zal de set maar even bestellen, ik heb alles alcantara binnen, zelfs de complete hemel met stijlen 8)MartijnGizmo schreef:Zo'n carbon set ben ik idd ook van plan, smoelt wel leuk en het huidige grijze plastic zitten wat krassen op. Versnellingspook en handrem wil ik om dezelfde reden vervangen door JCW-carbon/alcantara. 8)
Als je met een vergrootglas naar #2 en #8 kijkt...duifjes.com schreef:Gaaf bakkie! en mis de foto met nieuwe sticker
Komt door de lange bak, die van mijn vriendin heeft hetzelfde, waarbij mijn oude ('05, andere bak) wel makkelijk de 200 haalde. Het kan overigens wel hoor, maar de R50 MINI heeft even een aanloopje naar beneden nodig om hoger in de toeren te kunnen komen. We hebben de 220 al een keer gezien 8)MartijnGizmo schreef:Gisteravond even helemaal open getrokken, maar bij 190 op de teller was de koek toch wel op. Viel me een beetje tegen bij fabrieksopgave 200... Misschien moet ie nog een beetje schoonbranden.
Ik had het zelf ook niet verwacht, maar door op een vriendelijke manier ambtenaren achter hun broek aan te zitten heb ik het parkeervergunning gezeur behoorlijk weten te bespoedigen. Met een beetje mazzel staat ie voor eind volgende week in de buurtstalling hier 2 straten verderop! 8)
Totaal niet, erg stabiel met hooguit wat extra windgeruis,.Xave30 schreef:Zal wel best spannend zijn tegen/boven de 200 in een MINI.....?
Dat idee had ik ook al, bij de oosterburen maar eens wat langer aandringen...Erik dB schreef:Komt door de lange bak, die van mijn vriendin heeft hetzelfde, waarbij mijn oude ('05, andere bak) wel makkelijk de 200 haalde. Het kan overigens wel hoor, maar de R50 MINI heeft even een aanloopje naar beneden nodig om hoger in de toeren te kunnen komen. We hebben de 220 al een keer gezien 8)
MartijnGizmo schreef:Spannend was het idd niet, 190 in een oldschool-Mini lijkt me een stuk uitdagender.![]()
En na die paar honderd kilometer is hetgeen waar de wielen op aanlopen (binnenste wielkuipen) weggesleten?stefan740 schreef:Loopt alleen de eerste paar honderd kilometer aan na 3cm verlaging.
Bij een Mini zijn de wielkasten en spatbordranden van plastic, dat wordt vanzelf passend dus...Stefan van Elst schreef:En na die paar honderd kilometer is hetgeen waar de wielen op aanlopen (binnenste wielkuipen) weggesleten?stefan740 schreef:Loopt alleen de eerste paar honderd kilometer aan na 3cm verlaging.
Wat?! Ik ben toe aan een lang weekend........MartijnGizmo schreef:Thanks, ik heb er dan ook 10 jaar mee gewacht!
Bij een Mini zijn de wielkasten en spatbordranden van plastic, dat wordt vanzelf passend dus...Stefan van Elst schreef:En na die paar honderd kilometer is hetgeen waar de wielen op aanlopen (binnenste wielkuipen) weggesleten?stefan740 schreef:Loopt alleen de eerste paar honderd kilometer aan na 3cm verlaging.![]()
Wat betreft snelle ambtenaren: ik word net gebeld dat mijn pas voor de buurtstalling klaar ligt!
Xavier je moet een potje sturen in zon ding, dingen liggen absurd goed en strak op de weg..Xave30 schreef:Zal wel best spannend zijn tegen/boven de 200 in een MINI.....?
+1 me ouders hebben er een maar elke keer als ik er mee rij verbaasd het me weer hoe goed ie op de weg ligtPaul schreef:Xavier je moet een potje sturen in zon ding, dingen liggen absurd goed en strak op de weg..Xave30 schreef:Zal wel best spannend zijn tegen/boven de 200 in een MINI.....?
mijne met 240 teller ligt als een strijkijzer op de weg en is helemaal niet eng, hoge snelheden echt geen enkel probleem.
Wist niet eens dat jij zo'n auto had.Paul schreef:Dingen zijn gewoon super, rijden als een "volwassen" auto en rijden gewoon top! had ik zelf ook niet verwacht..
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123 en 8 gasten