MParallel schreef:Prachtige cabrio Ad, met een zeer mooie km-stand. Die van mij heeft bijna 2 ton meer op de teller!
Stom van BMW zeg om op de latere M52 modellen een plastic dop op het oliefilterhuis heeft gezet. Jouw M50 heeft nog lekker de M3 variant.
Twee dingen: om even anaal te zijn, jouw cabrio heeft geen sideskirts, dit zijn de dorpels van het chassis. Als je sideskirts hebt, zit er een sierstuk over de dorpels, zoals de naam al aangeeft.
Twee: je oranje zijknippers zitten op zijn kop gemonteerd, wat betekent dat links en rechts zijn omgedraaid. Het schuine deel aan de voorkant hoort omhoog richting wiel te lopen, niet naar beneden.
Verder veel plezier met de auto.
Sugguesties voor modificaties zal ik maar niet aan beginnen. Ik heb nagenoeg elke mogelijke optie (achteraf) ingebouwd. Dus zoek je nog inspiratie...
Dank je. De cabrio staat momenteel in de stalling en zal naar verwachting volgend jaar pas het daglicht weer zien. Volgende week maar eens de auto schorsen.
Ik noemde ze inderdaad sideskirts maar weet dat dit de dorpels zijn.
Wat betreft die pinkers. Was me niet eens opgevallen haha! Komt wel een keer goed.
Vorige week een driftdag op Weeze gehad met de 328.
Na wat gestoei met de vóór-, achterbanden en stabistang wilde de auto na een ochtend onderstuur te hebben gehad eindelijk dwars! Helaas was ik later iets te enthousiast waardoor ik doorschoof over een putdeksel met metalen haken.
Restultaat: band eraf en stuk uit de velg.
Ook de coupé staat nu gestald tot de volgende driftdag.
Dagelijks verplaats ik me nu in een '98 318ti automaat met 107 dkm