Nou, jullie schrijven dat nou wel, maar dat zou wel lachen zijn.. Laptop naar de herrie, zijn ze voor die dag of nacht klaar..Luco schreef:Ja dikke 24 volt doorheensturen, weg laptop
Hm.... Zoiets gaan verkopen levert wel wat op denk ik..

Nou, jullie schrijven dat nou wel, maar dat zou wel lachen zijn.. Laptop naar de herrie, zijn ze voor die dag of nacht klaar..Luco schreef:Ja dikke 24 volt doorheensturen, weg laptop
Peric schreef:Nou, jullie schrijven dat nou wel, maar dat zou wel lachen zijn.. Laptop naar de herrie, zijn ze voor die dag of nacht klaar..Luco schreef:Ja dikke 24 volt doorheensturen, weg laptop
Hm.... Zoiets gaan verkopen levert wel wat op denk ik..
Dat is het vaak he.. Een alarm wat afgaat, of de ramen die ineens open staan als je terug bij je auto komt. Niet zelden is de auto binnen een week daarna weg.JP schreef:afgelopen nacht, staat opeens je auto te loeien.....
Kan geen (poging tot) braakschade zien, maar heb nog nooit eerder 'vals' alarm gehad.
+1Barend schreef:Dat is het vaak he.. Een alarm wat afgaat, of de ramen die ineens open staan als je terug bij je auto komt. Niet zelden is de auto binnen een week daarna weg.JP schreef:afgelopen nacht, staat opeens je auto te loeien.....
Kan geen (poging tot) braakschade zien, maar heb nog nooit eerder 'vals' alarm gehad.
Dat is doorgaans al teveel werk voor ze. En dat geeft herrie..Sjoerd MP BMW schreef:Slijptol op accu...?
Pasgeleden inderdaad mijn auto aangetroffen met de ramen open.Barend schreef:Dat is het vaak he.. Een alarm wat afgaat, of de ramen die ineens open staan als je terug bij je auto komt. Niet zelden is de auto binnen een week daarna weg.JP schreef:afgelopen nacht, staat opeens je auto te loeien.....
Want jij hebt 12V op je ODB poort staan? Nice!Eric H schreef:Pasgeleden inderdaad mijn auto aangetroffen met de ramen open.Barend schreef:Dat is het vaak he.. Een alarm wat afgaat, of de ramen die ineens open staan als je terug bij je auto komt. Niet zelden is de auto binnen een week daarna weg.JP schreef:afgelopen nacht, staat opeens je auto te loeien.....
Denk alleen dat hun laptop het "opeens" niet meer deed![]()
![]()
Gelukkig worden de temperaturen weer wat beter, wat inhoudt dat de scooter naar buiten en de auto naar binnen gaat.
Dat is één van de anti-diefstal maatregelen ja.Barend schreef:Want jij hebt 12V op je ODB poort staan? Nice!
Volgens mij zitten alle sleutels in een bepaalde frequentie reeks Rene, dus met een soort van scanner ofzo scannen ze heel die frequentiereeks af. Als ze de goeie hebben dan gaan de ramen open. Ofzoiets. Ik heb er ook niet heel veel verstand van.GTRene schreef:ik lees trouwens vaker auto ramen naar beneden staan bij ontdekking.
zouden ze iets hebben om zeg maar ook al staat de auto op slot de elektrische ramen te kunnen bedienen op afstand? dus van buitenaf?
je zou het bijna denken, of bedoelen jullie, raam ingeslagen.
Volgens mij "hashen" ze zo'n ecu gewoon: knetterveel combinaties achter elkaar sturen en wachten tot hij het doet. Er is vanzelf een combinatie goed.Barend schreef:Volgens mij zitten alle sleutels in een bepaalde frequentie reeks Rene, dus met een soort van scanner ofzo scannen ze heel die frequentiereeks af. Als ze de goeie hebben dan gaan de ramen open. Ofzoiets. Ik heb er ook niet heel veel verstand van.GTRene schreef:ik lees trouwens vaker auto ramen naar beneden staan bij ontdekking.
zouden ze iets hebben om zeg maar ook al staat de auto op slot de elektrische ramen te kunnen bedienen op afstand? dus van buitenaf?
Volgens mij kunnen ze via scanners - als ze in de buurt zijn - jouw frequentie ook aflezen. In parkeergarages bijvoorbeeld.
ja, ik schreef scannen, het is eigen 'brute-forcen' zoals jij zegt.Petrolhead Tom schreef:Volgens mij "hashen" ze zo'n ecu gewoon: knetterveel combinaties achter elkaar sturen en wachten tot hij het doet. Er is vanzelf een combinatie goed.Barend schreef:Volgens mij zitten alle sleutels in een bepaalde frequentie reeks Rene, dus met een soort van scanner ofzo scannen ze heel die frequentiereeks af. Als ze de goeie hebben dan gaan de ramen open. Ofzoiets. Ik heb er ook niet heel veel verstand van.GTRene schreef:ik lees trouwens vaker auto ramen naar beneden staan bij ontdekking.
Volgens mij kunnen ze via scanners - als ze in de buurt zijn - jouw frequentie ook aflezen. In parkeergarages bijvoorbeeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten