De ultieme gezinsauto
- Leen
Re: De ultieme gezinsauto
niet ultiem , wel uitermate betrouwbaar en nu al 5 jaar dienst doende als peoplemover voor die 3 slopers van me > m'n grandis 6 zitter automaat . geld wat je overhoudt kun je liever in speeltjes steken , oh , wacht , dat is precies wat ik doe , dus misschien toch wel ultiem 

- 2000USA
Eerder genoemde ML of G AMG ook graag voor mij!

- Robin Hartog
Niks meer aan doen. Brabus GV12

- Richard430
Dan wel graag in een mooi designo kleurtje.

-
Inmiddels toch ook al een G65 AMG op de markt? Echt van god los daar in Stuttgart. 

- ADV
Doe mij maar een van de volgende:

of

of

of

of

In willekeurige volgorde overigens
of
of
of
of
In willekeurige volgorde overigens

- Downforce Hans
Die Porsche is echt een mooie auto geworden. 

-
Ultieme gezinsauto? Eén zonder plek voor kwijlende kutkinderen die een puinhoop van je auto maken en plakplaatjes op de ramen willen en troep mee moeten 
(ik ben nog niet toe aan kinderen geloof ik
)

(ik ben nog niet toe aan kinderen geloof ik

- Mathieu
Tom, ik zou gewoon met één kind beginnen.
- Riceaux
Haha je deelt mijn mening dus. Zie vorige pagina.Tom schreef:Ultieme gezinsauto? Eén zonder plek voor kwijlende kutkinderen die een puinhoop van je auto maken en plakplaatjes op de ramen willen en troep mee moeten
(ik ben nog niet toe aan kinderen geloof ik)

-
Hetzelfde met honden. Altijd de eerste reactie bij auto's als de AMG/RS6 stationwagon,.. schijnbaar vinden mensen het prachtig dat je dan je hond mee kunt nemen in je 500pk+ auto samen met je gezin.
Nou, veel plezier... ben gek op dieren hoor, maar ik hoef ze niet in m'n auto te laten kwijlen waarbij het vol zit met haren van dat beest. Collega had wel eens een hond in de auto, ranzigheid ten top.
Nou, veel plezier... ben gek op dieren hoor, maar ik hoef ze niet in m'n auto te laten kwijlen waarbij het vol zit met haren van dat beest. Collega had wel eens een hond in de auto, ranzigheid ten top.
- Petrolhead Tom
Zondag nog bij staan kijken. Prijs in Duitsland: 517k zal dus nog een lieve duit bij komen in NL met zijn G-label. :strong:Robin Hartog schreef:Niks meer aan doen. Brabus GV12
- Luco
Een kapper die een hekel heeft aan haren

- Dennis Cavallino
WHOEHAHA!!!Luco schreef:Een kapper die een hekel heeft aan haren![]()
-
.....wordt zijn vriendin/(toekomstige)vrouw van een drieling zwanger. Poor Tom.Mathieu schreef:Tom, ik zou gewoon met één kind beginnen.

-
ik ga wel weer naar een ander topic toe

- ADV
Dennis Cavallino schreef:WHOEHAHA!!!Luco schreef:Een kapper die een hekel heeft aan haren![]()
- Martijn_bmw
uh?? je kan je kinderen ook gewoon opvoeden en aanleren dat dat niet mag...Tom schreef:Ultieme gezinsauto? Eén zonder plek voor kwijlende kutkinderen die een puinhoop van je auto maken en plakplaatjes op de ramen willen en troep mee moeten
*heeft een hekel aan ouders die bij kinderen altijd alles maar toelaten*

- Luco
Kapperstopic?Tom schreef:ik ga wel weer naar een ander topic toe![]()
- Dennis Cavallino
Tijdens mijn zoektocht naar de ideale off-roader binnen mijn budget kwam ik alleen maar gare G-klasses tegen. Als geld geen rol zou spelen, dan had ik een knappe G-klasse gekocht. Mijn vroegere buuf had een G55 AMG, wat een kar. Zoiets zou ik wel willen.
Mijn vriendin vind 't overigens verschrikkelijk lelijke auto's, terwijl ze onze Jeep Cherokee wel cool vindt. Een Defender vindt ze ook stoer, maar die zitten ruk. Kortom, de Cherokee is een betaalbaar alternatief voor een G, maar als ik een knappe G zie dan kriebelt 't nog wel.
Mijn vriendin vind 't overigens verschrikkelijk lelijke auto's, terwijl ze onze Jeep Cherokee wel cool vindt. Een Defender vindt ze ook stoer, maar die zitten ruk. Kortom, de Cherokee is een betaalbaar alternatief voor een G, maar als ik een knappe G zie dan kriebelt 't nog wel.
- Luco
Ik kon destijds een LM 002 kopen uit een faillisement, gave auto's maar ik denk dat je erop leeg loopt.
- Michel P
Hij schijnt op kale vrouwen te vallen een Sugar Lee Hooper..........Xave30 schreef:.....wordt zijn vriendin/(toekomstige)vrouw van een drieling zwanger. Poor Tom.Mathieu schreef:Tom, ik zou gewoon met één kind beginnen.![]()

- dvh
Jij hebt duidelijk nog geen kinderenMartijn_bmw schreef:uh?? je kan je kinderen ook gewoon opvoeden en aanleren dat dat niet mag...Tom schreef:Ultieme gezinsauto? Eén zonder plek voor kwijlende kutkinderen die een puinhoop van je auto maken en plakplaatjes op de ramen willen en troep mee moeten
*heeft een hekel aan ouders die bij kinderen altijd alles maar toelaten*

Iets dat niet mag wordt door kinderen gezien als een uitdaging...

- Martijn_bmw
klopt heb ik nog nietdvh schreef:Jij hebt duidelijk nog geen kinderenMartijn_bmw schreef:uh?? je kan je kinderen ook gewoon opvoeden en aanleren dat dat niet mag...Tom schreef:Ultieme gezinsauto? Eén zonder plek voor kwijlende kutkinderen die een puinhoop van je auto maken en plakplaatjes op de ramen willen en troep mee moeten
*heeft een hekel aan ouders die bij kinderen altijd alles maar toelaten*![]()
Iets dat niet mag wordt door kinderen gezien als een uitdaging...

of gewoon niet geven, geen plakplaatjes / pennen / etc in de auto en je hebt ook geen rotzooi op je raam

-
Tom is gewoon wat gefrustreerd omdat de meisjes waar hij maar op blijft vallen nog geen kinderen mogen van papa en mama.