Zit nog een honderdtje of 14 BPM op

Maar doe mij maar een 997 GT3. Dat moet wel lukken voor 100k.
Tja, in mijn eigen een van de meeste perfecte sport auto's dankzij de jarenlange doorontwikkeling. Zowel voor de openbare weg als het circuit prima geschikt.Riceaux schreef:Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel mensen kiezen voor een 911 GT3 (RS). Heb in 2010 meegereden met Andre op de ring in zijn toenmalige GT3. Tuurlijk is dat hartstikke vet. Maar de auto riep bij mij geen 'hebben hebben hebben' gevoel op. Was toen meer onder de indruk van Andre z'n rijkunsten dan van de GT3.
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Het concept van zo'n Porsche klopt in mijn ogen al niet, RR-layout. Voor de openbare weg is zo'n GT3 ook niet heel erg goed geschikt.Tja, in mijn eigen een van de meeste perfecte sport auto's dankzij de jarenlange doorontwikkeling. Zowel voor de openbare weg als het circuit prima geschikt.
Ferrari is ook leuk. Maar 458 valt buiten het budget en een F430 (Scuderia) ook (zeg ik uit m'n hoofd).
Heel lang fan geweest van de 360, maar die zijn ook wel enigszins achterhaalt vind ik.
Zo'n Diablo bijvoorbeeld is ook enorm gaaf om te zien, maar volgens mij rijdt het voor geen meter.
Kortom, zo'n Porsche lijkt me het beste van beide werelden
Als ik de loterij win ga ik rode auto's sparen, deze mag erbij!Macboy schreef:Ik was even de foto vergeten sorry
Die dingen worden door death valley gejaagd waar het 50 graden is.........dus zoals hielke al stelt brood je aap...............Jeroen K. schreef:tja ik weet het, maar toen ik met een maat meeging voor onderhoud hebben ze het mezelf laten zien hoe aangetast het chassis was van alle hitte, heel raar vonden wij het. maar schijnt bekend te zijn met Chevy USAKnot schreef:ZR1 die kromtrekt van de hitte ipv het losgelaten vermogen?????
Is best handig hoor, zo lekker gekoeld op de navigatie kijken wanneer welke bocht op de Nordschleife er aan komt.Tom schreef:GT3 RS met airco en navi... dan koop je dat ding echt puur voor die RS badge
Ik zie het meer andersom. Ik zou nooit een GT3 kopen zonder airco, en als ik er ook mee over straat zou rijden liever ook niet zonder navi. Deze heeft beide, is scherp geprijsd, en is ook nog een RS, mooi meegenomen.GT3 RS met airco en navi... dan koop je dat ding echt puur voor die RS badge
Is ook een beetje "The one and only" ...
Vast wel, maar ik heb er niets mee. Dan heb ik liever zoiets.Marc RS4 schreef:Niemand een Gallardo?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast