Nieuwe auto -> BMW 330iA High Exe
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Nieuwe auto -> BMW 330iA High Exe
Knappe kar idd, ik ben dan wel weer meer van een donker interieur, maar ja, je kan ook niet alles hebben.....
Proficiat en veilige km`s gewenst.......
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Ik vind de velgen echt schitterend!!
Ik meen me echter te herinneren dat deze in eerste instantie alleen op de 320si geleverd zijn, klopt dat?
Veel plezier en veilige km's
Ik meen me echter te herinneren dat deze in eerste instantie alleen op de 320si geleverd zijn, klopt dat?
Veel plezier en veilige km's

-
OnlineMartijn_bmw
nette auto idd, veel plezier er mee
nee de 320SI wielen waren anders:

nee de 320SI wielen waren anders:
- Jelmer850i
Ik juist niet en ben er zeer content mee! Ieder zijn ding!romo schreef:Knappe kar idd, ik ben dan wel weer meer van een donker interieur, maar ja, je kan ook niet alles hebben.....
Al een nieuwe ///M gevonden?
- Luca
Mooie beamer!!!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Jelmer850i schreef:Ik juist niet en ben er zeer content mee! Ieder zijn ding!romo schreef:Knappe kar idd, ik ben dan wel weer meer van een donker interieur, maar ja, je kan ook niet alles hebben.....
Wordt hard aan gewerkt............................
- Petrolhead Tom
Mooi apparaat Jelmer! Veel geluk ermee!
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Pracht BMW. veel
toegewenst.

- Jelmer850i
Inmiddels bijna 1,5 tank leeg gereden.
De wagen bevalt super! Alle luxe en comfort weer wat ik eerst ook gewend was met de 1 serie.
Heerlijk tijdens het normale rijden.
Maar ook voldoet de wagen goed als je hem de sporen geeft, wel mis ik dan toch wel de handbak, maar goed de automaat kan ook op tiptronic. Vol gas merk je toch dat hij best snel is, maar je moet wat toeren maken, maar bij 5000 toeren breekt de hel los
, hoewel bij het normale rijden hij trager aan voelt dan de 330cd hoofdzakelijk veroorzaakt door het koppel 'gebrek'.
Verder voorzien van alle eisen, M onderstel, 18", full-navi, lede, sportstoelen, >200pk.
Deze wagen blijft nog wel even
De wagen bevalt super! Alle luxe en comfort weer wat ik eerst ook gewend was met de 1 serie.
Heerlijk tijdens het normale rijden.
Maar ook voldoet de wagen goed als je hem de sporen geeft, wel mis ik dan toch wel de handbak, maar goed de automaat kan ook op tiptronic. Vol gas merk je toch dat hij best snel is, maar je moet wat toeren maken, maar bij 5000 toeren breekt de hel los

Verder voorzien van alle eisen, M onderstel, 18", full-navi, lede, sportstoelen, >200pk.
Deze wagen blijft nog wel even

- Jochem Vaartjes
Jelmer, nette auto!
Je ex-M5 bevalt me ook nog steeds prima. Aankomende zaterdag gaat hij naar de spuiter om 2 kleine blaasjes rond de wielkast rechts achter te herstellen. Verder is hij nog in topstaat! Of te wel er wordt goed voor gezorgd!
Je ex-M5 bevalt me ook nog steeds prima. Aankomende zaterdag gaat hij naar de spuiter om 2 kleine blaasjes rond de wielkast rechts achter te herstellen. Verder is hij nog in topstaat! Of te wel er wordt goed voor gezorgd!
- Jelmer850i
oh dat was mij niet eens opgevallen!
Ik zit ook niet snel met mijn kop in de wiel kasten natuurlijk!
Bij mij heeft hij 2,5 jaar in de garage gestaan! Daarvoor 5 jaar in een parkeerkelder (prive eigendom bij een aantal appartementen) daarvoor weet ik het niet.
Die M5 beviel mij ook super! Het is dat ik veel te veel kilometers maakte anders bleef deze wagen absoluut!
Ik zit ook niet snel met mijn kop in de wiel kasten natuurlijk!
Bij mij heeft hij 2,5 jaar in de garage gestaan! Daarvoor 5 jaar in een parkeerkelder (prive eigendom bij een aantal appartementen) daarvoor weet ik het niet.
Die M5 beviel mij ook super! Het is dat ik veel te veel kilometers maakte anders bleef deze wagen absoluut!
- romo
romo schreef:Jelmer850i schreef:Ik juist niet en ben er zeer content mee! Ieder zijn ding!romo schreef:Knappe kar idd, ik ben dan wel weer meer van een donker interieur, maar ja, je kan ook niet alles hebben.....
Wordt hard aan gewerkt............................
Het werk is klaar; kar gekocht (sorry voor OT)