Verhaal apartMartijn_bmw schreef: de BMW rijdt niet?? je bent de brandstof vergeten...

Verhaal apartMartijn_bmw schreef: de BMW rijdt niet?? je bent de brandstof vergeten...
ohja dat had je idd al eens gezegd, vandaar ook 45K km per jaar op benzineMartin van der Zwaard schreef:Verhaal apartMartijn_bmw schreef: de BMW rijdt niet?? je bent de brandstof vergeten...
whaha, zitten leuke gadgets tussen, hoe verzinnen ze hetRobin schreef:Velen houden bijna geld over zo te zien.![]()
Van dat geld naar:
http://www.thisiswhyimbroke.com/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
[ben blond] ik zie het verband niet...PD power schreef:Wel grappig, om te zien, dat mensen hun onderhouds kosten niet echt bijhouden, want sommigen kunnen net 1 nieuwe band per jaar kopen
JP schreef: Zolang er aan het eind van de maand eerder centen dan dagen overblijven, lig ik er niet wakker van.
En wat zit er precies in die lease dan? een rente tarief van 50% ?Wouter81 schreef:Is financial lease dus auto is eigendom van mijn bedrijf.dvh schreef:Afschrijving bij lease ?Wouter81 schreef:Even globaal voor de GTI: Lease 700, verzekering 100, benzine 500, onderhoud 150, afschrijving 600, mrb 50... Totaal zo'n 2100 euri per maand dus.
Klein denk/rekenfoutje idd.Erik335i schreef: En wat zit er precies in die lease dan? een rente tarief van 50% ?
Misschien moet je je rekening er eens bijpakken, om te zien dat daar geen 2100 euro vanaf gaat maandelijks voor je autodan staat daar misschien nog een hoop geld op je te wachten..
Precies Luco, daar doelde ik dus ook al op, neem aan dat het schattingen zijn, daarin vergis je je snel, ik hou alles bij, heb met de auto alleen een keer een krukas sensor stuk gehad, dus praat alleen over onderdelen, want meeste werk doe ik zelf op de distributie riem na.Luco schreef:Sorry hoor maar met 50 tot 100 euro onderhoud red je het echt niet, een grote beurt dan ben je bij 50 euro per maand al klaar, dan mag er dus niks kapot gaan, en dan hebben we het nog niet over apk. banden, extra kosten bij groot onderhoud, enz enz enz.
Met mijn KMrage houd het echt op met 1000 in een jaar.Luco schreef:Sorry hoor maar met 50 tot 100 euro onderhoud red je het echt niet, een grote beurt dan ben je bij 50 euro per maand al klaar, dan mag er dus niks kapot gaan, en dan hebben we het nog niet over apk. banden, extra kosten bij groot onderhoud, enz enz enz.
911-lover schreef:Genoeg , maar who cares .
Een mens leeft maar één keer
Ik rijdt daarom geen BMW meerRVV schreef:911-lover schreef:Genoeg , maar who cares .
Een mens leeft maar één keer
Maar niet voor de werkplaatschef van de BMW dealer![]()
Nee, er zit we een limiet aan natuurlijk. Dit gaat iig prima.Martijn_bmw schreef: ohja dat had je idd al eens gezegd, vandaar ook 45K km per jaar op benzine
overigens waarom dan "maar" en 320i dan zou ik ook een dikke V8 pakken ofzo
aha ergens ook wel logisch anders rijden er alleen maar dikke amerikanen bij jullieMartin van der Zwaard schreef:Nee, er zit we een limiet aan natuurlijk. Dit gaat iig prima.Martijn_bmw schreef: ohja dat had je idd al eens gezegd, vandaar ook 45K km per jaar op benzine
overigens waarom dan "maar" en 320i dan zou ik ook een dikke V8 pakken ofzo
1½ tank per week ongeveer.
Gebruikers op dit forum: Alex, e30touring1990, Mark 320iS, Opa, Rogerb en 3 gasten