Liefst in spuitbus, dat scheelt weer verfspuit schoonmaken

Zwart is op.Ward schreef:Hier ook interesse in 5 bussen zwart!
Volgens mij is die link van emiel van de eerste bladzijde een webshop in roemond.JP schreef:Als zo'n importeur een webshop in mekaar flanste, kon die zo binnenlopen met plasti-dip. Vanuit meerdere fora is er grote vraag naar.
Ik heb er even over na zitten denken dit te gaan importeren, echter denk ik dat vooral nu de vraag hoog zal zijn, en deze later terug zal lopen. De mensen die er mee willen experimenteren zullen dit nu gelijk willen hebben, later gaan veel mensen het denk ik via echte bedrijven zoals JD kopen..JP schreef:Als zo'n importeur een webshop in mekaar flanste, kon die zo binnenlopen met plasti-dip. Vanuit meerdere fora is er grote vraag naar.
Inmiddels al wat bekend?Kenneth schreef:Vandaag hebben we contact met Amerika om jullie een mooie groupbuy aan te kunnen bieden.
Vanmiddag meer informatie!
Klopt, dit mag ook niet van de vervoersmaatschappijen. Kan alleen per boot zover ik weet.Emiel schreef:Importeren via luchtpost word nog leuk met ingeblikt materiaal onder druk ?
Aantal webshops die geen spuitbus soorten versturen ivm luchtpost en ingeblikte prul.
Thanks for the flowers Dwenis!Dennis Cavallino schreef:@JDM: Volgens mij twijfelt niemand aan jullie goede bedoelingen.![]()
Cav, die nu op zoek gaat naar setje moddervelgen, zodat 'ie ook wat kan bestellen....
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten