Vandaag een dubbele doop gemaakt. Zowel voor mij als de auto.
Eerst sessie op Sprint-strecke gereden, om toch een beetje aan het gevoel te wennen en beetje kijken wat de auto doet. Hierna eens voorzichtig aan de Nordschleife gereden , vervolgens nog een sessie sprint-strecke , en als afsluiter nog een rondje Nordschleife.
Dit smaakte absoluut naar meer, echt ontzettend leuk om te doen. Ook de auto een stuk beter leren kennen. Natuurlijk was het nog echt touristenfahren, op het begin had ik al snel door dat ik bochten te krap nam, en niet genoeg gas in de bochten erop hield. Hierdoor ook een hoop onderstuur. Daarna toch maar eens een andere aanpak gekozen en aldaar dat het stukken beter ging. Naarmate de dag vorderde werd de snelheid meer opgevoerd en ook de auto wat meer laten spelen. Iets wat resulteerde in een zeer nette gecontroleerde drift in de 2e linkerbocht in de mercedes-arena. Wat een feedback geeft deze auto zeg. Ik hoop dat hier iets van foto-materiaal van is.
Voor de rest heeft de auto zich uitstekend gehouden, de automaat bak was nieteens een opstakel. Soms inderdaad een versnelling te laag, maar vaak dat deze netjes deed wat ik wilde.
Top dus, en zeker voor herhaling vatbaar.