Alfa juulietta kwatroofoordgio verde....
- atomchris
-
Re: Alfa juulietta kwatroofoordgio verde....
Grote kans met zo'n Italiaanse vlag onder je achterbumper, dat ik je vanmorgen op de Binckhorstlaan zag rijden?
- atomchris
Ja dat kan wel kloppen ja.....buitendiensten rijden. Ik denk dat ik in nl de enige ben met die vlag.M@rcel schreef:Grote kans met zo'n Italiaanse vlag onder je achterbumper, dat ik je vanmorgen op de Binckhorstlaan zag rijden?
Hij doet het eindelijk ook weer,vorige week lag heel het blok er zowat uit omdat een poellie waar de distributie riem over loopt kapot was(iets met lagers ofzo) staat toch ook al 20k kilometer op dus dat moet kunnen....
Spijt van die wagen...niet te geloven. Maar goed we doen het er nog ff mee.....
- Martijn_bmw
waarom spijt?? ik vind het een erg mooie auto om te zien 

- Stéphane
Auto's zijn om in te rijden, niet om naar te kijkenMartijn_bmw schreef:waarom spijt?? ik vind het een erg mooie auto om te zien

- atomchris
Exact! Dat is het precies,hij doet 2 dingen beter als andere autoos, mooi zijn en kapot gaan.....Stéphane schreef:Auto's zijn om in te rijden, niet om naar te kijkenMartijn_bmw schreef:waarom spijt?? ik vind het een erg mooie auto om te zien
De rest is het allemaal net niet. Ti's gewoon niet mijn auto. Zit nu een software update in vanaf de dealer,daardoor rijdt ze wel prettiger, maar ti's nog steeds geen vette bek.... Misschien voor de time beeing toch chippen, maar dat doen we pas als mijn mooie zomer wielen er weer onder zitten....
-
Maat van mij heeft er ook 1. Heeft er al vele probleemloze km's op zitten.
- atomchris
Ja dat zou idd best kunnen,kan hij ook zo goed bellen met zijn Bluetooth systeem in de auto? Bleu and me.....FUCK dat is slecht. Als je al boven het tril geluid van de bose speakers/deur paneel uitkomt.Harrie schreef:Maat van mij heeft er ook 1. Heeft er al vele probleemloze km's op zitten.
Vervolgens rij je verkeerd door het antieke navigatie systeem,en dan gaat hij kapot....navi/motor.
Zullen best mensen heeeeeeeeel erg blij mee zijn, ik ben er geen 1 van.
. Nog zoiets: zegt een Italiaan tegen de ander"kom we gaan een QV uitvoering maken!" zegt de ander " JA goed idee! Dan zeggen we lekker dat hij 235 peekaa heeft(bij lange na niet dus)en wat we dan ook doen:als je snel wilt rijden moet je een knopje ingedrukt houden!!!!!
Elke fucking keer als ze de auto uitzetten moeten ze dat knopje weer activeren! En dan zorgen we dat dat knopje niet werkt boven de 110 km/ph...lachuh joh moeten ze remmen om hem aan te zetten." JA goed idee,en als ze dat knopje niet gebruiken laten we die auto zo langzaam en lui als dikke stront zijn! dan MOETEN ze wel dat knopje gebruiken.......
Enfin, you get the point.
- dvh
Klinkt als een bmw fan in spé 

-
Spijtig om te horen.atomchris schreef:Ja dat kan wel kloppen ja.....buitendiensten rijden. Ik denk dat ik in nl de enige ben met die vlag.M@rcel schreef:Grote kans met zo'n Italiaanse vlag onder je achterbumper, dat ik je vanmorgen op de Binckhorstlaan zag rijden?
Hij doet het eindelijk ook weer,vorige week lag heel het blok er zowat uit omdat een poellie waar de distributie riem over loopt kapot was(iets met lagers ofzo) staat toch ook al 20k kilometer op dus dat moet kunnen....![]()
We stonden naast elkaar thv de McD (donkerblauwe F10), gingen linksaf, en jij trok iets steviger door richting Shell. Toen zag ik dus die kleurtjes onder de bumper.

- atomchris
Shit,dikke bak man!M@rcel schreef:Spijtig om te horen.atomchris schreef:Ja dat kan wel kloppen ja.....buitendiensten rijden. Ik denk dat ik in nl de enige ben met die vlag.M@rcel schreef:Grote kans met zo'n Italiaanse vlag onder je achterbumper, dat ik je vanmorgen op de Binckhorstlaan zag rijden?
Hij doet het eindelijk ook weer,vorige week lag heel het blok er zowat uit omdat een poellie waar de distributie riem over loopt kapot was(iets met lagers ofzo) staat toch ook al 20k kilometer op dus dat moet kunnen....![]()
We stonden naast elkaar thv de McD (donkerblauwe F10), gingen linksaf, en jij trok iets steviger door richting Shell. Toen zag ik dus die kleurtjes onder de bumper.
Idd BMW fan in spé...

-
M135i, de perfecte opvolger.
- atomchris
€€€€€€€€€€!!!!!!! Weet niet of dat te betalen is.....?k33z schreef:M135i, de perfecte opvolger.
-
Ferry zegt dat je 'm dit jaar gewoon op de nieuwe 125i moet inruilen.
-
OnlineMark 320iS
Jammer om te horen dat je er zoveel problemen mee hebt, kan me voorstellen dat je er dan behoorlijk de pest in hebt. Ik heb hem inmiddels vier maanden en heb niets van problemen.
Het trillende kapje van de speaker heb ik ook gehad, maar dat is keurig door de dealer opgelost.
Het trillende kapje van de speaker heb ik ook gehad, maar dat is keurig door de dealer opgelost.
- atomchris
Zou Ferry nog best wel eens een punt kunnen hebben.....JeroenT schreef:Ferry zegt dat je 'm dit jaar gewoon op de nieuwe 125i moet inruilen.
Heb je het bleu and me? Al geprobeerd normaal te bellen? Of een muziekje af te spelen van je telefoon of wat dan ook? Werkt toch eerlijk waar voor geen éénen köt. Toch schandalig bij een auto voor dit geld? Ik had GVD elke goed werkende auto kunnen kopen,dit had ik niet verwacht. Krakende stoelen,en gewoon niet snel. Zuipt als een kroegtijger. Waar ik niks op tegen heb,alleen moet ze dan wel echt snel zijn......Mark 320iS schreef:Jammer om te horen dat je er zoveel problemen mee hebt, kan me voorstellen dat je er dan behoorlijk de pest in hebt. Ik heb hem inmiddels vier maanden en heb niets van problemen.
Maar ag,nogmaals het is gewoon niet mijn auto..... Oh ja nog 1 ding: waarom moeten alfa rijders zo nodig contact zoeken met elkaar? Kan aan mij liggen hoor maar daar heb ik hem niet voor gekocht, die mensen die je zitten aan te staren zo van"zie je mij ook? Ik heb ook een alfa" FLIKKER toch op man! Er zijn een miljard mensen met een alfa. Zo ook VW,BMW enz enz...die zwaaien ook niet naar elkaar.
Lekker ff zo afblazen zeg...

- atomchris
Oh ja ik wil niemand beledigen natuurlijk. :bro:
-
Waarom moeten Alfa rijders Italiaanse kleurtjes op hun auto plakken?
- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
atomchris schreef:Oh ja nog 1 ding: waarom moeten alfa rijders zo nodig contact zoeken met elkaar? Kan aan mij liggen hoor maar daar heb ik hem niet voor gekocht, die mensen die je zitten aan te staren zo van"zie je mij ook? Ik heb ook een alfa" FLIKKER toch op man! Er zijn een miljard mensen met een alfa. Zo ook VW,BMW enz enz...die zwaaien ook niet naar elkaar.

-
OnlineMark 320iS
Bleu en me werkt bij mij uitstekend, ik heb niet het navigatiesysteem, maar de TomTom aansluiting. Laatst een kleine storing, maar na even opnieuw verbinden was dat opgelost. Ik speel nooit muziek af via de telefoon, maar via een usb-stick en ook dat werkt probleemloos.atomchris schreef:Heb je het bleu and me? Al geprobeerd normaal te bellen? Of een muziekje af te spelen van je telefoon of wat dan ook? Werkt toch eerlijk waar voor geen éénen köt. Toch schandalig bij een auto voor dit geld? Ik had GVD elke goed werkende auto kunnen kopen,dit had ik niet verwacht. Krakende stoelen,en gewoon niet snel. Zuipt als een kroegtijger. Waar ik niks op tegen heb,alleen moet ze dan wel echt snel zijn......Mark 320iS schreef:Jammer om te horen dat je er zoveel problemen mee hebt, kan me voorstellen dat je er dan behoorlijk de pest in hebt. Ik heb hem inmiddels vier maanden en heb niets van problemen.
Maar ag,nogmaals het is gewoon niet mijn auto..... Oh ja nog 1 ding: waarom moeten alfa rijders zo nodig contact zoeken met elkaar? Kan aan mij liggen hoor maar daar heb ik hem niet voor gekocht, die mensen die je zitten aan te staren zo van"zie je mij ook? Ik heb ook een alfa" FLIKKER toch op man! Er zijn een miljard mensen met een alfa. Zo ook VW,BMW enz enz...die zwaaien ook niet naar elkaar.
Lekker ff zo afblazen zeg...
Het verbruik is inderdaad dramatisch als je een beetje doortrapt. Dat zwaaien heb ik nog niet meegemaakt, ik zou me er ook niet aan kunnen storen eerlijk gezegd...
Ik kan ook niet ontkennen dat ik wat kleine probleempjes heb gehad die de GTI niet had, dat ik hem nooit zelf zou kopen en dat de GTI eigenlijk in alles beter was, behalve het onderstel en de remmen, maar ach ik ben er blij mee.
- dvh
Ik zou hem lekker verpatsen als ik jou was..
- Fedmas
- Auto: G21 330e
Deze is wel mooier als een 125i?atomchris schreef:Zou Ferry nog best wel eens een punt kunnen hebben.....JeroenT schreef:Ferry zegt dat je 'm dit jaar gewoon op de nieuwe 125i moet inruilen.
- atomchris
Ja dat zou ik graag willen,maar dan ben ik de grootste dief van mijn eigen portemonnee. En daar heb ik helemaal geen zin in... Max 2 jaar...dus nog anderhalf te gaan!dvh schreef:Ik zou hem lekker verpatsen als ik jou was..
- Fedmas
- Auto: G21 330e
Trouwens, je afbeeldingen werken hier niet, niets aan te doen?
- Erik dB
Geen idee. Wat een eikels he :strong:M@rcel schreef:Waarom moeten Alfa rijders Italiaanse kleurtjes op hun auto plakken?