Gtech meting STI Bram

Voor alle koikarpers en andere rauwe auto's uit het land van de rijzende zon.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16644
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 12 jan 2007, 17:02

Dat zijn allemaal na apers, ik heb tenslotte alle AVC-R'en besteld :lol:

Trouwens, wie is die 3e STI? Is dat Ted?

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Bericht door Marc R » 12 jan 2007, 18:13


Paul

Bericht door Paul » 26 apr 2007, 00:40

KEwl ding BRam...


het allerbelangrijkste vindt ik eigenlijk de WIELPKs... grappig dat niemand hier daarover rept..

neem een 4x4 met 310pk aan de krukas.. of neem een RWD met 310pk aan de krukas.. de RWD zal meer pks op de weg neerzetten als de 4x4... en daarom zeker op top wat te kort komen op de RWD concurrent..

Ik denk bijv dat een 300 pk M3 pas serieus competitie krijgt van een Impreza met een pk of 350.. heb een hele avond geouwehoerd met een kennis van me, toendertijd Sub dealer hiero in Drachten, en een 280pk WRX had weinig tot niets in te brengen...

Maatje van me heeft een Fiat coupe 20v Turbo met 250 pk... ding blijft lekker meedoen tot zon 200... scheelt echt bijna niets.. daarna is het over voor de Fiat... want dan gaan de pktjes tellen.,en loopt de ///M behoorlijk weg..

Heb al eens tegen een gele S4 gereden, standaard met 310pk..en stuk of 10 keer gedaan... en ding was vanaf 120 ---->>> echt totaal nergens.. liet hem echt staan in de 3e versnelling..

Ding in het filmpje klinkt trouwens ERG bruut!!!

Gebruikersavatar
Fasteddie
Berichten: 684
Lid geworden op: 01 dec 2006, 21:44

Bericht door Fasteddie » 26 apr 2007, 11:05

Mijn E39 M5 had 335 pk aan de achterwielen....gemeten op een Dyno bank....dat klopt ongeveer wel met 400 pk aan de krukas....en dat na 170.000 km :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16644
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 26 apr 2007, 21:16

Ik heb globaal een 380 pk aan de krukas, koppel is na de montage van de AVC-R zo goed als zeker meer dan 500 Nm, hangt beide een beetje van het weer af 8)

Als je de 4WD verliezen eraf haalt, houd je nog 300 pk over. Toch denk ik, hoe eigenwijs, dat het iets hoger is. Waarom? Omdat ik vwb sporten met best wel leuke auto's meekan.

Blijft speculeren uiteraard :wink:

Gebruikersavatar
Downforce Hans
Berichten: 12609
Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
Locatie: Waterloo

Bericht door Downforce Hans » 26 apr 2007, 21:50

partyondude schreef:Ik heb globaal een 380 pk aan de krukas, koppel is na de montage van de AVC-R zo goed als zeker meer dan 500 Nm, hangt beide een beetje van het weer af 8)

Als je de 4WD verliezen eraf haalt, houd je nog 300 pk over. Toch denk ik, hoe eigenwijs, dat het iets hoger is. Waarom? Omdat ik vwb sporten met best wel leuke auto's meekan.

Blijft speculeren uiteraard :wink:
Maar goed dat jij niet op de beurs speculeert,brambi :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 2 gasten