Datzelfde blauwe oog hangt ook rechts aan de garagebox

( of misschien was dat juist de clou.. )
dvh schreef:
Eensch ... 't is nixdvh schreef:De achterkant is niet zo fraai van de Ferrari..
dvh schreef:.. Objectief zijn de uit-het-vuistje geschoten kiekjes die vanuit elke hoek de awesomeness van een auto blootgeven.
Bij de Lambo lukt dat, bij het paard, wat minder.
Heel vermakelijkSpyderFerdi schreef:dvh schreef:.. Objectief zijn de uit-het-vuistje geschoten kiekjes die vanuit elke hoek de awesomeness van een auto blootgeven.
Bij de Lambo lukt dat, bij het paard, wat minder.![]()
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. maar je blijft vermakelijk.
Ik geef je op 'n briefje dat de Ferrari met z'n midfrontmotor en RWD layout je eerder verrast dan de AWD Lambo. Dus die vlieger gaat niet op.Petrolhead Tom schreef:Die Lambo kan je een nek hernia bezorgen en bijt je kop eraf bij het minste of geringste. Het is een woest dier dat getemd moet worden. Er zit gewoon veel meer drama in dan in de Ferrari. Daarom zou het mijn keuze zijn. En al helemaal in bovenstaande kleurstelling!
Mwa, 918 is geen stakker met 3 seconden naar de 100 en een top van 300nogwat..Robin schreef:Als de nieuwe Enzo tegenover de 918 komt te staan kan die laatste wel inpakken behalve op stroomverbruikskosten.
En deze auto's wel?Robin Hartog schreef:Mwa, 918 is geen stakker met 3 seconden naar de 100 en een top van 300nogwat..Robin schreef:Als de nieuwe Enzo tegenover de 918 komt te staan kan die laatste wel inpakken behalve op stroomverbruikskosten.
Petrolhead Tom schreef:En deze auto's wel?Robin Hartog schreef:Mwa, 918 is geen stakker met 3 seconden naar de 100 en een top van 300nogwat..Robin schreef:Als de nieuwe Enzo tegenover de 918 komt te staan kan die laatste wel inpakken behalve op stroomverbruikskosten.:strong:
Laten we nou niet elke keer de 918 er aan de haren bij slepen. Dat is helemaal geen concurrent voor de nieuwe Enzo zoals de Carrera GT dat destijds was. De nieuwe Mclaren is de enige uitdager van de nieuwe Enzo op korte termijn.Robin schreef:Tom zegt daarmee dat de Aventador en F12 in zijn ogen ook nogal gewaagd zijn aan de prestaties van de 918. En ik denk hetzelfde. Laat staan de opvolger van de Enzo, dat wordt 'n zware dobber voor de 918.
Die P1 of hoe die heet. In de nieuwe TG staat iets over dat 750pk ding ja.Petrolhead Tom schreef:Laten we nou niet elke keer de 918 er aan de haren bij slepen. Dat is helemaal geen concurrent voor de nieuwe Enzo zoals de Carrera GT dat destijds was. De nieuwe Mclaren is de enige uitdager van de nieuwe Enzo op korte termijn.Robin schreef:Tom zegt daarmee dat de Aventador en F12 in zijn ogen ook nogal gewaagd zijn aan de prestaties van de 918. En ik denk hetzelfde. Laat staan de opvolger van de Enzo, dat wordt 'n zware dobber voor de 918.
Fair enough.Robin schreef:Tom zegt daarmee dat de Aventador en F12 in zijn ogen ook nogal gewaagd zijn aan de prestaties van de 918. En ik denk hetzelfde. Laat staan de opvolger van de Enzo, dat wordt 'n zware dobber voor de 918.
+1 Helemaal dikke sjit een Aventador (voorkeur heeft dan hoogglans zwart) , maar ook voor mij - no doubts - de F12B. Precies om de redenen die Robin hier neerzet. Toch nog (soort van) ingetogenRobin schreef:Maareuh, net even dat filmpje gekeken van die zilveren Belgische F12 op Spa.
No doubt anytime de F12 voor mij. Bijna 'n Q car qua looks in die kleur, zo organisch fris normaal. Een GT3/2 Porker valt bij wijze van qua looks 5x meer op. En dan toch even 740pk.
Wat een auto wat een auto. De Ultieme GT/Sportwagen. Kan er niet over uit. Zo sierlijk als de F12 is tov een GT3/2 of 'n Aventador....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast