ik haal hoogstens 1op 11.5 en dan moet ik heel erg me best doen

maar daarin tegen de lol die je ervoor krijgt, heerlijk gooi en smijtwagentje met toch luxe.

En die blauwe , die staat al eventjes op internet ;]
Ben benieuwd.
1 op 11,5 is met veel stadsverkeer. Op de lange baan zonder doortrekken kan het best iets beter.TomK schreef:Neem wel maar een strippekaart bij de pomp als het de fiësta word ;]
ik haal hoogstens 1op 11.5 en dan moet ik heel erg me best doen![]()
maar daarin tegen de lol die je ervoor krijgt, heerlijk gooi en smijtwagentje met toch luxe.![]()
En die blauwe , die staat al eventjes op internet ;]
Ben benieuwd.
Oh jij bent er zo één die overstuur eng vind?TomK schreef:Grappig, ik heb eerst juist naar een mx-5 nb fl gezocht, deze viel me juist tegen.
Vind de fiësta een betere response en rijeigenschappen hebben
Heb je gelijk in, via dat register kwam ik er ook achter dat die ene voordelige een schadeauto was.Luco schreef:Als je echt interesse hebt in een megane rs moet je even op de rtc kijken, daar zit iemand die houdt een register bij en kent van een hele hoop rs-en de geschiedenis.
Ook voor de reële kosten zitten daar genoeg kenners.
Iemand wilde zijn Nederlandse (aangepaste, maar welke mods weet ik nog niet) Nissan Silvia 14a inruilen op mijn Mazda... Dus als je interesse hebt in zo'n model... Wie weet!Jeroen K. schreef:Misschien iets geheel anders, ik sta namelijk ook beetje te kijken voor zelfde prijs klassen. Nou hoef ik niet perse meerdere mensen te kunnen vervoeren. Maar ik kijk toch wel heel erg naar bijvoorbeeld een Nissan 200SX... of auto's als een EvoIV of EvoV.....
Dat was de fieste ST ook niet bij jou tov de BMW!Petrolhead Tom schreef:Ik zou de mx5 gewoon houden. Die andere auto's zijn in financieel opzicht amper een verbetering.
Klopt.dvh schreef:Tom z'n spaarpot is inmiddels helemaal leeg sinds hij de bmw weg deed vanuit kostenperspectief ..
Silvia S14 of een 200SX S14... daar zit (dacht ik) wel een flink verschil inJasperM schreef:Iemand wilde zijn Nederlandse (aangepaste, maar welke mods weet ik nog niet) Nissan Silvia 14a inruilen op mijn Mazda... Dus als je interesse hebt in zo'n model... Wie weet!Jeroen K. schreef:Misschien iets geheel anders, ik sta namelijk ook beetje te kijken voor zelfde prijs klassen. Nou hoef ik niet perse meerdere mensen te kunnen vervoeren. Maar ik kijk toch wel heel erg naar bijvoorbeeld een Nissan 200SX... of auto's als een EvoIV of EvoV.....
zo daar is inderdad een beste hoek uit gereden!JasperM schreef:@Reind: Hmmm, dat maakt hem toch wel weer wat interessanter. Hoewel ik het uiterlijk nog steeds niet geweldig vind, lijken mij de rijeigenschappen op en om het circuit wel tof... Moet wel even uitzoeken of het maandelijks te doen is.
@ErikS: Die vind ik inderdaad mooi, maar die heeft vroeger een flinke schade gehad; http://imageshack.us/a/img441/5811/01sbktc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik het goed heb heeft dat voornamelijk te maken met het onderstel, maar zoveel weet ik ook niet van dat moderne spul, ik vind het oude spul veel leukerReind schreef:Ik vind die Renault Megane erg gaaf. Je ziet ze nooit rijden en biedt volgens de reviews meer rijplezier dan de veel duurdere VW GTI. Daarbij komt dat hij ruim is (met twee kids wel handig)en aantrekkelijk geprijst. Het uiterlijk is apart en misschien niet een regelrechte beauty maar dat maakt hem voor mij juist extra begeerlijk. Kortom, mooie opvolger van de clio van de vrouw!
Luco, als echt fransofiel kun je ons vast wel vertellen wat de verschillen zijn tussen de Megane Sport en Megane RS. Ik zat wat filmpjes te kijken en daar hadden ze het er over dat deze megane (welke weet ik niet precies) veel beter was dan die vorige megane 225. Waar hebben ze het over?
Ivm alle aanpassingen is de MX-5 all-risk verzekerd en dat kost veel flappen. Bovendien is hij niet praktisch genoeg meer voor mijn huidige eisen. Iets anders moet er dus zeker komen.Petrolhead Tom schreef:Ik zou de mx5 gewoon houden. Die andere auto's zijn in financieel opzicht amper een verbetering.
Ik heb hem een berichtje gestuurd dus zodra ik meer weet PM ik je!jeroen K schreef:Silvia S14 of een 200SX S14... daar zit (dacht ik) wel een flink verschil in... Kan zelf op gaspedaal geen Silvia S14 vinden alleen 2x een S15, en die zijn mij nog gewoon flink te duur helaas (met oog op studie)... Heeft hij de zijne ergens tekoop staan? zoja heb je daar toevallig een link van? mag ook per PM
Graag!JasperM schreef:Ik heb hem een berichtje gestuurd dus zodra ik meer weet PM ik je!jeroen K schreef:Silvia S14 of een 200SX S14... daar zit (dacht ik) wel een flink verschil in... Kan zelf op gaspedaal geen Silvia S14 vinden alleen 2x een S15, en die zijn mij nog gewoon flink te duur helaas (met oog op studie)... Heeft hij de zijne ergens tekoop staan? zoja heb je daar toevallig een link van? mag ook per PM
Volgens mij 'moet' er gewoon R26 in de naam zitten. De eerste waren schijnbaar wat aan de softe kant.Luco schreef:Als ik het goed heb heeft dat voornamelijk te maken met het onderstel, maar zoveel weet ik ook niet van dat moderne spul, ik vind het oude spul veel leukerReind schreef:Ik vind die Renault Megane erg gaaf. Je ziet ze nooit rijden en biedt volgens de reviews meer rijplezier dan de veel duurdere VW GTI. Daarbij komt dat hij ruim is (met twee kids wel handig)en aantrekkelijk geprijst. Het uiterlijk is apart en misschien niet een regelrechte beauty maar dat maakt hem voor mij juist extra begeerlijk. Kortom, mooie opvolger van de clio van de vrouw!
Luco, als echt fransofiel kun je ons vast wel vertellen wat de verschillen zijn tussen de Megane Sport en Megane RS. Ik zat wat filmpjes te kijken en daar hadden ze het er over dat deze megane (welke weet ik niet precies) veel beter was dan die vorige megane 225. Waar hebben ze het over?