dus als ik Castrol EDGE Professional TWS 10W-60 Motorsport - 1x1 Liter bestel, en dat 6x moet voldoende zijn?
wel een heel verschil met de prijzen bij de bmw dealer

Kun je nagaan wat 507 paarden wel niet kosten.romo schreef:Als je een dergelijke kar koopt dan weet je dat je er nog niet bent....................
Net als met een paard in de wei......................kopen is geen kunst, maar het beest moet ook nog vreten..............komt ook nog een dierenarts zo her en der, een hoefsmid.............nou ja..........duidelijk toch?
romo schreef:Als je een dergelijke kar koopt dan weet je dat je er nog niet bent....................
Net als met een paard in de wei......................kopen is geen kunst, maar het beest moet ook nog vreten..............komt ook nog een dierenarts zo her en der, een hoefsmid.............nou ja..........duidelijk toch?
Dat gebeurt al jaren toch. Een dikke S kopen voor 10k en na 2 maandjes gare luchtveren. Een mooie (oudere) Jag, BMW 7, ga zo maar door. Elk met even groot onderhoud als ze zwaar zijn, en ook 'aantrekkelijk' vanwege de lage prijs. Helaas word er met onderhoud geen rekening gehouden.RVV schreef:romo schreef:Als je een dergelijke kar koopt dan weet je dat je er nog niet bent....................
Net als met een paard in de wei......................kopen is geen kunst, maar het beest moet ook nog vreten..............komt ook nog een dierenarts zo her en der, een hoefsmid.............nou ja..........duidelijk toch?
Wel een punt nu ze betaalbaar worden, krijg je ook dat mensen in de valkuil van hoge autokosten stappen. De autokosten van een M5 zijn de autokosten die bij een auto horen van 130k plus nieuwwaarde. Ik heb er zelf geen last van gehad, maar voorzie wel problemen straks met bv het SMG systeem, aandrijflijn etc. De meeste M5's krijgen gewoon aardig op hun donder. En als je als particulier van je zuur verdiende centjes met onverwachte technische kosten van een M5 krijgt te maken, dan ben je ook goed aan de beurt. Een zak met geld achter de hand is niet onverstandig met een M5. Denk ook dat je ze straks snel ziet doorschuiven in de 2e/3e/4e hands markt. Met 2 jaar huisselectie zat ik vrij relaxed maar zo even eentje in het grijze circuit kopen min of meer op de gok zou ik ook niet aandurven.
CA 700 EURO EX BTW E39pjvandergaag schreef:@ pvandergaag, wat kost een Inspection II bij de dealer voor zowel een E39 M5 als een E60 M5?
speedy25 schreef:2000 euro voor een beurtje voor een e46 m3 bij de dealer? ben ik blij dat ik mn m5 bij een specialist in onderhoud heb en niet bij de dealer
+1...Ben ik blij dat ik mn eigen onderhoud kan doen. Dan maar geen stempeltje. Ik schrijf wel netjes zelf mn beurten in het boekje en bewaar alle rekeningen.GTRene schreef:merkbanden via de merkdealer is bijna de dubbele prijs![]()
net als de TWS 10w60 e.d.
markm schreef:Het gaat om een e36 M3
dus als ik Castrol EDGE Professional TWS 10W-60 Motorsport - 1x1 Liter bestel, en dat 6x moet voldoende zijn?
wel een heel verschil met de prijzen bij de bmw dealer
mede daardoor kun je beter Kroon oil deKnot schreef:Toch had Bas Roos pas een ton Castrol Edge SPORT 10w60 staan met de M referentiewaarden (vanuit Duitsland)...
markm schreef:2000 euro is een hoop geld zeg, neem aan dat het nodige vervangen is voor dat geld?
Ik was voor mn e36 m3 de laatse keer 1000 euro kwijt voor een insepctie 2, zonder noemenswaardige dingen.
dit is dus een standaard "kale" Inspection II, dus alle vloeistoffen, ruitenwissers etc, wat schroefjes/boutjes hier en daar en uiteraard het afstellen van de cylinder kleppen. als er nog rubbers, banden, remmen bij komen zit je inderdaad zo op de 3-4k. zag onlangs nog een E46 M3 te koop staan die voor €4.950 onderhoud had gehad, dat zal dus een Inspection II + banden+remmen zijn [2.000+1.500+1.500]. dit is wel allemaal bij de BMW dealer uitgevoerd, specialist zal goedkoper zijn aangezien het werkplaatstarief wat lager zal liggen. ik zal eens kijken of ik een scan kan maken van de factuur, kunnen jullie zien wat er precies wordt gedaan bij zo'n beurt.dvh schreef:Ik weet nog goed dat mijn zwager destijds zijn , toen nog nieuwe , E46 M3 een beurt liet geven, 4 nieuwe banden en nog wat onderhoud, op bijna 3500,- kwam...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 2 gasten