BMW TIS online is niet meer...Eeks!
- Ahmed
Re: BMW TIS online is niet meer...Eeks!
Nog meer handige links. 

- GTRene
ik had er al niet genoeg 

- Martin van der Zwaard
Fabian,Martin van der Zwaard schreef:Fabian, probeer deze eens een mail te sturen;
http://link.marktplaats.nl/645871523
Wellicht is dit een 64-bit versie omdat het de laatste update van 2012/2013 is en bijna geen enkel besturingssysteem nog 32-bit is.
Ik heb reactie gehad van de verkoper op MP. Het is de NL-versie en draait zonder probleem op een 64-bit machine. Wellicht een optie voor je. Voor €13,50 is het de gok wel waard lijkt me.
- ///Joost
Nou, WDS gaf ook wat issues. Ik krijg alles te zien behalve de schema's zelf...alleen icoontjes zoals je ze wel kent als een afbeelding niet geladen kan worden. Wat zoeken op het net deed me een online versie vinden, zie hier:
http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/

http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/

- ///Michel
Ik heb ook op MP zo'n setje dvd's gekocht. Van een andere adverteerder maar vermoed dat het dezelfde persoon is aangezien al die advertenties er precies hetzelfde uitzien.Martin van der Zwaard schreef:Fabian,Martin van der Zwaard schreef:Fabian, probeer deze eens een mail te sturen;
Wellicht is dit een 64-bit versie omdat het de laatste update van 2012/2013 is en bijna geen enkel besturingssysteem nog 32-bit is.
Ik heb reactie gehad van de verkoper op MP. Het is de NL-versie en draait zonder probleem op een 64-bit machine. Wellicht een optie voor je. Voor €13,50 is het de gok wel waard lijkt me.
Hoe dan ook, TIS heb ik nog niet werkend gekregen op een PC met Win 7 64bit. Ook al staat er in de advertentie dat dit geen probleem moet zijn. Heb hem net al een mailtje verstuurd of hij wellicht een oplossing heeft. Straks nog eens proberen te installen op een laptop die draait op 32bit geloof ik.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Ik kwam op internet een download van BMW ETK 02-2013 tegen. Volgens mij is dit niet hetzelfde als TIS (maar gewoon hetzelfde als RealOEM?), maar toch wel leuk om te hebben. Ben hem nu aan het binnensleuren, maar gaat niet zo snel.
-
OnlineFabian
Thnx, maar ik heb mijn set inmiddels bij een vriend geinstalleerd en achtergelaten, geen zin in geklooi///Michel schreef:Ik heb ook op MP zo'n setje dvd's gekocht. Van een andere adverteerder maar vermoed dat het dezelfde persoon is aangezien al die advertenties er precies hetzelfde uitzien.Martin van der Zwaard schreef:Fabian,Martin van der Zwaard schreef:Fabian, probeer deze eens een mail te sturen;
Hoe dan ook, TIS heb ik nog niet werkend gekregen op een PC met Win 7 64bit. Ook al staat er in de advertentie dat dit geen probleem moet zijn. Heb hem net al een mailtje verstuurd of hij wellicht een oplossing heeft. Straks nog eens proberen te installen op een laptop die draait op 32bit geloof ik.

Komt vast een keer een setje voorbij dat wel geschikt is voor mijn systeem. En als ik nu echt iets moet weten dan kom ik er alsnog wel achter

- ///Joost
ETK = Ersatz Teile Katalog = RealOEM = exploded views met onderdelen, staat dus overal online.matthyssie schreef:Ik kwam op internet een download van BMW ETK 02-2013 tegen. Volgens mij is dit niet hetzelfde als TIS (maar gewoon hetzelfde als RealOEM?), maar toch wel leuk om te hebben. Ben hem nu aan het binnensleuren, maar gaat niet zo snel.
TIS = Technisches Informations System = Repearatiehandleiding, aanhaalmomenten, informatiebladen, terugroepacties, etc. Alleen verkrijgbaar op DVD en wellicht ook te downloaden, maar daar heb ik geen ervaring mee.
WDS = Wiring Diagram System = Elektrische schema's van de complete auto. Erg handig bij elektrische storingen of het napluizen van draadkleuren en aansluitingen. Ook te krijgen op DVD.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
M'n vermoedens werden bevestigd. Thanks!