In dit geval welArthur schreef:Hij zal geen auto's aan het opsparen zijn
Rody, kweenie, maar never say never. Proberen kan altijd toch? Pricedrop weet ik ook niet. Maar hoe lang staat ie er al> 6 maand?Knot schreef:23k gaan ze nevernooit doen, denk dat ze Bart ook iets van 23k gegeven hebben, ze willen nog wel iets proberen te verdienen daar.
Wanneer heeft de auto bij de Beier een "pricedrop" gehad, weet iemand dat toevallig wanneer ie voor meer dan 25.900 stond?
Of bij Rico gewoon 15k cash op tafel flikkeren natuurlijkJeroenT schreef:Rody moet lekker z'n centen in z'n huis stoppen. En volgend jaar weer eens rondneuzen.
Dan zijn er tenslotte ook weer nieuwe pricedrops.
Knot schreef:Klinkt niet verkeerd zeg, dempertjes voor 2500 euro:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QvBHLsed ... r_embedded[/youtube]
Denk dat Rico toch wel 18k wil hebben in uiterste geval 17.500 dat hij 18inch weer los verkoopt.Snipe schreef: Of bij Rico gewoon 15k cash op tafel flikkeren natuurlijk
@Luco: dat is idd de juiste manier. Maar er is er maar eentje voor in de markt. De rest kan niet driften of heeft een FWDFabian schreef:Iedereen zegt overigens " geen inruil, dus korting", maar staat iemand er wel eens bij stil dat je dan juist de verkoper een kans ontneemt om geld te verdienen aan je inruil auto en dat korting bij niet inruilen dus helemaal niet vanzelfsprekend is. Let wel, het verschilt per bedrijf en transactie hoe daartegen gekeken wordt natuurlijk.
Heb ook een hoop centen in ons huis gestopt, voor aankoop en verbouwing. Deed dit liever dan het stuk slaan op een nieuwe auto. In je huis ga je min. 10 jaar wonen. Een auto doe je na een paar jaar weer weg. Dus de afschruiving op een auto per jaar is veel groter dan je huis. En misschien heeft je huis over een paar jaar (hopelijk na de crisis) weer wat overwaarde.Robin schreef:Voor 10k heb je aardig wat nieuwe konijnen:)
Centen in je huis stoppen JeroenT, is misschien 'n redelijk plan, maar dat zie je ook niet meer terug en 'n volgende eigenaar al helemaal niet in deze kommer en kwel tijden natuurlijk.
Ik doelde ook op die eneArthur schreef: @Luco: dat is idd de juiste manier. Maar er is er maar eentje voor in de markt. De rest kan niet driften of heeft een FWD
Ik dacht net in het nieuwe jaar, daarvoor stond die voor 27900 te koop. CSL velgen vind ik dan weer bruut, maargoed originele velgen snap ik ook wel. Knot die M stoelen, inclusief inbouw zou me dat tussen de 3500 en 4000 euro kosten. (Met stoelverwarming er in).Knot schreef:23k gaan ze nevernooit doen, denk dat ze Bart ook iets van 23k gegeven hebben, ze willen nog wel iets proberen te verdienen daar.
Wanneer heeft de auto bij de Beier een "pricedrop" gehad, weet iemand dat toevallig wanneer ie voor meer dan 25.900 stond?
Dan heb je dus een te hoge hypo genomen of een te goedkoop huis.Knot schreef:Robin,
Ik heb 70k aflossingsvrij genomen, daar wil ik liefst wel binnen 10 jaar vanaf zijn, de beste hypotheek is GEEN hypotheek. Kan je 3 leuke speeltjes voor halen, maar lage(re) maandlasten is toch ook wel lekker hoor.
Prima plan juist. Ik doe het ook als het kan. Vorig jaar gedaan, dit jaar waarschijnlijk weer.Robin schreef:Voor 10k heb je aardig wat nieuwe konijnen:)
Centen in je huis stoppen JeroenT, is misschien 'n redelijk plan, maar dat zie je ook niet meer terug en 'n volgende eigenaar al helemaal niet in deze kommer en kwel tijden natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Erik en 6 gasten