Nee, ondanks de aerodynamische verbeteringen die waren aangebracht.....................Hielke schreef:Die witte 1M kon ze niet bijhouden?
Wat minder langs zien komen, maar de keren dat Andre langs kwam ging het ook erg hard! Ook hierbij duidelijk een enorm snelheidsverschil van inkomen Karussel met de gemiddelde deelnemer.Hielke schreef:Die witte 1M kon ze niet bijhouden?
Heeee, dit is die rijdende chicane.......................wel een mooi dingSnipe schreef:Ferrari's zie je niet zo gek veel op trackdays, maar gelukkig waren er gisteren een paar. Een daarvan was een prachtige 458.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C0Y96-_jItc&hd=1[/youtube]
Kom er maar in, Hielke
Ik heb geen idee..........had wel het idee dat hij met een wegenkaart op schoot reed...................Hielke schreef:In die Ferrari 458 zat de instructeur Dolf Dekking op de passagiersstoel neem ik aan.
Da's niet zo gek, want de dag ervoor was hij navigator bij een rallyDownforce Hans schreef:Ik heb geen idee..........had wel het idee dat hij met een wegenkaart op schoot reed...................Hielke schreef:In die Ferrari 458 zat de instructeur Dolf Dekking op de passagiersstoel neem ik aan.
Zucht. Haal dan alleen ff die paar foto's van die Clio er tussenuit..Luco schreef:Zitten leuke foto's tussen, maar de regel is zoals altijd: geen crashfoto's.
Alvast bedankt.
modteam DF
Tjongejong, ik sta daar met een grote lens om de rijdende autos erop te zetten en je ziet halfhalf een groene clio staan, waar geen schade aan te zien is, nounou poepoeLuco schreef:Zitten leuke foto's tussen, maar de regel is zoals altijd: geen crashfoto's.
Alvast bedankt.
modteam DF
Kennelijk heeft hij niets beters te doen........................Hielke schreef:Luco, waarom nou weer je best doen een leuk topic te verzuren?
Luco schreef:Tjongejong, ik sta daar met een grote lens om de rijdende autos erop te zetten en je ziet halfhalf een groene clio staan, waar geen schade aan te zien is, nounou poepoeLuco schreef:Zitten leuke foto's tussen, maar de regel is zoals altijd: geen crashfoto's.
Alvast bedankt.
modteam DF
Steek die regel lekker in je reet zeg
Want al had ik bewust fotos van gecrashte autos willen plaatsen had ik die van de totall civic, de schade van de mx5-en, de schade van andre en de clio tijdens het crashen wel geplaatst.
Rijdt dat nog lastig, zo'n auto waarvan het zwaartepunt steeds verplaatst?Andre schreef:De beelden van de Scary Reporter zijn wel zo verschrikkelijk gaaf. Het is een dikke 8 min uber pret. Ik kan niet wachten als Joost die gemonteerd online heeft. Ik lig echt compleet in een deuk. Deze film moet er gewoon compleet op.Mooiere humor is er gewoon niet. Alleen al de helm en dan de pens die 20 cm op neer gaat van de Scary Reporter.
Hielke, ik had gewoon wat leuke foto's gepost, niks bijzonders, bij twee of drie zie je een groene clio in het gras staan, geen schade te zien, geen woord over gerept, misschien had die wel pech.Hielke schreef:Luco, waarom nou weer je best doen een leuk topic te verzuren?
Heb je mooi op de plaat staan Hansie met Gerwin, en Andre op de bumper in de 1MDownforce Hans schreef:Was in iedergeval mijn engste rondje ooit op de ring..........waarvoor mijn dank Gerwin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast