Reeds geprobeerd... Ik kan toch geen 3 weken met dit weer in een achterwielaandrijver rondrijden zonder dwars te gaan...duifjes.com schreef:Gaaf ding!!!
Zelf een zilveren, donkergrijs en een zwarte gereden...uber lekker stuurmachientje! die erg ondergewaardeerd is!
Wegligging is buiten gewoon goed....mening mens zal zich er in vergissen.....op de limiet rijden is lastig....driften....probeer het maar
Veel fun ermee! en 140pk lijkt weinig maar is gewoon ruim voldoende! zuinig, mrb laag, onderhoud goedkoop!

Vlot genoeg inzetten om geen onderstuur op te roepen en dan drift het werkelijk voortreffelijk! Door de AW11 (met bagger banden) ben ik zo vlot geworden met het opvangen van overstuur dat ik laterna in de BMW's moeite had met dwars gaan... 9 van de 10 keer corrigeerde ik zo'n ding dood in het begin. Met de 1-serie heb ik het uiteindelijk weer goed onder de knie gekregen, maar ik moest dan tegen m'n gevoel in lang wachten met corrigeren. Nu vang ik het gewoon weer met m'n normale tempo op en dan gaat hij heerlijk dwars.