Ik snap wel dat er design technisch mooiere ontwerpen zijn gemaakt maar daar blinkt Porsche sowieso niet in uit. Daarnaast is dit type Boxster echt een veel mooiere dan zijn voorganger, pracht apparaat

Natuurlijk lijken zowel oude als nieuwere beter met de kap open maar deze is echt meer dan een "bijna facelift". De 987 is minder rond, meer "gespierd", voller en volwassener qua design imho.dvh schreef:
Waar dit nieuwe model mooier in is dan zijn voorganger zijn de koplampen en het interieur.
Is zou bijna een facelift kunnen zijn.
Ondergewaardeerd ? Nou volgens mij niet op DF hoor. Veel DF'ers hebben er eentje.Mark Nauta schreef:Fraaie Boxster Arthur.
Is en blijft een beetje ondergewaardeerde auto maar in mijn ogen gewoon een erg goede scherpe sportwagen. Ga je veel plezier aan beleven!
En inderdaad, gaat de goede kant op hier op DF
Interieur des te meer hoor... WAT een plank is dat 993 dash!GTRene schreef:niet altijd, idd de laatste boxster is een plaatje , maar als je bv kijkt naar de 911 serie destijds waar ze van de 993 over gingen naar de 996 dat vond ik echt geen verbetering