Ferrari is erg innovatief. Eerst 458 Italia, vervolgens F12 Berlinetta en nu de F70 LaFerrari.
Ben elke keer weer verbaast hoe zij de grens verleggen en race-technologie toepassen in straatauto's.
Ferrari is erg innovatief. Eerst 458 Italia, vervolgens F12 Berlinetta en nu de F70 LaFerrari.
Ben elke keer weer verbaast hoe zij de grens verleggen en race-technologie toepassen in straatauto's.
Daar mag je nog bij optellen dat elk blad iedere keer lovend is over de manier waarop al het vermogen aan te spreken is. Echt heel knap.
Is die F1 deelname door de decennia heen zonder uitzondering toch nog ergens goed voor. Maar bedenk ook dat de Autoavio 815, 125S, 166 Inter en bijv. 250 SWB/GTO ook al spraakmakend waren toendertijd. Kleine V12s. Mooier wordt toch niet?
Dat Lambo hun de loef afstak met de eerste straatauto met middenmotor (?) vergeven we hun maar even:)
Enzo was meer motorenbouwer dan layout chassisfreak, heb ik 't idee, maar dat kun je van Dr. Ferdinand ook zeggen:)
Ik ben het wel eens met LaHielke.
Die naam klinkt inderdaad voor ons verwijft, voor de Italianen niet.
Maar dat ding gaat toch alleen in Doubai zijn straatrace sprintjes trekken, hier zien we 'm niet.
Of is hij een zij? Het is La en niet Le.
Op nr. 5! een jeugdheld. Bob Marley. Geweldige artiest. Vele van de jonkies onder ons vinden Bob Marley waarschijnlijk old-school. Who the fuck is Bob Marley! Een geniaal reggae artiest. Echt fenomenaal. Zijn portfolio is oneindig, zijn invloed reusachtig.
Nr. 4! Een gouwe ouwe: Toon Hermans, Mien waar is mijn feestneus ... het gaat om 0.41sec... lalala (Hielke, dit is denk ik vér na jouw tijd...)
Nr 3!Onbekend maakt onbemind. Gewoon een lalala van het volk, door een verlegen dame gezongen. Omdat ik een viespeuk ben en écht reageer op alles dat beweegt met tiet-en-kont. Van haar allerlaatste blik word ik wel een beetje geil. Daarom op 3:
Op nr 2 staat Van Duin. Hoe kan het ook anders. André is op zijn best met simpele teksten, luister maar naar het overbekende pahpahpahpa papapa. Hier heeft André het refrein geschreven: lalala.
Andre, my hero, staat daarom terecht op 2:
Op NR 1!! , hoe kan het ook anders, het wat mij betreft Kroningsleid voor 30 april as. Past prima bij Alexander: zuipen, scheten en een beetje fout. Deze versie voldoet meer dan genoeg:
A mag dan mannelijk zijn, prima(vera). Het is ook La Macchina, de auto, als ultiem voorbeeld, als naamgever van alle machines. Het blijft natuurlijk een machine.
Maar in het geval van La Macchina staat er wel gewoon een spatie tussen, zoals het hoort. Maak er dan Ferrari La Ferrari van. Ook de protserigheid ten top natuurlijk. Alsof DIT 'm is. Hiervoor waren het blijkbaar geen echte Ferrari's en hierna zullen het ook geen LA's zijn. Het is na deze auto nooit meer DE Ferrari. Het wordt alleen maar minder. Je kunt er niet DEDEFerrari van maken. Alhoewel, misschien kunnen die Italianen dat inmiddels wel. Maar LaFerrari zonder spatie? Stupide!
Wat een zinloze en domme discussie zeg Goed, DF weet nu dat Hielke liever in een Fiat rijdt dan een Ferrari die LaFerrari heet. Sperdy houdt van Bob Marley. Top, interessant ook
Boeiend, move on, filmpjes van dat hok wil ik zien, waarbij die V12 de toerenbegrenzer in geramd wordt en dat apparaat dwars over een bochtig berg weggetje spuit
Hielke, even zijstapje, maar is dit een eigen ontwerp? Is 'ie klaar, staat 'ie bij je op zolder? Gebruik je 'm? Ben gewoon even benieuwd, gaan we daarna weer verder over de La etc...
Hielke, even zijstapje, maar is dit een eigen ontwerp? Is 'ie klaar, staat 'ie bij je op zolder? Gebruik je 'm? Ben gewoon even benieuwd, gaan we daarna weer verder over de La etc...
Dat is een ontwerpje dat Lahielke in de jaren twintig ontworpen heeft maar nu pas mee op de proppen durft te komen...........
Kennelijk krijg je ineens meer lef wanneer je een Fiat zuinigheids monster gaat rijden en zit je nergens meer mee.........al zal de meerderheid van de Friese bevolking daar wel anders over denken.
Morgen zal Lahielke dan wel terechtgesteld worden en na 100 stokslagen op de brandstapel gaan waarbij in gedachten moet worden genomen dat die stokslagen in dank zullen worden afgenomen.....
Hielke, even zijstapje, maar is dit een eigen ontwerp? Is 'ie klaar, staat 'ie bij je op zolder? Gebruik je 'm? Ben gewoon even benieuwd, gaan we daarna weer verder over de La etc...
Dat is een ontwerpje dat Lahielke in de jaren twintig ontworpen heeft maar nu pas mee op de proppen durft te komen...........
Kennelijk krijg je ineens meer lef wanneer je een Fiat zuinigheids monster gaat rijden en zit je nergens meer mee.........al zal de meerderheid van de Friese bevolking daar wel anders over denken.
Morgen zal Lahielke dan wel terechtgesteld worden en na 100 stokslagen op de brandstapel gaan waarbij in gedachten moet worden genomen dat die stokslagen in dank zullen worden afgenomen.....