Zal eens opletten of ik hem nog eens door Groningen zie rollen, al valt die een stuk minder op dan de Mini.
Zag jou nog in de Appie op de Vismarkt zaterdag. Jij liep er net uit en ik erin, bedacht me later pas dat jij het was
MINI + Volvo by MartijnKoevoets, on Flickr
Sunny by MartijnKoevoets, on Flickr
C-c-c-c-combospot by MartijnKoevoets, on Flickr
Untitled by MartijnKoevoets, on Flickr
Untitled by MartijnKoevoets, on FlickrAnd so it begins...MartijnGizmo schreef:....
K&N Typhoon besteld
....
informeren naar een feesttoeter van Ferrita...
Ruitenwissers zitten er inmiddels op, lekker streepvrij en nu dus ook met goed bruikbare regensensor. Ideaal!MartijnGizmo schreef:Een paar kleine ergernissen zijn er wel, maar dat is oplosbaar:
- de ruitenwissers strepen --> nieuwe Bosche Aero-dingen besteld
- m'n flesje water dondert om bij vlotte bochten --> nieuwere type bekerhouder besteld (is dieper + meer rubber)
- hij is te stil --> K&N Typhoon besteld
Cupholders by MartijnKoevoets, on Flickr
Cupholders by MartijnKoevoets, on Flickr
Sportpedals by MartijnKoevoets, on FlickrLossen die ook het cuppen van de achteras op of wat dienen die voor?MartijnGizmo schreef:(nou, vooruit: instelbare reactiearmen voor de achterkant liggen hier ook al)
To slam that bitch!Joopieboy schreef:Lossen die ook het cuppen van de achteras op of wat dienen die voor?MartijnGizmo schreef:(nou, vooruit: instelbare reactiearmen voor de achterkant liggen hier ook al)
Jup, om het camber aan de achterkant wat te kunnen verminderen.Joopieboy schreef:Lossen die ook het cuppen van de achteras op of wat dienen die voor?MartijnGizmo schreef:(nou, vooruit: instelbare reactiearmen voor de achterkant liggen hier ook al)
K&N Typhoon Intake by MartijnKoevoets, on Flickr