Ik heb geen id wat overkill is, vandaar een vraagteken erachter

Maar vaak is het hier als het maar BMW is is het per defenitie DF. Prima, kan ik goed mee leven. Maar we hebben het over een diesel met een automaat en we spreken dan ook nog eens over schrapen want 20% bijtelling. Allemaal onder het mom van; zakelijk verkeer. Wat mij betreft gaat iedereen haaks door de bocht en overtreden elke snelheidslimiet of verzin maar iets. Mij een biet. En wat jij aan onderstellen bestelt/monteert; doe wat je niet laten kunt

Maar dan weer het zakelijk verkeer erbij halen, dan denk ik "overkill?" Let op het vraagteken

Jij hebt mooi spul als speelgoed staan thuis, dat heeft weer niet iedereen natuurlijk. Maar uiteindelijk willen we toch (bijna) allemaal een fijne benzinemotor met handgeschakelde bak voor DF

Rest blijft een compromis en de vraag is hoe ver moet je daarin gaan? Voor iedereen verschillend, snap ik best

Ohja, en centenkwestie natuurlijk!
Tristan schreef:Arthur schreef:Zal allemaal wel, Tristan. En het zal best strak rijden maar is het niet een beetje overkill? Zeker omdat je, of men, steeds de nadruk legt op zakelijk verkeer?
Maar als ik zakelijk rij wil dat nog niet zeggen dat geen fun kan hebben met een auto? Rij regelmatig over een B-weg waar je even kan uitleven. Leg mij dan eens uit wat overkill is....