Lv - Impreza WRX - MX5 erbij!

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Lv

Re: Lv - Impreza WRX - MX5 erbij!

Bericht door Lv » 31 jul 2013, 14:30

@Rico, ik kom volgens mij wel meer oude Autowekers tegen alleen zien ze mij nooit.. Zou altijd nog`ns met iemand afspreken maar dat komt er nooit van.

@Martijn, zou maar zo kunnen hoor.. ik hou de stoplichtsprintjes niet meer bij. Ben er tot nu toe alleen uitgereden door een Skyline en... Lexus GS300 (uit duitsland met een suprablok waarschijnlijk). Hoewel een gechipte BMW 6 cilinder diesel ook heel, heeeeel spannend is.

@Hitz, jep.. Ze hadden ook nog een BMW Z3 te koop maar ze deden beide weg voor 1 met een hard cabriodak.

@Paskal, heb je topic al gelezen inderdaad.. tjah sommigen vinden het maar vreemd om een Impreza als Daily te hebben en MX5 als hobby.. 1 rondje in de MX5 en men heeft het door. Pretmachine!

Dorpeltjes las ik zelf.. heb ik al enigszins ervaring mee.. :tong:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En omdat ik de foto weer tegenkwam.. moet ik`m even posten. Toch wel een hele leuke auto destijds..
Afbeelding

Ik ben nu ook bezig met m`n motorrijbewijs, kost ook een hoop geld dus de Mazda gaat met wat kleinere stapjes dan ik eigenlijk wil. Leuke lichtgewicht velgen zijn duur, net als een schroefset. Waar ben ik aan begonnen?

Edit: Ik had nog een leuke upgrade aan de soeb trouwens, grotere remmetjes :swinging: (ja, lens blur van de foto is met PS gedaan, even de fotografen voor zijn die de shop-fout zien..)

Afbeelding

Alexsti
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Re: Lv - Impreza WRX - MX5 erbij!

Bericht door Alexsti » 31 jul 2013, 21:39

Leuke klauwen, ook tweedelige schijven erbij ,of zie ik dat verkeerd ??
Met de juiste blokken remt dit heel goed ! :wink:

Plaats reactie