kracht nodig.
Als ik heb dat open doe laat ik hem gewoon vallen. Dan klikt ie vanzelf wel vast
Alle delen voor de cruise control zijn nu overigens onderweg. De zilveren delen heb ik zwarte voor genomen gezien dit ook bij de dashboardlijst past.
Overigens kan jij je bruine stuur behouden. Je kan ook alleen de (bij jou) zilveren delen over zetten. Er is nog een stuur met zilveren delen op
ebay te vinden.