mijn e30 m3/5
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Dat stuur wat jij erin hebt. Lijkt een OMP? Deze was ook op mijn pad gekomen ivm goede prijs/kwaliteit verhouding en ik zoek eigenlijk wel wat anders voor m'n M-tech 1 stuur want die is te glad.
Het stuur van jou heeft ook nog diepte, is dit aan te raden? Ik ben zelf 1m85 en heb wel het idee dat ik goed zou passen met zo'n stuur.
Wat zijn jou ideeen/ervaring ermee?
Het stuur van jou heeft ook nog diepte, is dit aan te raden? Ik ben zelf 1m85 en heb wel het idee dat ik goed zou passen met zo'n stuur.
Wat zijn jou ideeen/ervaring ermee?
- Macboy
-
@ Steven, is idd omp. deepdish 9 cm dus komt behoorlijk naar je toe.
ben zelf 1.83 en krijg hierdoor de ideale zitpostie. wel de stuurkolom verlagen want anders komt stuur veel te hoog uit! kwaliteit is prima maar beste is wel steeds suede handschoenen dragen omdat anders het seude snel vol gaat zitten met zweet/vuiligheid!
@ Macboy succes gegarandeerd wat dat fungehalte betreft..
hoop toch tegen die 8min aan te zitten op de Ring
ben zelf 1.83 en krijg hierdoor de ideale zitpostie. wel de stuurkolom verlagen want anders komt stuur veel te hoog uit! kwaliteit is prima maar beste is wel steeds suede handschoenen dragen omdat anders het seude snel vol gaat zitten met zweet/vuiligheid!
@ Macboy succes gegarandeerd wat dat fungehalte betreft..
hoop toch tegen die 8min aan te zitten op de Ring

- Erik K.
Anders even door sleutelen en er zo'n project van makenhoop toch tegen die 8min aan te zitten op de Ring![]()

Maar dan in de e30 he

http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=87802
-
wowErikKramer schreef:Anders even door sleutelen en er zo'n project van makenhoop toch tegen die 8min aan te zitten op de Ring![]()
![]()
Maar dan in de e30 he
http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=87802

RWHP = 707+ hp @ 5700 rpm. RWTQ = 725+ ft-lb @ 4900 rpm.
Boost level = 14.95 psi
(These are SAE compensated values taken on an eddy current chassis dyno)
not bad at all

- Erik K.
-
idd Eric.. zal het in de gaten houden want volgend jaar moet er door ons ook een v8 m5 gebouwd worden in een e30 m3!
alles staat klaar om te beginnen eraan behalve tijd die te kort komt.
de eigenaar heeft er een behoorlijk budget voor uitgetrokken maar is een echte rechtuitbrander!jammer eigenlijk voor zo'n beestje
alles staat klaar om te beginnen eraan behalve tijd die te kort komt.
de eigenaar heeft er een behoorlijk budget voor uitgetrokken maar is een echte rechtuitbrander!jammer eigenlijk voor zo'n beestje

- GTRene
-
ghehe idd Rene.. de carroserie van een e30m3 voelt echt stijf aan net als het kortere stuurhuis en verbeterde ophanging tov een gewone e30
maatje van me rijdt met een 325i e30 met e36 m3 3,0 en paar dagen terug weer ef sprintje tegen mekaar gedaan maar ondanks zijn kortere diff en kleinere wielen trek ik hem mooi aan gort
@Tristan, zal proberen daar een mooie reportage van bij te houden
en als het allemaal goed verloopt dan komt zo'n blok waarschijnlijk ook in mijn e30 m3 of ik tune mijn blok voor het geld wat die v8+ inbouw kost en heb dikke 500pk..is nog even bekijken allemaal!
maatje van me rijdt met een 325i e30 met e36 m3 3,0 en paar dagen terug weer ef sprintje tegen mekaar gedaan maar ondanks zijn kortere diff en kleinere wielen trek ik hem mooi aan gort

@Tristan, zal proberen daar een mooie reportage van bij te houden

en als het allemaal goed verloopt dan komt zo'n blok waarschijnlijk ook in mijn e30 m3 of ik tune mijn blok voor het geld wat die v8+ inbouw kost en heb dikke 500pk..is nog even bekijken allemaal!
-
- GTRene
Denk wel dat je op een gegeven moment moet stoppen, rond de 500pk is echt een maximum van leuk en bruikbaar en dan moet je nog afwachten hoelang alles heel blijft en recht...
Alsje verder gaat krijg je zoiets asl die Zweden hebben met meer dan 1000pk door dikke turbo's op die 6 cull M5 motor te schroeven, denk dat je die filmpjes wel kent? die hebben toen een wereldrecord op de 1/4 mijl gereden :twisted:
Persoonlijk heb ik liever rond 500pk en een beetje bruikbaar en reliable allemaal...natuurlijk zou ik het niet erg vinden een stukkie in zo'n super getunede E30 m3 te rijden/sprinten
amar voor mezelf, nope doe maar rond 500pk meer dan genoeg voor fun and scary moments 
Alsje verder gaat krijg je zoiets asl die Zweden hebben met meer dan 1000pk door dikke turbo's op die 6 cull M5 motor te schroeven, denk dat je die filmpjes wel kent? die hebben toen een wereldrecord op de 1/4 mijl gereden :twisted:
Persoonlijk heb ik liever rond 500pk en een beetje bruikbaar en reliable allemaal...natuurlijk zou ik het niet erg vinden een stukkie in zo'n super getunede E30 m3 te rijden/sprinten

-
-
vandaag even de tijd genomen om de wielen te spuiten en striping in de bumpers te plakken! dit is eigenlijk even een test maar vind het niet lelijk staan 
[img:1283:758]http://www.sdmk2.nl/m3blackrimms.jpg[/img]

[img:1283:758]http://www.sdmk2.nl/m3blackrimms.jpg[/img]
-
- GTRene
mooi hoor 8)
alleen jammer dat je de velgrand ook zwart hebt gemaakt, ik had het liever op deze manier gezien, trouwens dit soort velgen staan ook super op een "witte" auto...maarja alles is persoonlijk natuurlijk.
[IMG:800:389]http://img211.imageshack.us/img211/281/ ... rwiay1.jpg[/img]
trouwens een evo frontspoiler mis ik? eneuh misschien de spiegels matt zwart?
alleen jammer dat je de velgrand ook zwart hebt gemaakt, ik had het liever op deze manier gezien, trouwens dit soort velgen staan ook super op een "witte" auto...maarja alles is persoonlijk natuurlijk.
[IMG:800:389]http://img211.imageshack.us/img211/281/ ... rwiay1.jpg[/img]
trouwens een evo frontspoiler mis ik? eneuh misschien de spiegels matt zwart?
-
de frontspoiler ligt klaar Rene van carbon net als de achterflap. de spiegels worden de originele warsteiner cup spiegels ook van carbon
zal niet lang meer duren voor dat erop zit!
deze velgen zijn mij afragwielen om het zo maar te zeggen dus ga hier geen geld in stoppen om randjes te laten polijsten en dergelijke
deze velgen zijn mij afragwielen om het zo maar te zeggen dus ga hier geen geld in stoppen om randjes te laten polijsten en dergelijke

- GTRene
Duidelijk Sven 8) der komt nog meer mooi spul op dus, tis al wat kun je nagaan wat het straks wordt, een heerlijke kar, zonde om mee op het cirquit te gaan, maarja daar is ie voor bedoeld, en met licht mooi carbon spul erop wow, betersven deutschmann schreef:de frontspoiler ligt klaar Rene van carbon net als de achterflap. de spiegels worden de originele warsteiner cup spiegels ook van carbon

Ga je dat in de toekomst nog doorlaten werken met lichtgewicht deuren motorkap enzo? eneuh was de achterklep van een sport evo niet ook wat dunner? maarja zal ook wel wat kosten...
Staan nog 2 mooie E30 M3 racers te koop op mobile...kost wel wat

-
achterspoiler incl flap weegt maar een fractie van de originele! dit is een 1 op 1 kopie van een originele sport evo spoiler..
ik wil graag alles van polyester zetten zoals bumpers deuren motorkap spatschermen maar heb duits kenteken en hier in D gaat dit helaas niet zo gemakkelijk.. alles einzelabnahmen en dat kost 1000de euro's als je het verkeerd treft
in elk geval dankje voor de positieve reactie's en ben er zelf nu ook wel heel erg over te spreken
ik wil graag alles van polyester zetten zoals bumpers deuren motorkap spatschermen maar heb duits kenteken en hier in D gaat dit helaas niet zo gemakkelijk.. alles einzelabnahmen en dat kost 1000de euro's als je het verkeerd treft
in elk geval dankje voor de positieve reactie's en ben er zelf nu ook wel heel erg over te spreken