Zo, net terug van twee super dagen!
Gisteren aan de auto kunnen wennen op de GP strecke. Had nog niet eerder op slicks gereden en dat is een feestje. Eerst een aantal ronden met de black falcon eigenaar achter het stuur, toen gewisseld (toch even kijken "wat voor vlees we in de kuip hebben".) Na twee ronden zei hij " we are not the slowest car on the track" met een brede grijns en was hij gerustgesteld. Daarna (in een paar stints) zelf een paar uur aan de rondetijden geschaafd.
Vandaag dan de nordschleife op geweest. Met instructeur philipp. Hij werkt bij gedlich.com en die jongens pakken het prima aan. Racelogic boxje + 2 camera's op de voorruit, steeds een paar ronden rijden en daarna de ronden doorpraten/analyseren. Vooral aan de lijn gewerkt vandaag en heb op wel 10 plekken "mijn lijn" veranderd en ook gezien in de data dat het snelheid oplevert! Echt gaaf om op een heel ander niveau met de nordschleife bezig te zijn.
Het was de hele dag echt heel koud (onder nul) en het sneeuwde op een gegeven moment zelfs tijdens het rijden. asfalt temperaturen waren erg laag, maar de yokohama (opgesneden) slicks deden het (in mijn beleving) eigenlijk best goed. Heerlijk om op een aantal plekken die met straatbanden een beetje "billen bij elkaar zijn" nu op slicks gewoon flat out te gaan zonder probleem. (fuchsrohre(bijna

), kesselchen linksknik, antoniusbrucke etc.).
De CSL van Black Falcon zit heel erg mooi in elkaar, is al drie seizoenen mee geraced (ontwikkeld) en ik vond de auto gelijk heerlijk om mee te rijden. Het is een zgn V6 auto en dat betekent dat hij eigenlijk behoorlijk standaard is, zelfs de remmen! Ze zijn ontwikkelpartner van Pagid dit jaar dus we hebben wat verschillende blokken gebruikt vandaag.
Na 4-5 stints met superaardige en vaardige coach philipp, daarna twee stints in mijn eentje gereden. Vind ik toch wat fijner als je wat meer "vol" gaat en waren ook de fijnste, en veruit snelste ronden van de dag.
Kortom eerste stappen waren prima, rondetijden waren beter dan verwacht (ze kwamen iig 15 seconden te laat de pitbox uit om met de stopwatch af te gaan klokken, toen was ik al voorbij

)