E60 M5 - AMG GTS pag 4 (Mini JCW Pag 3)
- frank de jonge
- frank de jonge
-
frank de jonge schreef:Nee die bedoel ik niet
Je had op BMWfan laatst al keer foto's gepost van je nieuwe aanwinst
Maar je hebt die Hamann E90 3,2 ook nog?
Hmmm, ik denk dat je wat door elkaar aan het halen bent.

Ik heb ook op bmwfan gepost (naam= habe60m5) maar die Hamann is iemand anders en heb ook nooit daarvan (een Hamann) plaatjes gepost of zo.
- frank de jonge
- Nick Laarman
- Nick Laarman
- cooldragon
- Downforce Hans
- Macboy
- Erik2
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Ik ben erg benieuwd. Prachtige auto om te zien. Heb 2 weken terug 500 meter in een M5 mogen rijden en was toen zelfs al onder de indruk van het gevoel van power onder je rechtervoet. M=knop was ingeschakeld, en in een parkeerkelder moet je dan erg voorzichtig zijn zoals ik nu uit ervaring weet.E60M5 schreef:Thanks guys!
Ik zal zsm mijn ervaringen hier posten.
Wat mij trouwens opviel, toen ik hem startte en even liet draaien, stationair, toen klonk hij als een oude diesel. Klinken ze allemaal zo, of was dat in mijn speciefiek geval....
-
Ontzettend gave auto. Hele goede aankoop.
Naar mijn mening een van de beste BMW's ooit gemaakt, ongelovelijk hoe een auto zo kan veranderen door 1 druk op de knop. Ik heb zelf eens mogen meerijden met net zo'n exemplaar, die had alleen geblindeerde ramen. 0-100 in nog geen 4,5 seconden en wegrijden met piepende banden! Heerlijk! 

-
-
Re: E60 M5 - Mini JCW erbij gekocht (pagina 3)
Tijdje terug een transactie voorstel gehad en realiseerde me dat ik veel te vaak veel te snel rij. En dan had ik daarvvor ook al twee motoragenten achter me aan zitten die eerlijk toegaven dat ze de snelheid niet hadden kunnen meten maar zeker wel heel hard ging want ze konden me niet bijhouden. Ze kwamen ook aanzetten toen ik al bezig was met spullen uitladen bij het werk.
Mocht met de DF 11 steden toertocht in de getunde Seat van nicole rijden, Wat een fun was dat zeg! Een fun anders dan met de M5.
De M5 vind ik een heel bijzondere auto wat me veel plezier geeft, wil deze dan ook niet weg doen. Zou zo niet weten wat het zou kunnen vervangen.
Onlangs met een demo Mini JCW, met 12000 km op de teller, hebben Nicole en ik anderhalf dag mee gereden. Vonden het beide een heerlijk auto. Redelijk wat comfort, redelijk sporty, ligt lekker op de weg, trekt hard genoeg op en uitlaat geluid is heel apart en lekker.
Ik vind dat beide auto's elkaar mooi aanvullen.
De showroommodel (geen demo, heeft 2 km op de teller) die Ekris heeft staan gekocht, wordt woensdag afgeleverd. Mogelijk zullen tzt onderstel en remmen nog aangepast worden.

Mocht met de DF 11 steden toertocht in de getunde Seat van nicole rijden, Wat een fun was dat zeg! Een fun anders dan met de M5.
De M5 vind ik een heel bijzondere auto wat me veel plezier geeft, wil deze dan ook niet weg doen. Zou zo niet weten wat het zou kunnen vervangen.
Onlangs met een demo Mini JCW, met 12000 km op de teller, hebben Nicole en ik anderhalf dag mee gereden. Vonden het beide een heerlijk auto. Redelijk wat comfort, redelijk sporty, ligt lekker op de weg, trekt hard genoeg op en uitlaat geluid is heel apart en lekker.
Ik vind dat beide auto's elkaar mooi aanvullen.
De showroommodel (geen demo, heeft 2 km op de teller) die Ekris heeft staan gekocht, wordt woensdag afgeleverd. Mogelijk zullen tzt onderstel en remmen nog aangepast worden.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: E60 M5 - Mini JCW erbij gekocht (pagina 3)
Ook geen straf om te rijden. Ben geen fan van rood maar dit is een mooi ding :banaan: