Als in Audi A6? Eigenlijk nooit wat gehad met die auto's. Vind het persoonlijk ook niet leuk rijden.WJ schreef:Vind je een maatje groter in de VAG poule niet interessant?
@Leroy: Dat zijn de verhalen die ik wil horen.

Als in Audi A6? Eigenlijk nooit wat gehad met die auto's. Vind het persoonlijk ook niet leuk rijden.WJ schreef:Vind je een maatje groter in de VAG poule niet interessant?
Leroy BMW schreef:Onderhoudskosten nihil!
Olie, oliefiltertje, draagarmpje RV, gloeilampje remlicht LA, lekke band RA.
Omdat de korting voor hem bedoeld is. Dus het gaat opvallen als hij ook opeens benzine tankt. De korting is inderdaad niet ongelimiteerd. Maar m'n vader rijdt steeds minder km's en ik steeds meer.Arthur schreef:Ff terug komen op die Shellpas van je vader. Hij werkt bij Shell zeg je. Waar haal je die wijsheid vandaan dat de korting maar voor 1 brandstof geldt? Die korting geldt op alle brandstoffen, smeerolieën, etenswaar etc, etc. Eigenlijk op alles uit de shop, alleen niet op tabak en alcohol.
Dus 330i dan maar?
Edit en idd zoals ik al zei:
Bij betaling met deze kaart krijgen medewerkers een korting van 20% op alle brandstoffen en shopartikelen, met uitzondering van tabaksartikelen.
Ohja, nog een edit: de korting is niet ongelimiteerd! Dus als jullie beide km vreters zijn is je pa zo door z'n korting heen en daarbij jij ook
Riceaux schreef:Audi A8 eerste type heb ik altijd al prachtig gevonden. Geen idee hoe zo'n 2.5 TDI rijdt, misschien is het wel niks. Dan hoor ik het graag.
Gister wel een 320D gevonden die me wel bevalt. Van de eerste eigenaar, 233k km gelopen. Zitten niet de opties op die ik allemaal wil hebben, mar dan heb ik tenminste zelf ook wat te knutselen. Knutselen aan auto electronica/audio vind ik bijna net zo leuk als autorijden.
En Tom, de 330D blijft favoriet. M'n moeder gaat volgende week kijken hoeveel het gaat kosten in de verzekering. Als het mij teveel wordt dan gaat de 330D toch niet door. 320D verzekeringskosten op eigen naam zijn nog wel te doen. 330D op eigen naam komt al snel boven de 100 euro, plus dan wegenbelasting betekend vaste lasten van rond de 250 euro per maand. Dus nu gaan we even kijken of we een goedkopere legale verzekeringsmanier kunnen bedenken.
Nou ik nietReind schreef:Oja, als je gaat proefrijden met beide auto's ga je onvoorwaardelijk voor de 330d.
Wat deze meneer zegt: 2.5 TDi ver weg van blijven, qua kop zijn het gewoon probleem motoren, klaar...PD power schreef:De VAG 2.5tdi lekker laten staan, daar bij boven op de A8 met meer dan anderhalve ton ook laten staan, zit qua onderhoud in het dure sigment, een achterwiel lager kan zomaar 3 a 400 euro kosten, daarnaast hebben deze auto's vaak redelijk wat elektronika aan boord net als de grotere BMW's en mercedessen, als je hier storing in krijgt wordt je niet blij....., daarnaast zijn dit soort auto's best zwaar..
Als je iets in de VAG groep wilt doorsparen voor een 3.0 tdi in een A4.
Anders gewoon een 330D pakken.
EG schreef: Ik lees hier ergens 136 pk 320d. Sorry maar ik vind dat echt een net niet auto. Die motor kan je niet eens vergelijke met een 316i IMHO. Zelfs een 110 pk 1.9 TDi van de VAG groep rijd beter dan dat. Koppelverloop vind ik totaal niet lekker. De 150 pk 320d is absoluut veel fijner, en sneller. Verbruik zal ongeveer hetzelfde zijn.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], RJK en 7 gasten