Geloof dat er wat dingen op stapel staan om het geluid te verbeteren, maar zoals het was, wordt het niet meer. Ik koester de herinnering van de V10's door Monaco. Manneman, kippevel.

Werd door het technische maleur van Mercedes dan ook een schitterende race deze keer.Joy schreef:Voor het eerst in jaren vandaag een F1-wedstrijd gezien. En verrassend genoeg mezelf nog vermaakt ook. Mercedes voor het eerst dit seizoen niet op P1.
Zeg het niet heel vaak maar ben het met je eens Hielke, wat een eikel is die Massa ook, ook wel knap van Rosberg dat ie ondanks die problemen, toch nog 2e is geworden.Hielke schreef:Werd door het technische maleur van Mercedes dan ook een schitterende race deze keer.Joy schreef:Voor het eerst in jaren vandaag een F1-wedstrijd gezien. En verrassend genoeg mezelf nog vermaakt ook. Mercedes voor het eerst dit seizoen niet op P1.
Aardige gast die Massa. Kan ook goed tempo rijden. Maar als racer is het een DRUIF! Toen ie naar het leidende kwartet toereed wist ik al dat 't niks zou worden. Superieur auto, hoogste topsnelheid, superlang recht end. Rendement nul.
Noem mij een zeikerd maar in het geval van de F1 was het vroeger echt wel beter. Wat nou "the environment" met die paar races per jaar maakt het geen reet uit wat je uitstoot dus dan doe maar gewoon dikke NA V12's!Peter Tunissen schreef:En zelfs dat was al een slap aftreksel van de V12's...
We worden oud.
Hij begint een beetje sneue trekjes te krijgen ja... als hij iets vaker tot 10 zou tellen, had Williams nu wat meer punten gehad.PD power schreef:Massa was betrokken bij een crash, en het was volgens massa allemaal weer de schuld van een ander, wat een jankert
Dus nu vind je dat niet meer?Luco schreef:Voorlopig vond ik Massa beter bij ferrari dan het wonderkind raikkonen
Nou die jankert van Alonso, heeft z'n ware aard ook weer laten zien, beetje zwaaien uit de cockpit tijdens een gevecht om positie, op het circuit waar de mannen van de jongens worden gescheiden, laat Raikonen gewoon zien dat ie het nog kan, zelfs in een langzamere auto, wat ik waardeer aan Raikonen, dat ie ook niet jankt als het niet wil, prachtige wedstrijd. geweldig acties.Luco schreef:Voorlopig vond ik Massa beter bij ferrari dan het wonderkind raikkonen
Gebruikers op dit forum: Ti-Tourist (Erik) en 13 gasten