Succes met zoeken dan! Heb ff snel gekeken maar tenzij jij op Duits kenteken mag rijden ga je dat waarschijnlijk niet redden met 35k voor een 330-335d touring van 1-2 jaar oud. Audi A4 niet gekeken...
Leasen is ook niet echt mijn ding maar vind het wel makkelijk. Als ik ga zitten rekenen dan zou ik misschien ook iets anders kunnen rijden als daily, en dan heb ik niet eens die regeling die jij hier boven beschrijft. Maar als daily vind ik het wel erg gemakkelijk op deze manier, je maakt toch redelijk wat km's en ik gebruik hem dan niet voor de "fun".
Ik rijd voor dat maandelijkse bedrag wel helemaal "vrij". Dus onbeperkt km's, brandstofpas (ook buitenland) banden versleten nieuwe erop, in de winter de winterbanden erop. Voor een beurtje naar de garage en leenauto mee. Schade kost geen no claim, etc, etc. Bij een prive auto zijn de kosten die je noemt variabel, je weet nooit wat er komt. Misschien loopt je de motor of turbo wel kapot in die 4 jaar... Weg voordeel. Heb ik het nog niet eens over de afschrijving. Ik lease, mede, vanwege het gemak en zou ik in jouw voorbeeld gewoon de 523i pakken. Je hoeft ook niet de volle rit uit te zitten (qua contract) en dan mag je, dat is tenminste bij ons zo, de volgende keer wel weer een nieuwe auto uitzoeken. Je hoeft bij ons niet 2x achter elkaar gebruikt te nemen, ook al is er een bestelverbod.
Mijn kijk hier op hè