Classic Park & meeting 1 juni

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Adje ///M3

Re: Classic Park & meeting 1 juni

Bericht door Adje ///M3 » 26 mei 2014, 13:19

Paskal schreef:Ben niet van de partij want ik zit op de Ring :df:
Ik ernaast, dus ik kom helaas ook niet naar Boxtel.

Snipe

Bericht door Snipe » 30 mei 2014, 09:12

Ik ben er ook niet, maar ga er vooral heen als je tijd hebt; het is leuk om een keer te zien!

tomgtr

Bericht door tomgtr » 30 mei 2014, 09:40

Ik vlieg morgen een weekje naar de zon dus ben er niet bij.

Barend
Auto: F20 m135i

Bericht door Barend » 01 jun 2014, 11:55

Uurtje of twee daar meeten?

Tom

Bericht door Tom » 01 jun 2014, 12:04

Yes!

Martijn M

Bericht door Martijn M » 01 jun 2014, 12:23

Ik skip toch maar... Intents Festival is een zware aanslag op je lichaam :tooth:

Roy RS

Bericht door Roy RS » 01 jun 2014, 12:54

Ik skip ook, maar heb n goede reden, ben n nieuw speeltje halen

Barend
Auto: F20 m135i

Bericht door Barend » 01 jun 2014, 12:57

Roy RS schreef:Ik skip ook, maar heb n goede reden, ben n nieuw speeltje halen
Meteen daarna naar Classic Park rijden om hem ons te showen? :blink:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jun 2014, 15:59

:mrgreen:

maareuh, benieuwd wat het geworden is :thumbup:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 01 jun 2014, 16:23

Toch maar een 205 genomen als appeltje voor de dorst :)

Roy RS

Bericht door Roy RS » 01 jun 2014, 19:54

InjectTheVenom schreef:
Toch maar een 205 genomen als appeltje voor de dorst :)
Dat dus, maar the search naar een GT3 continues

Tom

Bericht door Tom » 01 jun 2014, 21:29

Nou, de opkomst was geweldig.. Barend en ik waren er :) Oh, en Ferdinand, maar die herkenden we pas toen ie wegreed.

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jun 2014, 21:47

:mrgreen:

Walter

Bericht door Walter » 11 dec 2015, 13:18

.
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Tom

Bericht door Tom » 11 dec 2015, 13:34

Walter schreef: Maar ik was er na 45 minuten wel weer helemaal doorheen. Eerlijk gezegd was ik blij dat ik er niet voor hoefde te betalen.
Inderdaad. Vooral jammer bij de evenementen die ze regelmatig hebben (bijv. voor een bepaald merk), ook daarvoor vragen ze entree want dat is gekoppeld aan toegang tot het museum. Ik ben er een keer geweest om gewoon even te kijken.. dus een rondje lopen over de parkeerplaats (staat dan vol met mooie auto's van bezoekers, horende bij het evenement) en drankje op het terras doen, zonder het museum te bezoeken. Die had ik twee maanden daarvoor al gezien en zo snel wisselt het aanbod niet. Na mijn uitleg kon dat wel zonder entree te betalen, maar kreeg de indruk dat dat eigenlijk niet de bedoeling was (omdat ze dan bij de ingang van het museum nog iemand voor controle neer moeten zetten, vermoed ik). Sindsdien eigenlijk niet meer geweest.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 11 dec 2015, 15:54

ik vind dit altijd semi-dubieuze concepten, het is altijd te klein en niet speciaal genoeg om echt het label museum te mogen dragen (mijn mening) en als je dan ook nog álles gewoon voor de verkoop hebt staan vind ik het toch een beetje alsof je entree voor een showroom betaald.

Bij Meilenwerk staat veel meer en veel bijzonderder spul (nou ja in het begin in ieder geval) en daar betaal je niet, heeft ondanks geen entree toch een beetje dat Museum statusje en een bijzonder pand...

Op papier klinkt het goed, maar ik zou haast denken dat de museumgangers het links laten liggen omdat het meer een showroom is en dat de klanten het links laten liggen, want ik ga toch zeker geen entree betalen als ik een Delta integrale oid aan wil schaffen... (wat vragen ze voor dat ding? )

Walter

Bericht door Walter » 11 dec 2015, 16:00

.
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 11 dec 2015, 16:02

ohja en het is natuurlijk ook veel in consignatie, dus eigenlijk entree vragen voor een investering die je niet gedaan hebt, beetje teveel vragen voor de auto van een ander, zodat hij niet te snel verkoopt, als hij dan gaat, dan kun je er nog leuk wat tussen zetten...
maar goed, misschien heb ik te weinig vertrouwen en zit ik er met alles naast...

Tom

Bericht door Tom » 11 dec 2015, 16:50

Roy RS schreef: en als je dan ook nog álles gewoon voor de verkoop hebt staan vind ik het toch een beetje alsof je entree voor een showroom betaald.
Of ik nou voor een echt museum entree betaal of voor een showroom met hetzelfde speciale spul... mij om het even.
Maar het moet wel het geld waard zijn. Classic Park vraagt 10,- p/p, niet erg voor een keer maar je bent er idd snel doorheen. Een Louwman kun je rustig drie a vier uur zoet zijn, die vragen 14,- p/p. Daar krijg je veel meer voor je geld.

FreudeamFahren

Bericht door FreudeamFahren » 11 dec 2015, 16:55

Semi off topic maar ik heb sowieso een broertje dood aan al die consignatie cowboys. Ik had ooit een Elfje te koop staan, waar ClassicMaster (dus niet Classic Park idd) mij voor benaderde
Graag zien wij uw Porsche in de verkoop staan bij ons in de showroom. Daar waar ruimte is voor circa 125 Porsches en klassiekers van minimaal deze klasse! Wij leggen u graag de mogelijkheden en voorwaarden voor om de auto bij ons in de showroom te zetten onder consignatie. Kijkt u eens op .ClassicMaster.nl hoe uw auto in de verkoop kan staan. Wij plaatsen de auto op onze website die met zo'n 7500 bezoekers per maand goed wordt bezocht, ook adverteren wij de auto op alle grote website's in binnen en buitenland. In de praktijk blijkt het voor particulieren vaak moeilijk te zijn om een Porsche of klassieker tegen een goede prijs te verkopen. Wij nemen u de verkoop uit handen opdat u de gewenste prijs krijgt en geen zorgen heeft over de afhandeling. Verkopen is tenslotte ons vak! Wij staan u graag te woord om alles toe te lichten. In afwachting op uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Jeroen Kooren ClassicMaster.nl te Roosendaal.
Mijn antwoord:
Bedankt voor uw mail. Zeker mag u mijn auto "in de verkoop zetten bij u in de showroom". Dat doen we nadat u mij een bedrag heeft betaald dat dicht in de buurt komt van mijn vraagprijs, zodat we de auto over kunnen schrijven. Ik heb namelijk geen enkele behoefte om met mijn spaargeld uw voorraad te financieren.

Succes met de business,
Laatst gewijzigd door FreudeamFahren op 11 dec 2015, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.

DennisvdB

Bericht door DennisvdB » 11 dec 2015, 20:06

Ach ja, als je interesse hebt in een auto die ze aanbieden mag je echt wel voor niets naar binnen. En zelfs jaarkaarten gekregen na aanschaf van een auto, jippieee.

Verder zoals eerder geschreven: ik denk 80/90 % consignatie, de rest is van hen. Kom er regelmatig binnen gevallen, woont er niet ver vandaan en ik vind het toch wel altijd leuk om een kijkje te nemen.

De verkoop van de wagens zijn ze echt slecht in, de echte eigenaar van de wagen heeft alles moeten regelen, aangezien Classic Park veel te laks is met de afwerking van de transactie. Had dus ook eigenlijk te lang geduurd, maar goed, da's achteraf.

Een vriend van me heeft er nu een paar motoren staan, oude GP racers zoals de motor van Wil Hartog en Barry Sheene. Wil ze nadrukkelijk niet verkopen, maar CP wil er perse een prijs aan kunnen hangen. Nou, dan maar een exorbitant bedrag genoemd haha.

DennisvdB

Bericht door DennisvdB » 11 dec 2015, 20:08

FreudeamFahren schreef:Semi off topic maar ik heb sowieso een broertje dood aan al die consignatie cowboys. Ik had ooit een Elfje te koop staan, waar Classic Park mij voor benaderde
Graag zien wij uw Porsche in de verkoop staan bij ons in de showroom. Daar waar ruimte is voor circa 125 Porsches en klassiekers van minimaal deze klasse! Wij leggen u graag de mogelijkheden en voorwaarden voor om de auto bij ons in de showroom te zetten onder consignatie. Kijkt u eens op .ClassicMaster.nl hoe uw auto in de verkoop kan staan. Wij plaatsen de auto op onze website die met zo'n 7500 bezoekers per maand goed wordt bezocht, ook adverteren wij de auto op alle grote website's in binnen en buitenland. In de praktijk blijkt het voor particulieren vaak moeilijk te zijn om een Porsche of klassieker tegen een goede prijs te verkopen. Wij nemen u de verkoop uit handen opdat u de gewenste prijs krijgt en geen zorgen heeft over de afhandeling. Verkopen is tenslotte ons vak! Wij staan u graag te woord om alles toe te lichten. In afwachting op uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Jeroen Kooren ClassicMaster.nl te Roosendaal.
Mijn antwoord:
Bedankt voor uw mail. Zeker mag u mijn auto "in de verkoop zetten bij u in de showroom". Dat doen we nadat u mij een bedrag heeft betaald dat dicht in de buurt komt van mijn vraagprijs, zodat we de auto over kunnen schrijven. Ik heb namelijk geen enkele behoefte om met mijn spaargeld uw voorraad te financieren.

Succes met de business,
Ik weet niet of jij de mail wel hebt gelezen trouwens...

Er staat nadrukkelijk "Classic Master" uit Roosendaal, en niet "Classic Park" uit Boxtel!

:slapen:

FreudeamFahren

Bericht door FreudeamFahren » 11 dec 2015, 23:35

Tikfout in mijn berichtje. Zie ook aankondiging semi off topic. Standpunt "consignatie zuigt" blijft.

Plaats reactie