Nutkees schreef:Als we nu gewoon eindigen bij Harry B. lijkt het me helemaal een strak plan!!!
Da's proat!
Nutkees schreef:Als we nu gewoon eindigen bij Harry B. lijkt het me helemaal een strak plan!!!
siegerdehaan89 schreef:ik heb nog ergens (maar waar??) een leuk routeboek. Start in nijmegen geloof ik..
Vorige toertocht was de toertocht in Midden-Nederland. Daar zaten (onbedoeld) een paar stukken onverhard in, dus er werd inderdaad ook ónder de 100 geredenNiels v D schreef:Tijdens de vorige toertocht is er ook wel onder de 100 gereden..
duifjes.com schreef:Volgens mij is het id van een TourTocht gezellig een dagje met gelijkgestemden genieten van een mooie route, hapje eten af en toe stukkie knallen onafhankelijk van wat voor *(snelle) auto je hebt.....
Precies.....en zo'n Mini gaat sneller door de bochten dan die boten...... :sailing: Maakt Tim daar weer tijd goed....duifjes.com schreef:Volgens mij is het id van een TourTocht gezellig een dagje met gelijkgestemden genieten van een mooie route, hapje eten af en toe stukkie knallen onafhankelijk van wat voor *(snelle) auto je hebt.....
Ik zit meestal rond de 8000 rpm bij die snelheid, dus niet echt een geldig excuus die 3700 toerenTim N schreef:LOL @ JP, maar ding draait bij 100km/uur al 3700rpm dus heel gelukkig wordt je niet als je erachteraan moet stampen.
Ruben schreef:Ik zit meestal rond de 8000 rpm bij die snelheid, dus niet echt een geldig excuus die 3700 toerenTim N schreef:LOL @ JP, maar ding draait bij 100km/uur al 3700rpm dus heel gelukkig wordt je niet als je erachteraan moet stampen.
Joël D. schreef:100. Dan staat de Ferrari net in z'n 2.![]()
3700 bij 100 is inderdaad vrij veel. Mijn Alfa draait bijna 4000 bij 120. Behoorlijk vermoeiend op de snelweg.