
De lol in autorijden hervonden.
- EmielS60
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:38
- Locatie: Deventer
Re: De lol in autorijden hervonden.
Veel plezier ermee Robin. 

-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Re: De lol in autorijden hervonden.
1M = TOP! 

-
- Berichten: 11411
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: De lol in autorijden hervonden.
Als me GoPro Black series geleverd word dan zal ik wel eens mooie drift van Robin filmen.
Top auto Robin en nu weg blijven bij de dealer en zeer lang genieten van deze machine. Er is op dit moment niks leukers en zeker bij bmw niet.
Top auto Robin en nu weg blijven bij de dealer en zeer lang genieten van deze machine. Er is op dit moment niks leukers en zeker bij bmw niet.
- Sperdy
- Berichten: 4635
- Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
- Locatie: Planet Earth
Re: De lol in autorijden hervonden.
Robin is back ....
Na wat dwalingen
dan toch goed terechtgekomen. De 1M is een heerlijke bak. Lekker 'simpel': dik en powerrrr. Tuurlijk ben je voor een 1M gevallen, omdat dat gewoon leuke auto's zijn.
Feli !
Na wat dwalingen

Feli !

- Erik dB
- Berichten: 2489
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
- Locatie: Amsterdam
Re: De lol in autorijden hervonden.
Gaaf ding Robin. Dit soort draadjes doet me weer denken om een Quaife onder de 130i te knopen ipv saai te gaan dieselen. Als je rijdt, kun je maar beter lol hebben ook.


- Bennie
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 13 dec 2012, 09:33
Re: De lol in autorijden hervonden.
De opvolger van mijn toekomstige 130i!
Wat een hooligan. Gefelicteerd
Wat een hooligan. Gefelicteerd
- Booooh
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Locatie: https://dbf.nl
Re: De lol in autorijden hervonden.
Kan me voorstellen dat je de lol weer hervonden hebt
, veel plezier er mee
...
Ben


Ben
-
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22
Re: De lol in autorijden hervonden.
Super ding Robin. Hoewel ik dik tevreden ben met wat ik nu heb valt het me op dat ik er regelmatig op mobile naar zit te kijken......
Have (driving) fun!!
Have (driving) fun!!
- JP
- Berichten: 34399
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: De lol in autorijden hervonden.
Mooi .De lol in autorijden hervonden.
- Bart //M
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 28 sep 2009, 23:23
Re: De lol in autorijden hervonden.
Ontzettend gaaf, heel veel plezier ermee! (Dat zal ongetwijfeld lukken)
- Tim N
- Berichten: 7750
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: De lol in autorijden hervonden.
Nice! En nu schaamteloos de kleuren van Leen copy pasten
(op dak na)

-
- Berichten: 1820
- Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:39
- Locatie: momenteel geen :/
Re: De lol in autorijden hervonden.
nice! bazenbak! al vind ik het interieur wel heel basic, het is net een lotus 

- Leen
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: De lol in autorijden hervonden.
leonard schreef:Super ding Robin. Hoewel ik dik tevreden ben met wat ik nu heb valt het me op dat ik er regelmatig op mobile naar zit te kijken......
Have (driving) fun!!
volgens mij zou je nog eens langs komen in ijmuiden , wedden dat je na een proefrit verkocht bent

dikke 335diesel is leuk , dikke M V8 is ook leuk , maar de totaalpackage van de 1M zal je verrassen .
- Will F.
- Berichten: 2350
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Re: De lol in autorijden hervonden.
66k voor een '12 met 15dkm; marge-auto datwel: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... m=1&pos=12leonard schreef:Super ding Robin. Hoewel ik dik tevreden ben met wat ik nu heb valt het me op dat ik er regelmatig op mobile naar zit te kijken......
Have (driving) fun!!
TOP keuze Robin, geniet

-
- Berichten: 55297
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: De lol in autorijden hervonden.
Misschien wat saai op die foto, maar irl is het 'n strak interieur. Vooral 't echte M stuur en die pook. Dat voelt meteen al zoveel beter dan bij 'n normale BMW. Die stitching en toestanden boeit me eerlijk gezegd niet zo, maar toch:Dat alcantara her en der is toch wel mooi hoor.
Ook zo'n toerenteller met 'n M erin en 'n snelheidsmeter tot 300 ipv 260 incl die 'geur' van 'n //M tov 'n normale(leuke) BMW ....hoe ze 't doen daar bij//M...de F10 en F30 hadden zeker 20 knopjes en dingetjes meer, maar toch voelt dit specialer.
En dan heb je 'm nog niet eens gestart...
Nu is bij any BMW de zitpositie nooit iets om over te klagen. Hier ook niet. Je zit erin als gegoten.
Ding koud starten in m'n garage is ook zoiets, daar begint de lol al. Nu klonk de 335i zeker niet verkeerd, dit klinkt standaard al toch weer even meer iets met ballen. Nu heb ik van de 10 BMWs maar 1 automaat gehad.
Deze handbak klikt koud robuust zwaar, warm is 't robuust, weer zo'n gevoel dat 't net wat kwalitatief hoogwaardiger steviger in mekaar steekt dan de average leuke BMW , koppelingpedaal tikkie zwaarder dan de 335i, besturing eigenlijk gewoon best zwaar(bij lage snelheden dus van in en uitparkeren stadsverkeer)
Geen comfy modus ofzo. Gewoon 1 stand.
Bij 't remmen hoor je 'n tikkie die racy shriek op de achtergrond, dat hooort zo en geeft 'n sportief gevoel.
Demping is ook 1 stand: Hard maar eerlijk. Goed hard. Maar omdat 't ding NUL rammel heeft op slecht wegdek vind ik 't allemaal prima. En dat hele verhaal hierboven draagt al bij aan die lol/feeling, al rij je 'm nog maar warm met 50 in de bebouwde kom in z'n 3....totaal 't tegenovergestelde van 'n F10 5 serie of weetikveel.Betrokken bij 't rijden. In bijna alle facetten eigenlijk. Een gemiddelde automobilist zou zeggen/denken: "Te zware besturing, wat 'n stuiterbak en die uitlaat motorsound is Sjonnie."
Maar 'we' zijn geen gemiddelde automobilist hier.
Nu heb ik dus de beleving even neergetypt van hoe die kar in de basis voelt bij warmrijden al. Speciaal.
Tuurlijk is 't geen GT3 of Exige R of F12 ofzo, maar voor iets met 4 zitplaatsen en 'n vast dak voelt 't goed.
Mooi dat er 'n olie temp meter inzit. Ideaal en natuurlijk een must voor dit soort karren. Overall is de motor redelijk op de achtergrond met bij 130 in z'n 6 bij deellast een sonore brom. Hebben ze allemaal. Dit kun je ondervangen door de cruisecontrol te gebruiken waardoor je 't gaspedaal zelf niet intrapt en eigenlijk die brom ook weg is. Of 120 of 140 rijden. Bij 150/60 is alles weg.
(En je rijbewijs ook bijna al)
Vanaf 1500 aldus de specs begint ie er aan te trekken als 'n bezetene , ik maak daar 2000rpm van. En ik merk ook dat je toch die nanoseconde bedenktijd van de turbos hebt. Maakt niks uit, is ook weer gewenning...bij 2000rpm was 'n atmo //M blok al helemaal niet thuis...
Ik haalde vrijdag 'n 40kmh rijdende vrachtwagen combo in op 'n 50 stukje , dat wilde ik doen door met 50 in te halen als 'n gentleman zegmaar, toch kwam er verderop 'n tegenligger aan. Ik reed dus 50 in z'n 3. Ik had er 130 voor toen ik 'm flink voorbij was. Ik had zelf 100 in gedachten. Easy as hell en dan was ik wel wat gewend. Die 500Nm overboost geeft dat je 'n ECHTE duw in je rug krijgt die ik eigenlijk alleen ken van m'n Impreza en S3 toendertijd, niet van de M modellen. En 't draagt weer bij aan de kick zegmaar.
Wel op nat tractieproblemen sort of. De PS2s zijn van het type grip---> geen grip. Ook in de regen. als 'n dronken Malijer wegtrekken is dagelijkse kost als je niet oppast. Tractie verbreken icm het M diff toch 'n peuleschil, maar mag was vloeiender, de M3 E90 had dat ook, die bonkerige transitie van grip naar slip.(Had ook PS2)
Ligt dus aan de PS2s. Verder meer dan zéér vermakelijk in de bochten her en der en de usual places. M diff is 'n must. Maar hij grijpt je wel bij je strot. BAM slip overstuur opvangen kop erbij halfgas relaxed de boel afmaken. Vol op 't gas resulteert op vele natte plekken in onzin waar 'n snelle tegenstuurreactie wel op z'n plaats is. Bijna angstaanjagend zegmaar. Maar ook dát went dan wel weer wat.
Maar zo 'violent' als de 1M is zo bijna tam waren de M3s, die hadden bovenin vanaf 5000 rpm nog wel eens de neiging om dan-at last-al op 't rechte stukje met de kont te slaan. Deze doet dat METEEN bam. Ook goeiemorgen. Oldskool. Karakter. Beleving.
En toch heerlijk met de kontverwarming in 't leer met 120 op de CC luisteren naar Vivaldi's Primavera...
Of Highway to Hell kan ook.

Oh ja. Stap je uit, kijk je om: Die stance en je weet dat er maar 6631(edit: 6309) worldwide zijn en de productie over en uit is. Bijzonder.
Ook zo'n toerenteller met 'n M erin en 'n snelheidsmeter tot 300 ipv 260 incl die 'geur' van 'n //M tov 'n normale(leuke) BMW ....hoe ze 't doen daar bij//M...de F10 en F30 hadden zeker 20 knopjes en dingetjes meer, maar toch voelt dit specialer.
En dan heb je 'm nog niet eens gestart...
Nu is bij any BMW de zitpositie nooit iets om over te klagen. Hier ook niet. Je zit erin als gegoten.
Ding koud starten in m'n garage is ook zoiets, daar begint de lol al. Nu klonk de 335i zeker niet verkeerd, dit klinkt standaard al toch weer even meer iets met ballen. Nu heb ik van de 10 BMWs maar 1 automaat gehad.
Deze handbak klikt koud robuust zwaar, warm is 't robuust, weer zo'n gevoel dat 't net wat kwalitatief hoogwaardiger steviger in mekaar steekt dan de average leuke BMW , koppelingpedaal tikkie zwaarder dan de 335i, besturing eigenlijk gewoon best zwaar(bij lage snelheden dus van in en uitparkeren stadsverkeer)
Geen comfy modus ofzo. Gewoon 1 stand.
Bij 't remmen hoor je 'n tikkie die racy shriek op de achtergrond, dat hooort zo en geeft 'n sportief gevoel.
Demping is ook 1 stand: Hard maar eerlijk. Goed hard. Maar omdat 't ding NUL rammel heeft op slecht wegdek vind ik 't allemaal prima. En dat hele verhaal hierboven draagt al bij aan die lol/feeling, al rij je 'm nog maar warm met 50 in de bebouwde kom in z'n 3....totaal 't tegenovergestelde van 'n F10 5 serie of weetikveel.Betrokken bij 't rijden. In bijna alle facetten eigenlijk. Een gemiddelde automobilist zou zeggen/denken: "Te zware besturing, wat 'n stuiterbak en die uitlaat motorsound is Sjonnie."
Maar 'we' zijn geen gemiddelde automobilist hier.
Nu heb ik dus de beleving even neergetypt van hoe die kar in de basis voelt bij warmrijden al. Speciaal.
Tuurlijk is 't geen GT3 of Exige R of F12 ofzo, maar voor iets met 4 zitplaatsen en 'n vast dak voelt 't goed.
Mooi dat er 'n olie temp meter inzit. Ideaal en natuurlijk een must voor dit soort karren. Overall is de motor redelijk op de achtergrond met bij 130 in z'n 6 bij deellast een sonore brom. Hebben ze allemaal. Dit kun je ondervangen door de cruisecontrol te gebruiken waardoor je 't gaspedaal zelf niet intrapt en eigenlijk die brom ook weg is. Of 120 of 140 rijden. Bij 150/60 is alles weg.
(En je rijbewijs ook bijna al)
Vanaf 1500 aldus de specs begint ie er aan te trekken als 'n bezetene , ik maak daar 2000rpm van. En ik merk ook dat je toch die nanoseconde bedenktijd van de turbos hebt. Maakt niks uit, is ook weer gewenning...bij 2000rpm was 'n atmo //M blok al helemaal niet thuis...
Ik haalde vrijdag 'n 40kmh rijdende vrachtwagen combo in op 'n 50 stukje , dat wilde ik doen door met 50 in te halen als 'n gentleman zegmaar, toch kwam er verderop 'n tegenligger aan. Ik reed dus 50 in z'n 3. Ik had er 130 voor toen ik 'm flink voorbij was. Ik had zelf 100 in gedachten. Easy as hell en dan was ik wel wat gewend. Die 500Nm overboost geeft dat je 'n ECHTE duw in je rug krijgt die ik eigenlijk alleen ken van m'n Impreza en S3 toendertijd, niet van de M modellen. En 't draagt weer bij aan de kick zegmaar.
Wel op nat tractieproblemen sort of. De PS2s zijn van het type grip---> geen grip. Ook in de regen. als 'n dronken Malijer wegtrekken is dagelijkse kost als je niet oppast. Tractie verbreken icm het M diff toch 'n peuleschil, maar mag was vloeiender, de M3 E90 had dat ook, die bonkerige transitie van grip naar slip.(Had ook PS2)
Ligt dus aan de PS2s. Verder meer dan zéér vermakelijk in de bochten her en der en de usual places. M diff is 'n must. Maar hij grijpt je wel bij je strot. BAM slip overstuur opvangen kop erbij halfgas relaxed de boel afmaken. Vol op 't gas resulteert op vele natte plekken in onzin waar 'n snelle tegenstuurreactie wel op z'n plaats is. Bijna angstaanjagend zegmaar. Maar ook dát went dan wel weer wat.
Maar zo 'violent' als de 1M is zo bijna tam waren de M3s, die hadden bovenin vanaf 5000 rpm nog wel eens de neiging om dan-at last-al op 't rechte stukje met de kont te slaan. Deze doet dat METEEN bam. Ook goeiemorgen. Oldskool. Karakter. Beleving.
En toch heerlijk met de kontverwarming in 't leer met 120 op de CC luisteren naar Vivaldi's Primavera...
Of Highway to Hell kan ook.

Oh ja. Stap je uit, kijk je om: Die stance en je weet dat er maar 6631(edit: 6309) worldwide zijn en de productie over en uit is. Bijzonder.
Laatst gewijzigd door Robin op 17 dec 2012, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 485
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 00:53
Re: De lol in autorijden hervonden.
top om te lezen, gaaf man. gefeliciteerd.
Volgens dealer - waar ik aangaf toch weer iets als 130i te zoeken - moet je bij de 1M zijn en niet de M135i. Geloof als ik het zo lees dat jij daar in elk geval ook goed mee zit. Ik spaar nog ff door - en kijk uit naar de Friese twin-drift filmpjes.
Volgens dealer - waar ik aangaf toch weer iets als 130i te zoeken - moet je bij de 1M zijn en niet de M135i. Geloof als ik het zo lees dat jij daar in elk geval ook goed mee zit. Ik spaar nog ff door - en kijk uit naar de Friese twin-drift filmpjes.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: De lol in autorijden hervonden.
Klinkt goed 

- Geert.
- Berichten: 998
- Lid geworden op: 16 mar 2007, 23:43
Re: De lol in autorijden hervonden.
Mooie bak !! 

- Joop
- Berichten: 9067
- Lid geworden op: 04 mar 2007, 23:20
Re: De lol in autorijden hervonden.
Lekker bakkie Robin. Bovenstaand stukje weer kenmerkend opgeschreven. Die M modellen blijven toch iets speciaals houden tov de AG modellen.
Maatje van me heeft ze nu ook onder de Z4M coupe liggen, staat een stuk dikker.
Zijn de CP wielen die ook onder de GTS liggen. Echt een heel stuk meer naar binnen buigend bij het hart van het wiel tov de CSL velgen, mn. voor.Robin schreef:Is het niet het E92 M3 Competition Package wiel ofzo? Hij lijkt op 't CSL wiel ja. Ik heb me d'r niet in verdiept eigenlijk. Maar mooi is ie. Iemand?Ruben schreef:Mooie wielen, zeker zo op de foto. Beetje dat concave noemen ze dat volgens mij, maar zo op de foto een stuk mooier dan bijvoorbeeld het csl wiel in mijn ogen.
Maatje van me heeft ze nu ook onder de Z4M coupe liggen, staat een stuk dikker.
- Richard430
- Berichten: 668
- Lid geworden op: 06 nov 2011, 21:53
Re: De lol in autorijden hervonden.
Ik hou het echt geen half uur uit in een Z3 hoorNu is bij any BMW de zitpositie nooit iets om over te klagen.

-
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22
Re: De lol in autorijden hervonden.
Leen schreef:leonard schreef:Super ding Robin. Hoewel ik dik tevreden ben met wat ik nu heb valt het me op dat ik er regelmatig op mobile naar zit te kijken......
Have (driving) fun!!
volgens mij zou je nog eens langs komen in ijmuiden , wedden dat je na een proefrit verkocht bent![]()
dikke 335diesel is leuk , dikke M V8 is ook leuk , maar de totaalpackage van de 1M zal je verrassen .
Misschien moet ik juist daarom wel niet langs komen bij je.....

- markk
- Berichten: 3894
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Re: De lol in autorijden hervonden.
Woehahaha, mooi verhaal man. Je leest gewoon de lol, het plezier, het gevoel, de emotie.
Welcome back
Mark.
Welcome back

Mark.
Robin schreef:Misschien wat saai op die foto, maar irl is het 'n strak interieur. Vooral 't echte M stuur en die pook. Dat voelt meteen al zoveel beter dan bij 'n normale BMW. Die stitching en toestanden boeit me eerlijk gezegd niet zo, maar toch:Dat alcantara her en der is toch wel mooi hoor.
Ook zo'n toerenteller met 'n M erin en 'n snelheidsmeter tot 300 ipv 260 incl die 'geur' van 'n //M tov 'n normale(leuke) BMW ....hoe ze 't doen daar bij//M...de F10 en F30 hadden zeker 20 knopjes en dingetjes meer, maar toch voelt dit specialer.
En dan heb je 'm nog niet eens gestart...
Nu is bij any BMW de zitpositie nooit iets om over te klagen. Hier ook niet. Je zit erin als gegoten.
Ding koud starten in m'n garage is ook zoiets, daar begint de lol al. Nu klonk de 335i zeker niet verkeerd, dit klinkt standaard al toch weer even meer iets met ballen. Nu heb ik van de 10 BMWs maar 1 automaat gehad.
Deze handbak klikt koud robuust zwaar, warm is 't robuust, weer zo'n gevoel dat 't net wat kwalitatief hoogwaardiger steviger in mekaar steekt dan de average leuke BMW , koppelingpedaal tikkie zwaarder dan de 335i, besturing eigenlijk gewoon best zwaar(bij lage snelheden dus van in en uitparkeren stadsverkeer)
Geen comfy modus ofzo. Gewoon 1 stand.
Bij 't remmen hoor je 'n tikkie die racy shriek op de achtergrond, dat hooort zo en geeft 'n sportief gevoel.
Demping is ook 1 stand: Hard maar eerlijk. Goed hard. Maar omdat 't ding NUL rammel heeft op slecht wegdek vind ik 't allemaal prima. En dat hele verhaal hierboven draagt al bij aan die lol/feeling, al rij je 'm nog maar warm met 50 in de bebouwde kom in z'n 3....totaal 't tegenovergestelde van 'n F10 5 serie of weetikveel.Betrokken bij 't rijden. In bijna alle facetten eigenlijk. Een gemiddelde automobilist zou zeggen/denken: "Te zware besturing, wat 'n stuiterbak en die uitlaat motorsound is Sjonnie."
Maar 'we' zijn geen gemiddelde automobilist hier.
Nu heb ik dus de beleving even neergetypt van hoe die kar in de basis voelt bij warmrijden al. Speciaal.
Tuurlijk is 't geen GT3 of Exige R of F12 ofzo, maar voor iets met 4 zitplaatsen en 'n vast dak voelt 't goed.
Mooi dat er 'n olie temp meter inzit. Ideaal en natuurlijk een must voor dit soort karren. Overall is de motor redelijk op de achtergrond met bij 130 in z'n 6 bij deellast een sonore brom. Hebben ze allemaal. Dit kun je ondervangen door de cruisecontrol te gebruiken waardoor je 't gaspedaal zelf niet intrapt en eigenlijk die brom ook weg is. Of 120 of 140 rijden. Bij 150/60 is alles weg.
(En je rijbewijs ook bijna al)
Vanaf 1500 aldus de specs begint ie er aan te trekken als 'n bezetene , ik maak daar 2000rpm van. En ik merk ook dat je toch die nanoseconde bedenktijd van de turbos hebt. Maakt niks uit, is ook weer gewenning...bij 2000rpm was 'n atmo //M blok al helemaal niet thuis...
Ik haalde vrijdag 'n 40kmh rijdende vrachtwagen combo in op 'n 50 stukje , dat wilde ik doen door met 50 in te halen als 'n gentleman zegmaar, toch kwam er verderop 'n tegenligger aan. Ik reed dus 50 in z'n 3. Ik had er 130 voor toen ik 'm flink voorbij was. Ik had zelf 100 in gedachten. Easy as hell en dan was ik wel wat gewend. Die 500Nm overboost geeft dat je 'n ECHTE duw in je rug krijgt die ik eigenlijk alleen ken van m'n Impreza en S3 toendertijd, niet van de M modellen. En 't draagt weer bij aan de kick zegmaar.
Wel op nat tractieproblemen sort of. De PS2s zijn van het type grip---> geen grip. Ook in de regen. als 'n dronken Malijer wegtrekken is dagelijkse kost als je niet oppast. Tractie verbreken icm het M diff toch 'n peuleschil, maar mag was vloeiender, de M3 E90 had dat ook, die bonkerige transitie van grip naar slip.(Had ook PS2)
Ligt dus aan de PS2s. Verder meer dan zéér vermakelijk in de bochten her en der en de usual places. M diff is 'n must. Maar hij grijpt je wel bij je strot. BAM slip overstuur opvangen kop erbij halfgas relaxed de boel afmaken. Vol op 't gas resulteert op vele natte plekken in onzin waar 'n snelle tegenstuurreactie wel op z'n plaats is. Bijna angstaanjagend zegmaar. Maar ook dát went dan wel weer wat.
Maar zo 'violent' als de 1M is zo bijna tam waren de M3s, die hadden bovenin vanaf 5000 rpm nog wel eens de neiging om dan-at last-al op 't rechte stukje met de kont te slaan. Deze doet dat METEEN bam. Ook goeiemorgen. Oldskool. Karakter. Beleving.
En toch heerlijk met de kontverwarming in 't leer met 120 op de CC luisteren naar Vivaldi's Primavera...
Of Highway to Hell kan ook.
Oh ja. Stap je uit, kijk je om: Die stance en je weet dat er maar 6631(edit: 6309) worldwide zijn en de productie over en uit is. Bijzonder.
- Downforce Hans
- Berichten: 12609
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: De lol in autorijden hervonden.
Heb je die go-pro nou nog niet.........sturen ze hem los in onderdelen?Andre schreef:Als me GoPro Black series geleverd word dan zal ik wel eens mooie drift van Robin filmen.
Top auto Robin en nu weg blijven bij de dealer en zeer lang genieten van deze machine. Er is op dit moment niks leukers en zeker bij bmw niet.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: De lol in autorijden hervonden.
Kijk, duidelijkJoop schreef:Zijn de CP wielen die ook onder de GTS liggen. Echt een heel stuk meer naar binnen buigend bij het hart van het wiel tov de CSL velgen, mn. voor.Robin schreef:Is het niet het E92 M3 Competition Package wiel ofzo? Hij lijkt op 't CSL wiel ja. Ik heb me d'r niet in verdiept eigenlijk. Maar mooi is ie. Iemand?Ruben schreef:Mooie wielen, zeker zo op de foto. Beetje dat concave noemen ze dat volgens mij, maar zo op de foto een stuk mooier dan bijvoorbeeld het csl wiel in mijn ogen.
Maatje van me heeft ze nu ook onder de Z4M coupe liggen, staat een stuk dikker.

- turbofries
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 26 okt 2008, 18:54
- Locatie: HEYSTERIA RUN 2015. Topless@Lloret
Re: De lol in autorijden hervonden.
Ik heb wel in de gaten dat we nu serieuze competitie hebben met de volgende sneeuwnacht?
Kijk maar uit voor de idioten in de verlengde sierra popstra!
Knap ding voor de rest. Wil in de sneeuw wel es een stukje met crosse! Voel ik me veiliger in dan in de golf 1 van 20 jaar teback
Kijk maar uit voor de idioten in de verlengde sierra popstra!

Knap ding voor de rest. Wil in de sneeuw wel es een stukje met crosse! Voel ik me veiliger in dan in de golf 1 van 20 jaar teback

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten