Van Dolen TimeAttack Team

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Jeroen K.

Re: Van Dolen TimeAttack Team

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2013, 15:32

Tja ik ben ook totaal niet tevreden met me tijden hoor laten we dat even voorop stellen. En dat werd nog erger nadat ik las dat de ooperon cup een 2:05 rijdt op assen, kom ik aan met mijn tijden :bag: Liefst had ik het niet gemeld maar dan moet je ook niet op een forum zitten. Feit is wel ik ben nog nooit in assen geweest laat staan het circuit. heb ook geen filmpjes van te voren gekeken omdat ik daar gewoon niet meer aan gedacht had en de baan was in veel bochten nog nat en kwam gewoon veel grip tekort...

velen van jullie kunnen hier wel zeiken over dit en dat (en dan vooral luco met zn stoere praat), maar van jullie lees ik niks als er iets fout gaat omdat jullie het niet durven te melden.....

daarbij heb ik inderdaad verder nooit een andere competitie gereden en alleen maar vrijrijden ;)

Luco

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 15:38

Van mij kan je zat lezen hoor, ook dat er dingen fout gaan (zelfs filmpjes van), maar echt, lees je eerste post over de dag nog eens terug, heel misschien snap je dan de reacties.

(al betwijfel ik dat ten zeerste)

Robertdj

Bericht door Robertdj » 19 mar 2013, 15:42

Helemaal gelijk Jeroen, Luco typt het ene na het andere succesverhaal, lijkt wel te mooi om waar te zijn :hmmm:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 19 mar 2013, 15:50

Maar wat ik niet begrijp he. Die tijden, dat geloof ik wel, dat zal me een worst wezen. Ik kan het waarschijnlijk niet beter. Prima.

Maar wat ik dan niet begrijp is het volgende: je gaat met een "professioneel bedrijf" in zee. Want dit jaar moet het time atack seizoen jullie allebei heel wat gaan brengen als ik onderstaande quote van pagina één goed interpreteer:
Ik ben sinds dit seizoen samen met Benny Van Dolen (Eigenaar van, VanDolen Autosport) een kleinschalig team begonnen voor de Nederlandse Time Attack. Meeste deelnemers doen Time Attack met japanse auto's zoals Impreza's of Evolution's. Wij doen mee met 2 BMW E36's!
Dan bekruipt me het idee dat je het eeuwenoude principe van: samen sta je sterk, wilt toepassen op het time atacken. Leuk, aardig. Goed bezig! Hier gaat mijn liefhebbers hart sneller van kloppen. Vervolgens lees ik verder en dan zie ik dat jullie een paar dagen voor de race de auto's nog lang niet klaar hebben. Niet iets wat ik zou verwachten van iemand die pretendeert beroepsmatig met zijn hobby bezig te zijn. Lees ik verder zie ik dat jullie denken een team te vormen en alles heel serieus aan denken te pakken maar eigenlijk niet verder komen dan een beetje amateuristisch gepruts.

Vervolgens valt in een latere post ook nog te lezen dat je van mening bent dat je vol gas over de paddock mag rijden en daarbij het risico voor lief neemt dat je misschien wel een audio geile Civic rijder aan flarden rijdt. Ik zou als ik VanDolen autosport was je direct uit het team flikkeren en op geen enkele wijze gelieerd willen worden aan de acties die jij normaal lijkt te vinden.

Je moet het helemaal zelf weten hoor Jeroen maar vandaag of morgen gaat het een keer echt mis. Niet omdat iemand anders iets verkeerd doet maar omdat jij werkelijk een metersdikke granieten plaat voor je harses lijkt te hebben. Doe gewoon eens normaal, lees een post nog eens na en word wakker uit je droom. Je bent geen "self-made-man" je bent een jongetje die in het bezit is van een BMW, een licentie, en een zak geld van pa en ma. Big fucking deal! Eén ding is iedereen inmiddels wel duidelijk. Je bent niet de nieuwe Schumacher die je graag zou zijn. Je bent niet de nieuwe teambaas en je bent zeker niet de nieuwe entrepreneur die je graag zou willen zijn. :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 15:53

En dan is het nog niet eens VRIJDAG :lollerdelol:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2013, 16:08

Klopt het is allemaal net iets anders gelopen dan ik/we hadden gewild, ook benny zijn huidige situatie heeft daar mee te maken maar dat kan hij zelf vertellen als hij dat wilt.

en wat betreft het geld. omdat jij misschien niets beters kan betalen dan een kut auto op de leeftijd die ik nu heb, betekend niet dat alle andere dat ook moeten. Zoals ik vaker heb gezegd is het keuzes maken mijn salaris stroken verdwijnen meteen in mijn auto's en dat vind ik prima anders moet ik maar een clio, 106 rallye of wat dan ook rijden dan hou je geld over ja maar dan rijdt je ook iets wat totaal niet opvalt of speciaal is, of terwijl dan rijd ik liever geen auto.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 19 mar 2013, 16:11

Jeroen K. schreef:Klopt het is allemaal net iets anders gelopen dan ik/we hadden gewild, ook benny zijn huidige situatie heeft daar mee te maken maar dat kan hij zelf vertellen als hij dat wilt.

en wat betreft het geld. omdat jij misschien niets beters kan betalen dan een kut auto op de leeftijd die ik nu heb, betekend niet dat alle andere dat ook moeten. Zoals ik vaker heb gezegd is het keuzes maken mijn salaris stroken verdwijnen meteen in mijn auto's en dat vind ik prima anders moet ik maar een clio, 106 rallye of wat dan ook rijden dan hou je geld over ja maar dan rijdt je ook iets wat totaal niet opvalt of speciaal is, of terwijl dan rijd ik liever geen auto.
:thumbup: :roflol:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Wat is trouwens het adres van je fanclub? Je bent ZO stoer Jeroen! Ik wil fan worden!!!1!! :popcorn:

Luco

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 16:11

Whahahahahahahahahahaha
een oude renault 5 met sequentiele bak die veel modernere autos verslaat heeft iig meer bekijks dan een ouwe 3 serie die op elke hoek van een pauperbuurt te vinden is :tooth:

hanske

Bericht door hanske » 19 mar 2013, 16:14

Jeroen K. schreef:................ anders moet ik maar een clio, 106 rallye of wat dan ook rijden dan hou je geld over ja maar dan rijdt je ook iets wat totaal niet opvalt...............................

Geloof me, als een dolle slalommend tussen het Time-atack publiek val je zeker op. Hier hoef je je auto niet eens oranje voor te schilderen.

:popcorn:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2013, 16:15

Luco schreef:Whahahahahahahahahahaha
een oude renault 5 met sequentiele bak die veel modernere autos verslaat heeft iig meer bekijks dan een ouwe 3 serie die op elke hoek van een pauperbuurt te vinden is :tooth:
Dit is ook mijn "raghok" als ik hier weer voor zou moeten betalen aan belasting etc gaat ie meteen weg vind ik zo'n auto als dit niet waard. M'n M3 daar in tegen zie je niet elk 18/19/20 jarige in rijden of zowiezo op elke straathoek staan.

Martijn M

Bericht door Martijn M » 19 mar 2013, 16:16

Nee, de meeste M3's staan niet stil omdat het blok gesloopt is door een knullie van 18 :tooth:

Luco

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 16:17

Hier Jeroen een leuk fototje van de eerste time attack, toen was het nog leuk, al konden sommige finalisten het niet waarderen dat ik ook de finale haalde in een oud hok. :lollerdelol: :lollerdelol:

Afbeelding

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Bericht door Niels v/d burgh » 19 mar 2013, 16:17

Jeroen K. schreef:
Dit is ook mijn "raghok" als ik hier weer voor zou moeten betalen aan belasting etc gaat ie meteen weg vind ik zo'n auto als dit niet waard. M'n M3 daar in tegen zie je niet elk 18/19/20 jarige in rijden of zowiezo op elke straathoek staan.
Jij rijd toch ook niet met je M3 in Nederland, dat word dan zelfs jouw te duur !!

Luco

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 16:19

Niels v/d burgh schreef:
Jeroen K. schreef:
Jij rijd toch ook niet met je M3 in Nederland, dat word dan zelfs jouw te duur !!
Terwijl een beetje neger er wekelijks een burnout mee doet :tong:

hanske

Bericht door hanske » 19 mar 2013, 16:20

Rijd hij alweer dan??? :please:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 19 mar 2013, 16:20

Jeroen K. schreef:
Hou toch op man! Als je pa niet de peppy ex-pat uit kon hangen in die zandbak dan zou jij ook nooit van je lang zal ze leven op dit moment in een M3 kunnen rijden. Dat weet je zelf net zo goed. Het is toch leuk dat je ouders je zo'n mooie auto hebben kunnen geven? Doe daar toch niet zo moeilijk over.

Niels v/d burgh
Auto: Zweedse diesel

Bericht door Niels v/d burgh » 19 mar 2013, 16:21

hanske schreef:Rijd hij alweer dan??? :please:
Zal ie ooit weer rijden ??? :please: :please:

Roy RS

Bericht door Roy RS » 19 mar 2013, 16:22

leuk topic :coffee:

Luco

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 16:23

Roy RS schreef:leuk topic :coffee:
:lollerdelol:

hanske

Bericht door hanske » 19 mar 2013, 16:23

:crazy: Ik kan het bijna niet bijhouden met posten hier, er zit steeds een sequentiel geschakelde Vijf voor me.

Luco

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 16:24

hanske schreef::crazy: Ik kan het bijna niet bijhouden met posten hier, er zit steeds een sequentiel geschakelde Vijf voor me.
Ja die zijn snel he :tooth: :zwijntje:

Martijn M

Bericht door Martijn M » 19 mar 2013, 16:24

Volgens mij haalt mijn schrale niet bijzondere gebakje de 2:19 ook nog wel op Assen :bag:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 19 mar 2013, 16:25

Klopt als me ouders daar niet hadden gezeten had ik hem nooit gekocht nee. maar heb hem absoluut niet van mijn ouders gehad nee. Zou niet eens van hun geaccepteerd hebben als ze hem gaven.

Modderators sluit en verwijder topic maar weer zal nog is proberen iets leuks tedoen voor al die mieren neukende snuiferds op dat forum hiero

Luco

Bericht door Luco » 19 mar 2013, 16:25

Martijn M schreef:Volgens mij haalt mijn schrale niet bijzondere gebakje de 2:19 ook nog wel op Assen :bag:
Met twee vingers in je neus :swinging:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 19 mar 2013, 16:28

Jeroen K. schreef:Klopt als me ouders daar niet hadden gezeten had ik hem nooit gekocht nee. maar heb hem absoluut niet van mijn ouders gehad nee. Zou niet eens van hun geaccepteerd hebben als ze hem gaven.

Modderators sluit en verwijder topic maar weer zal nog is proberen iets leuks tedoen voor al die mieren neukende snuiferds op dat forum hiero
Afbeelding

Plaats reactie