eneuh, wat een dikke kar zo>
Maar nog steeds te duur350 Z schreef:Ik ben totaal niet BMW minded want ze zijn echt veel te duur voor hetgeen je krijgt maar die M4 hierboven is echt een vette kar
BMW is ndacht ik wereldwijd og steeds de grootste voor zolang 't duurt , dus daar ligt 't niet aan, met de hete adem van Benz en Audi in hun nek trouwens.Luco schreef:Tom, ik denk dat mercedes wat grotere verkoop aantallen heeft en dus iets meer bij kan leggen op de exclusievere modellen.
Whut ? Truckstar ? Henk en Jan ? 90% groen ? Wat zemel je nou man. Zelf rij je in een samengestelde turbo-nakomeling. Een Frankensteinauto uit de verlaten magazijnschapen van Beierse motorfabrieken. En je vindt 'm geweldig.Robin schreef:Luco schreef: ...en dan komt dvh met een truckstar fesival aantal foto's van wat Jan de Rooij/Henk Wijngaard en vooral (te)duur spul, misschien muv de M235i met pakketje.
ROFLOL, dus wat ik al zei, BMW wordt van een leuk/df en 'enigszins nog betaalbaar' sportief merk één groene bende voor 90% van de modellen.
:
Ga toch weg man. Renault is het nieuwe BMW. Meer premium, meer RWD.Luco schreef:Hee DVH, wel de goede quoten he.
Robin, wel duidelijk dat je het niet in perspectief WILT zien.
tov de overige merken hebben ze gewoon de meeste sportieve auto's.
M235i is ook afgelopen als het 1 serie platform in 2017 fwd is. Zal nog steeds goed sturen(zie MINI) maar als fwd 4 cilinder komen ze gewoon in het GTI segment waar al ontzettend veel keus is.Robin schreef: En de lekkerst rijdende zal de M235i zijn gevolgd door de M3/4. De rest kun je net zo goed bij Scania in Zwolle gaan proefrijden.
Dat klopt. Maar mensen die een busje kopen zien de meerwaarde niet van een BMW logo en de bijbehorende BMW prijs.GTRene schreef:ziet er ook zeker niet verkeerd uit en voor de meeste kopers zal het worst zijn als BMW nu ook wat FWD maakt. sommigen merken het verschil niet eens als je 'normaal' rijd.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot], e30touring1990, Google [Bot], Rogerb en 21 gasten