Maar wat ik niet begrijp he. Die tijden, dat geloof ik wel, dat zal me een worst wezen. Ik kan het waarschijnlijk niet beter. Prima.
Maar wat ik dan niet begrijp is het volgende: je gaat met een "professioneel bedrijf" in zee. Want dit jaar moet het time atack seizoen jullie allebei heel wat gaan brengen als ik onderstaande quote van pagina één goed interpreteer:
Ik ben sinds dit seizoen samen met Benny Van Dolen (Eigenaar van, VanDolen Autosport) een kleinschalig team begonnen voor de Nederlandse Time Attack. Meeste deelnemers doen Time Attack met japanse auto's zoals Impreza's of Evolution's. Wij doen mee met 2 BMW E36's!
Dan bekruipt me het idee dat je het eeuwenoude principe van: samen sta je sterk, wilt toepassen op het time atacken. Leuk, aardig. Goed bezig! Hier gaat mijn liefhebbers hart sneller van kloppen. Vervolgens lees ik verder en dan zie ik dat jullie een paar dagen voor de race de auto's nog lang niet klaar hebben. Niet iets wat ik zou verwachten van iemand die pretendeert beroepsmatig met zijn hobby bezig te zijn. Lees ik verder zie ik dat jullie denken een team te vormen en alles heel serieus aan denken te pakken maar eigenlijk niet verder komen dan een beetje amateuristisch gepruts.
Vervolgens valt in een latere post ook nog te lezen dat je van mening bent dat je vol gas over de paddock mag rijden en daarbij het risico voor lief neemt dat je misschien wel een audio geile Civic rijder aan flarden rijdt. Ik zou als ik VanDolen autosport was je direct uit het team flikkeren en op geen enkele wijze gelieerd willen worden aan de acties die jij normaal lijkt te vinden.
Je moet het helemaal zelf weten hoor Jeroen maar vandaag of morgen gaat het een keer echt mis. Niet omdat iemand anders iets verkeerd doet maar omdat jij werkelijk een metersdikke granieten plaat voor je harses lijkt te hebben. Doe gewoon eens normaal, lees een post nog eens na en word wakker uit je droom. Je bent geen "self-made-man" je bent een jongetje die in het bezit is van een BMW, een licentie, en een zak geld van pa en ma. Big fucking deal! Eén ding is iedereen inmiddels wel duidelijk. Je bent niet de nieuwe Schumacher die je graag zou zijn. Je bent niet de nieuwe teambaas en je bent zeker niet de nieuwe entrepreneur die je graag zou willen zijn.