nieuwe leasewagen dubio

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Nutkees
Auto: Dodge Viper

Re: nieuwe leasewagen dubio

Bericht door Nutkees » 28 jun 2011, 20:52

klopt helemaal, vorige eigenaar was een echte liefhebber en heeft inderdaad veel aangepast naar eigen wens. Performance lijn spullen erop, originele 335d uitlaatsysteem, carbon inleg en inderdaad het nieuwe navigatiesysteem van 2010 inclusief HDD etc.

Juist die extra's maken voor mij deze auto meer dan af!

Bij de viper is ook alles aangepast, maar krijg daar verder geen raar gevoel bij als iemand dat doet, maar dat is natuurlijk mijn mening, mits goed uitgevoerd!

Xave30

Bericht door Xave30 » 28 jun 2011, 20:55

:thumbup:

Aerschtuner

Bericht door Aerschtuner » 28 jun 2011, 23:16

Mooie auto Nutkees. Succes met je bedrijf!

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 29 jun 2011, 13:41

Mister-G schreef:
Nutkees schreef:Ik heb afgelopen weekend nog een prijs gewonnen met de Viper voor mooiste auto van de show... een flesje rode wijn... Moeten jullie eens zien wat er gebeurd als Geert deze opdrinkt..

Waarschuw in ieder geval al die paardenmeisjes maar op de manege en doe de stallen maar op slot!!!
Denk eerder dat Metin moet oppassen met die mussles van hem .. en die Mike waar jij het bijna elke dag over hebt ook :strong:
Bijna elke dag he ?

Hij heeft in de vakantie ook al meer foto's van mij gemaakt dan van zijn eigen vriendin.....

Begint een beetje eng te worden :mrgreen:

Ennuh Mister-G ik heb liever dat je naar die manege meisjes gaat of naar Metin !
Heb namelijk GROTE verhalen gehoord en dat is mij iets teveel van het goede :mrgreen:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 30 jun 2011, 14:16

Idd! Nieuwprijs en BPM afdracht kloppen ook niet met de auto. Is aan geknutseld tijdens import lijkt mij. Kan dus best een gevalletje schade zijn?
Datum eerste toelating 16-12-2005
Datum aanvang laatste tenaamstelling 05-05-2011
Datum eerste afgifte Nederland 02-04-2008
Nieuwprijs € 41.192
BPM € 10.987
Reind schreef:Mooie auto. Ben die ook weleens tegengekomen op het net. Ik vond raar dat er een complete uitlaatlijn en achterwerk van een 335d opzit. Daarnaast zit hij helemaal vol met goodies die er volgens mij later opgezet zijn. Ik heb dan een beetje een raar gevoel bij zo'n auto. Zit er ook geen facelift navi in? Dat lijkt me niet echt een klein klusje.

Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar het viel me op.

Nutkees

Bericht door Nutkees » 30 jun 2011, 16:14

@ Arthur,

Als het een gevalletje schade is, dan moet dit dus bij de aankoopkeuring naar boven komen lijkt mij??
Misschien handig om dit nog even extra melden bij diegene die de keuring gaat uitvoeren?

Hoe kijk jij eigenlijk naar de BPM berekening? Auto is in 2008 ingevoerd, dus leeftijdskorting meegenomen moet dit volgens mij gewoon kloppen?, misschien zie ik iets over hoofd hoor.

Als ik ergens meer info vandaan kan halen over deze auto, let me know!

Joop

Bericht door Joop » 03 jul 2011, 01:08

Arthur schreef:Je noemt auto's op waar geen ene fiets fatsoenlijk in past :mrgreen:

...
Racefiets en mountainbike gaan moeiteloos in de coupe (E92); dus in die E91 moet dat helemaal makkelijk lukken; was voor mij eigenlijk ook wel een voorwaarde.

Arthur

Bericht door Arthur » 04 jul 2011, 14:10

Kees,

Zoek maar eens een originele NL auto op. Deze heeft een hogere nieuwwaarde en hogere BPM. Bij een "netjes" geimporteerde auto zal dat gelijk zijn aan een NL auto. De leeftijdskorting doet niet ter zake. Staat er dus een lager bedrag dan kan dit een ex-schade gevalletje zijn, dan krijg je BPM korting en dat zie je terug in die lijstjes. Hoeven geen auto's zijn die onder de trein hebben gezeten maar er is wel mee "geknoeid" om onder een gedeelte van de BPM uit te komen. Volgens mij zit het zo ongeveer in elkaar.

En of het naar boven komt met een aankoopkeuring? Geen id, ligt aan de keurmeester :wink:
Nutkees schreef:@ Arthur,

Als het een gevalletje schade is, dan moet dit dus bij de aankoopkeuring naar boven komen lijkt mij??
Misschien handig om dit nog even extra melden bij diegene die de keuring gaat uitvoeren?

Hoe kijk jij eigenlijk naar de BPM berekening? Auto is in 2008 ingevoerd, dus leeftijdskorting meegenomen moet dit volgens mij gewoon kloppen?, misschien zie ik iets over hoofd hoor.

Als ik ergens meer info vandaan kan halen over deze auto, let me know!

Nutkees

Bericht door Nutkees » 04 jul 2011, 14:25

Keurmeester ken ik persoonlijk goed, dus daar heb ik alle vertrouwen in!... We shall see...

Arthur

Bericht door Arthur » 04 jul 2011, 14:51

:thumbup:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 04 jul 2011, 14:59

Onder die truukjes vallen toch ook het tijdelijk vervangen van de leren bekleding door stoffen bekleding, navi er tijdelijk uit etc etc.

Scheelt zo een paar duizend euro BPM en wanneer netjes terug geplaatst merk en zie je er niets van. Hoeft niet zo erg te zijn toch?

Arthur

Bericht door Arthur » 04 jul 2011, 15:02

Volgens mij dat ook idd, Richard. En dat is niet erg, nee. Maar dan moet je wel zekerweten dat het zo gegaan is ipv schade. Dat zou ik wel fijn vinden... Schade hoeft ook niet uit te maken maar ook dan weer fijn dat je weet wat.

Nutkees

Bericht door Nutkees » 03 okt 2012, 22:26

En na iets meer dan 1 jaar plezier te hebben gehad van deze geweldige auto heb ik nu weer eens zin in iets geheel anders, namelijk een Jeep Wrangler Unlimited.

1 van de redenen daarvoor is dat deze op grijs kenteken staat en die auto beter geschikt is voor het trekken van een autoambulance.

Heb verder geen haast met de verkoop en ik rij er net zo lief nog een jaar in. De auto is wat mmij betreft perfect en nog nooit problemen ermee gehad. Krijg ook vaak leuke complimenten op de auto want het is natuurlijk wel een plaatje :df:

Zie de advertentie op DF voor meer informatie en foto's.
http://www.driving-fun.com/occasions/28 ... 000km.aspx

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 03 okt 2012, 23:23

1 van de redenen daarvoor is dat deze op grijs kenteken staat en die auto beter geschikt is voor het trekken van een autoambulance.
Je kunt ook voor een Dodge Ram gaan MY 2013 5.7 395pk 8bak automaat :mrgreen:

Nutkees

Bericht door Nutkees » 04 okt 2012, 09:11

inderdaad, maar daar wil ik liever niet in gezien worden..... :kikker:

Ar

Bericht door Ar » 04 okt 2012, 11:59

:tooth:
Ik heb gisteren de Avalanche voor de deur van mijn nieuwe opdrachtgever gezet. Valt allemaal wel mee.

allen

Bericht door allen » 04 okt 2012, 12:06

Die nieuwe Ram is prachtig imho. Maar 6 meter lengte is ook echt irritant als je regelmatig in de stad moet zijn. Breedte van de koets valt me alleszins mee, maar die spiegels zijn weer naadje. Volgens mij is die pickup incl. spiegels 8 meter breed. :mrgreen:

Zie hier zo nu en dan een witte Wrangler voorbij rijden. Kan niet anders zeggen dan dat ik dat ook een prachtige wagen vind. Bijkomend voordeel is dat je die nog een beetje normaal een parkeergarage in kunt rijden of langs de straat kunt neerknallen.

Nutkees

Bericht door Nutkees » 04 okt 2012, 15:16

Ander bijkomend voordeel is dat de Wrangler ook in Offroad zijn mannetje weet te staan, moet je daar aankomen met een RAM, kan je mooi vergeten heb ik al gezien.

Daarnaast zou ik ook graag wat offroad vakanties willen gaan doen, lijkt me vriendin ook wel tof.

Ar

Bericht door Ar » 04 okt 2012, 16:00

@Allen
Klopt. Je moet er eigenlijk iets kleins bij hebben.

@Nutkees
Het is ook niet als serieus alternatief bedoeld bij je keuze. Voor off road zou ik ook wat anders nemen ja.
De Jeep lijkt me een goede keuze.

Of anders :kikker:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vLwmjeM1 ... re=related[/youtube]

Sperdy

Bericht door Sperdy » 14 okt 2012, 08:53

dvh schreef:...
Zonder gekheid. Voor 10k koop je toch een prima auto ? De meesten doen net alsof ze noet zonder leasebak kunnen. Dat zit vooral tussen je oren volgens mij.
+1
Zo simpel is het wel.
Lease een nieuwe Fiat Panda (nieuw 10k?) toetie lampionie. Goed, probleemloos en goedkoop. De eerste duizenden euro's zijn verdiend. :D

Plaats reactie