Hoop echt dat dit gaat lopen

Man, rechtuitrijden is voor jouw al een hele opgaveBram schreef:Mag ik voor dat geld ook proberen om een uur lang alle rondjes dwars rokend rond te glijden
Verzekering en eigen risico staat een paar posts terug.Macboy schreef:Klinkt erg goed allemaal maar idd pas interessant als verzekering en eigen risico duidelijk is. Zijn er nog mogelijkheden voor andere prijzen bij 2 uur of meer ?
Peter Tunissen schreef:Verzekering en eigen risico staat een paar posts terug.Macboy schreef:Klinkt erg goed allemaal maar idd pas interessant als verzekering en eigen risico duidelijk is. Zijn er nog mogelijkheden voor andere prijzen bij 2 uur of meer ?
Andere prijzen niet helaas; ja, ik kan het duurder maken, want waarschijnlijk kan het voor deze prijzen niet eens uit, maar ik wil graag zo snel mogelijk een begin maken en naar de situatie toe dat we op deze manier onze eigen circuitrijders opleiden, dus dan is het de investering wel waard...
Yep!Robin schreef:D'r zitten dus (semi)slicks onder?
Ook dat!indobesar schreef:Niet alleen voor beginners, maar juist interessant voor mensen die geen trackday auto + lasten willen dragen.
Even voor de zekerheid om te checken dat ik het goed begrijp en er geen misverstand kan ontstaan. Eigen risico is € 1.750 of € 3.000 en kan worden afgekocht voor respectievelijk € 225 en € 300. Correct? Zoals het hierboven staat zou je kunnen denken dat je ondanks de verzekering toch nog een eigen risico hebt.Peter Tunissen schreef:Coolio!
De auto's rijden allemaal op semi-slicks; Kumho, Toyo of Federal.
Verzekeren kan, dat kost €225 voor de E36 325i en €300 voor de E46 M3 Cup. Het eigen risico is dan €1750 voor de E36 en €3000 voor de M3 Cup.
In feite rij je dat soort schades vrijwel nooit, dus dat lijkt me een beetje overkill.
Zodra DF Insurance live is, kunnen we ook wel kijken voor scherpere tarieven trouwens.
Arnoud schreef:Even voor de zekerheid om te checken dat ik het goed begrijp en er geen misverstand kan ontstaan. Eigen risico is € 1.750 of € 3.000 en kan worden afgekocht voor respectievelijk € 225 en € 300. Correct? Zoals het hierboven staat zou je kunnen denken dat je ondanks de verzekering toch nog een eigen risico hebt.Peter Tunissen schreef:Coolio!
De auto's rijden allemaal op semi-slicks; Kumho, Toyo of Federal.
Verzekeren kan, dat kost €225 voor de E36 325i en €300 voor de E46 M3 Cup. Het eigen risico is dan €1750 voor de E36 en €3000 voor de M3 Cup.
In feite rij je dat soort schades vrijwel nooit, dus dat lijkt me een beetje overkill.
Zodra DF Insurance live is, kunnen we ook wel kijken voor scherpere tarieven trouwens.
Eerst maar eens een referentietijd van onder de 10 minuten neerzetten!Sperdy schreef:Coureur voor 1 uur? Ik ben coureur voor het leven ...
Dit klopt helemaal!Luco schreef:Volgens mij is het zo dat je gewoon de schade moet betalen, dus auto is niet verzekerd.
Voor bovengenoemde bedragen 225 en 300 is je maximale schade 1750 of 3000 euro
Prima geregeld allemaal, maar het blijft toch uiteindelijk een duur grapje. Rij je je auto na de eerste bocht vol in de vangrail dan betaal je de vangrail, 300 euro en 3000 + 400 ( racedag). Dus ruim euro 5.000,- stukslaan na 10 minuten is geen probleemPeter Tunissen schreef:Dit klopt helemaal!Luco schreef:Volgens mij is het zo dat je gewoon de schade moet betalen, dus auto is niet verzekerd.
Voor bovengenoemde bedragen 225 en 300 is je maximale schade 1750 of 3000 euro
Het gaat hierbij overigens om schade aan de auto; schade aan het circuit is altijd voor eigen rekening.
Maar daar kan ik bij zegen, dat bij normaal rijgedrag de kans op schade ook vrijwel nul is.
De premies zijn overigens gebaseerd op een rijder; niet op de rijtijd. Dus als je bijv. twee of drie uur rijdt, dan blijft de premie gelijk...
Ben je er al achter welke kant je op moet rijden........?Sperdy schreef:Coureur voor 1 uur? Ik ben coureur voor het leven ...
Doe jij er 10 minuten over om bij de eerste bocht te komen...?Sperdy schreef:Prima geregeld allemaal, maar het blijft toch uiteindelijk een duur grapje. Rij je je auto na de eerste bocht vol in de vangrail dan betaal je de vangrail, 300 euro en 3000 + 400 ( racedag). Dus ruim euro 5.000,- stukslaan na 10 minuten is geen probleem
Is nog altijd heel wat goedkoper dan eerst een eigen trackday auto bouwen, half jaar bezig zijn, 20.000,- uitgegeven hebben en die dan in dezelfde vangrail parkeren....Sperdy schreef: Prima geregeld allemaal, maar het blijft toch uiteindelijk een duur grapje. Rij je je auto na de eerste bocht vol in de vangrail dan betaal je de vangrail, 300 euro en 3000 + 400 ( racedag). Dus ruim euro 5.000,- stukslaan na 10 minuten is geen probleem![]()
Gebruikers op dit forum: Will F. en 27 gasten