Prins Friso bedolven onder lawine
- Alex
Re: Prins Friso bedolven onder lawine
Ik dacht eigenlijk dat we van skrd af waren 

- Fernando
Omdat dit soort lui er een genoegen in scheppen om te trollen dus de beste remedie is ze niet te voeren...
Het begint nog maar net straks is het SKRD Porsche Cayman S 2009+ of misschien een R ligt beetje aan wat ik tegenkom.Alex schreef:Ik dacht eigenlijk dat we van skrd af waren
maareuh komop zeg, weer ontopic hoor nu straks begint het nog te dooien.
- KW
Dat hoop ik niet zeg, dan is diepfrieso niet meerSebastian Keijmel schreef:straks begint het nog te dooien.

- dvh

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.
Laatst zag ik een marktplaatsadvertentie verschijnen op DF.
Ik moest dankzij mijn déjà vu even lachen toen de herinnering: 'E30 M3 EVO 1041PK 0-100 5.5 SEC' ect, boven kwam drijven.
Wat een meme was die gast toch.. Alsof je gewoon keihard in de zeik genomen wordt.
Maar het is geen grap, het is echt.
Net zoals jij ook echt bent.
En dat is voor ons ontzettend grappig, je doet het er ook om waarschijnlijk.
Maar voor jezelf eigenlijk erg zielig.
Nu dreigt dit draadje te ontsporen, kom jij opduiken.
Wat kom je hier doen man ?
Lag je op de loer je kans af te wachten om weer eens wat van je te laten horen ?
Maak anders even een apart draadje. Kun je jezelf voorstellen en de plannen beschrijven die je het komende jaar hebt.
Ik lees iets over een Porsche ?
Die doen het goed hier ! Maar dan alleen wanneer er niet of nauwelijks mee gereden wordt.
Over de ring gaan met dat ding lijkt me niet zo'n goed idee.. steenslag en zo.. Sonde.
- RVV
Tijd om de ban machine aan te slingeren.
-
Rico zijn nieuwe outfit
:

Anyway. Humor is imo een manier om nieuws te verwerken Ik moet ook wel gniffelen als ik een plaatje over Friso zie. Maakt mij niet gelijk een barbaar. Ik vind het nog steeds vreselijk voor hem en zijn familie.

Anyway. Humor is imo een manier om nieuws te verwerken Ik moet ook wel gniffelen als ik een plaatje over Friso zie. Maakt mij niet gelijk een barbaar. Ik vind het nog steeds vreselijk voor hem en zijn familie.
-
Ik hoorde gisteravond op tv zeggen dat hij niet off-piste was gegaan.
Wel degelijk een officielle route die ze gedaan hadden.
- Robertdj
In Kaprun bijvoorbeeld heb je off-piste routes, zou ook kunnen. Maar ook daar mag je je met code 4 niet begeven.
Oja, het is aan de familie, vrienden en (als het fout gaat) nabestaanden. Om te bepalen of humor een goed remedie is, niet aan een paar wildvreemden die over iemand z'n rug goedkoop proberen te scoren. Verder ben ik dit onderwerp een beetje zat, er komen zo vaak mensen onder lawines.
Oja, het is aan de familie, vrienden en (als het fout gaat) nabestaanden. Om te bepalen of humor een goed remedie is, niet aan een paar wildvreemden die over iemand z'n rug goedkoop proberen te scoren. Verder ben ik dit onderwerp een beetje zat, er komen zo vaak mensen onder lawines.
-
OnlineLuco
Nou dan kunnen we binnenkort iig geintjes maken hoe jij je te pletter hebt gereden, je kan al niet fatsoenlijk overweg met een celica zonder vermogenSebastian Keijmel schreef:Het begint nog maar net straks is het SKRD Porsche Cayman S 2009+ of misschien een R ligt beetje aan wat ik tegenkom.Alex schreef:Ik dacht eigenlijk dat we van skrd af waren

-
Flikker die 2 eens weg Rico....
-
Daarom is het ook altijd zo sneu dat types als een SKRD dingen gaan zeggen wat nog nergens op gebaseerd is. Laat ze inderdaad eerst eens uitzoeken wat ie nou echt gedaan hebt en wat niet voordat er gelijk overal geschreeuwd gaat worden.Harrie schreef:Ik hoorde gisteravond op tv zeggen dat hij niet off-piste was gegaan.
Wat ik wel bewonderenswaardig vind is de dikte van de plaat die SKRD voor z'n kop heeft hangen. Die jongen blijft maar geloven dat ie heel wat is met z'n filmpjes, terwijl hij van bijvoorbeeld een heel forum als DF al 100x te horen heeft gekregen dat het allemaal niet zo speciaal is. Dan heb ik het alleen nog maar over zijn rijkunsten...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
+1, en doe dan gelijk dat jongetje met die M3 uit Kuweit ook.M@rcel schreef:Flikker die 2 eens weg Rico....
Het is hier een serieus forum, geen Autoweek of Autoblog. Het niveau wordt onderuit gehaald door zulke figuren.
-
Was het nu een plaatsje in Friesland waar SKRD gisteren was met z'n M3 of heeft hij geen 12 jarig zoontje?Luco schreef:Nou dan kunnen we binnenkort iig geintjes maken hoe jij je te pletter hebt gereden, je kan al niet fatsoenlijk overweg met een celica zonder vermogenSebastian Keijmel schreef:Het begint nog maar net straks is het SKRD Porsche Cayman S 2009+ of misschien een R ligt beetje aan wat ik tegenkom.Alex schreef:Ik dacht eigenlijk dat we van skrd af waren

-
OnlineLuco
Je zou zon vader hebben zeg, dan wil je graag onder een hele grote lawine komen 

- dvh
- Elise
Kan iemand dit draadje opruimen en de off topic reacties verwijderen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
-
OnlineGTRene
idd dit loopt wat uit de hand...
er worden zaken geroepen over anderen hier op het forum, doch zo ze het brengen maakt de afzender net zo erg in bepaalde gevallen....lekker volwassen hiero
er worden zaken geroepen over anderen hier op het forum, doch zo ze het brengen maakt de afzender net zo erg in bepaalde gevallen....lekker volwassen hiero

-
Ik vind dat JP de trol moet doden. Hij heeft hem tenslotte gevoed

- Paskal
- Auto: meerdere
+1, opsodemieteren met die lui. Ben niet zo van de bans, maar het wordt een beetje te flauw met dat soort figuren hier op het forum in mijn ogen.Wouter81 schreef:+1, en doe dan gelijk dat jongetje met die M3 uit Kuweit ook.M@rcel schreef:Flikker die 2 eens weg Rico....
Het is hier een serieus forum, geen Autoweek of Autoblog. Het niveau wordt onderuit gehaald door zulke figuren.
-
+100!Wouter81 schreef:+1, en doe dan gelijk dat jongetje met die M3 uit Kuweit ook.M@rcel schreef:Flikker die 2 eens weg Rico....
- JP
Had jij niet een voornemen om in 2012 niets meer te posten? Was je in Januari goed gelukt....Ruben schreef:Ik vind dat JP de trol moet doden. Hij heeft hem tenslotte gevoed![]()
![]()

Ik reageerde alleen op KW die het had over
en dan komt opeens als een konijn uit de hoge hoed, na bijna een half jaar niets posten, "some say he's the toyboy from Sabine Schmitz, but we call him SKWRDGTFU"De situatie blijft uitermate vervelend en ernstig, maar dat wil niet zeggen dat er geen grapjes gemaakt kunnen en mogen worden
...die begin over de 'leuke' gevolgen van een coma;
..die dus blijkbaar wel eens in de regen heeft gereden, want hey...."ik moet wel mijn ringkaart leegrijden, dus dan maar als een volidioot met 1mm profiel op mijn in 1 weekend opgereden (in 6 rondjes of zo) meukbandjes, door de stromende regen"eigen schuld dikke bult. nu kan ie voor derest van ze leven kast plantje zijn.
had je maar beter in 1x dood kunnen zijn.
achjah nu kan de familie m nog eens zien lachen als het voedsel door het slangetje naar binnen wordt gepompt
Waar het dus om gaat is dat die Friso misschien uit overmoed (en wie heeft daar genoeg van in zijn soon to be Cayman S/R) naast de piste is geraakt, maar waar dus wél geskied mocht worden, maar het niet zo slim is. Over dat iemand iets doet wat niet slim is, weten SKWRD genoeg van, alleen hebben zij het nog niet meegemaakt dat het bij hún fout ging. Time will tell.....both to hell?
- ///Joost
Echt, er zijn hier serieus een paar trieste figuren aanwezig. Gewoon ter info, wordt er hier wel eens gebanned? Ik ben van mening dat op een forum iedereen z'n zegje moet kunnen doen. Maar nu gaat het gewoon om met opzet kwetsende en provocerende uitlatingen te doen. Dat hoort niet alleen hier niet thuis, maar nergens.
Echt zo typisch dat telkens als er iets ergs gebeurt (en dan maakt het niet uit of het Friso, de paus of de slager op de hoek is), er meteen weer grappen overheen moeten komen. Niet alleen de maatschappij in Nederland verloedert, maar ook de humor helaas. Bedenk eens een grap die NIET ten koste van iemand of een bepaalde groep mensen gaat...Moeilijk he? Zegt al weer genoeg.
Overigens zijn er ook heeeeeeeeeeeeeeeel veel aardige mensen hier.
Echt zo typisch dat telkens als er iets ergs gebeurt (en dan maakt het niet uit of het Friso, de paus of de slager op de hoek is), er meteen weer grappen overheen moeten komen. Niet alleen de maatschappij in Nederland verloedert, maar ook de humor helaas. Bedenk eens een grap die NIET ten koste van iemand of een bepaalde groep mensen gaat...Moeilijk he? Zegt al weer genoeg.

- RVV
In 6 jaar tijd hebben drie mensen een ban gehad. Van eentje daarvan hebben we de ban opgeheven.Gewoon ter info, wordt er hier wel eens gebanned?
- MartijnGizmo
Draadje aanmaken met een poll wie er in aanmerking komt voor een ban. 1, 2 of alledrie///Joost schreef:Echt, er zijn hier serieus een paar trieste figuren aanwezig. Gewoon ter info, wordt er hier wel eens gebanned? Ik ben van mening dat op een forum iedereen z'n zegje moet kunnen doen. Maar nu gaat het gewoon om met opzet kwetsende en provocerende uitlatingen te doen. Dat hoort niet alleen hier niet thuis, maar nergens.