tuurgtt schreef: Laatste opmerking: Vijfenwintig minuten na zeven stonden we alleen in de bar....
Staat DF voor brave huisvaders die voor achten thuis moeten zijn van de missus?

Leuk stukje tekst

tuurgtt schreef: Laatste opmerking: Vijfenwintig minuten na zeven stonden we alleen in de bar....
Staat DF voor brave huisvaders die voor achten thuis moeten zijn van de missus?
KdK schreef:Het was koud en nat, maar wel leuk. Ook hier Toyo R888 eronder waardoor grip veelal ver te zoeken was. Snelste tijd was 2.31 op zich niet heel slecht vond ik. Wel leuk om een paar keer overstuur te hebben met een voorwiel aandrijver. Al met al ca. 40 rondjes gereden dus wel tevreden. Had twee passagiers die graag een keer mee wilden, en ook die hebben zich best vermaakt.
Alles staat op film zal (als ik effe tijd heb) wat online zetten hier.
Het ligt denk ik ook een beetje aan je auto. Heb je een auto die je al heel goed kent op fatsoenlijke straatbanden dan kun je ook in de regen behoorlijk wat baankennis opdoen.Richardt. schreef:Zie ik het verkeerd of is dit soort weer voor een beginner eigenlijk gewoon best wel goed?
Het gaat allemaal niet zo hard en de grip is veel eerder op. Maar daardoor ligt het tempo ook wat minder hoog en is een foutje wat makkelijker te corrigeren.
Dan had ik misschien toch even langs moeten komenAndre schreef:Ik reed meerdere malen 2.19 maar met passagier een 2.17. Normaal kan dat niet. Maar ik had gewoon niet genoeg tractie en met een passagier had ik net iets minder wielspin.
dan helpt zelfs zo'n dubbele turbo niet! :strong:Andre schreef:r888 met dit weer is ook niet verstandig.
Perry met jou erin had ik wel meer tractie gehad maar vooruit kom ik dan niet meer:)
Risicobeperkend!Andre schreef:Perry met jou erin had ik wel meer tractie gehad maar vooruit kom ik dan niet meer:)
Stilstand is achteruitgang.Snipe schreef:Risicobeperkend!Andre schreef:Perry met jou erin had ik wel meer tractie gehad maar vooruit kom ik dan niet meer:)
Zekers........de jongens en dame hadden het slecht, ik had ze aan het einde van avond nog bedankt over het portofoonkanaal.Had medelijden met de baanposten overigens gisterenavond!
Dat ding van jou knalt in de regen ook lekker door!Enrico schreef:Mooi dat er toch gereden wordt. Ik had er graag bij willen zijn, maar het mocht niet van komen. Volgende in November wel, hope ik, regen is geen probleem, doe ik de winterbanden onder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast