Zw4ar badkuipje met mossels, de F36 CQ Grancoupe en de KnetterMINI
- Tommy
Re: Een zwaar badkuipje dan maar, Z4 :-)
De eerste indrukken van het B12 pakket zijn goed. De rijhoogte perfect, oogt niet doorgezakt of te laag, al schuren de plastic flapjes al wel over de opritten bij inrijden van woonwijken. Kort gedempt, geen gestuiter bij langsrichels en gewoon het gevoel dat de auto verbonden is met de weg. Voor weinig geld gewoon een aanrader 

Laatst gewijzigd door Tommy op 13 jan 2017, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Niels
- Auto: Prius+
Ik ben wel benieuwd naar die B12 set. Alleen kom ik ze niet tegen voor de M....
- Petrolhead Tom
ziet er goed uit Tommy!
- Tommy
En ook schuldig gemaakt aan stickertuning.......

Hardware technisch niet echt veel aangepakt. Nadien nog even de BMW iPod connect kit erin gehangen, Bastuck uitlaat, de follow me home omgeprogrammeerd naar mistlampen ipv xenon. 1-tip close vanaf de bestuurdersdeur en comfort open-sluiten van het dak op de afstandsbediening.
Hardware technisch niet echt veel aangepakt. Nadien nog even de BMW iPod connect kit erin gehangen, Bastuck uitlaat, de follow me home omgeprogrammeerd naar mistlampen ipv xenon. 1-tip close vanaf de bestuurdersdeur en comfort open-sluiten van het dak op de afstandsbediening.
Laatst gewijzigd door Tommy op 13 jan 2017, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Het zag er leuk uit toen ik hem voorbij zag komen in DB 

- Tommy
Zo, ook deze maar eens updaten.
M'n SPC Eibach trackrods liggen nog steeds in doos onder de bank. Binnenkort toch maar eens monteren. Inmiddels ook gestart met orienteren op Quaife. Anders komt het er nooit meer van.
Stickers zitten er natuurlijk niet meer op
M'n SPC Eibach trackrods liggen nog steeds in doos onder de bank. Binnenkort toch maar eens monteren. Inmiddels ook gestart met orienteren op Quaife. Anders komt het er nooit meer van.
Stickers zitten er natuurlijk niet meer op

- Tommy
Re: Een zwaar badkuipje dan maar, Z4 :-) En nog wat meer...
Nou nog maar een update draadje dan, de daily boot E46 coupe had plaatsgemaakt voor een Mini Cooper S coupe R58 wat een erg leuke auto bleek.

Ruimte heb je niet, maar bommetje bleek het wel te zijn. Hier nog op de originele velgen die snel genoeg vervangen werden door een setje JCW's.

Eigenlijk was ik nu wel dik tevreden met het wagenparkje , voor de lange ritten had ik nog de E39....

Helaas overleed die door een gevalletje hydrolock en besloot ik de mini na 11 maanden en 27k km maar in te ruilen, terug naar een 2 auto wagenpark. Stukje praktischer, scheelde ook auto's wassen.

En nam ik een F30 mee....

Die al na een tijdje ergeren aan stof een weekje mocht logeren bij Cools. Zimt met beige stiksels dan maar.
Inmiddels ook alweer bijna 2,5 jaar verder staat er alweer 78k op, gaat weer rap op weg naar een inruilmoment. Qua tech miles ahead ten opzichte van de E39, de ZF8 is mijlen ver vooruit, NBT is niet te vergelijken, zo'n 4 cylinder turbo tor is ook nog eens serieus zuinig. Maar het klinkt als een pot knikkers. Het luxe limo gevoel, turbine loop van de 6 cylinder op zo'n 5 serie, ja da's toch echt een andere luxe beleving. Gelukkig is voor het genieten van de motor de Z4 nog altijd daar.
Speaking of the zed, die heeft ook wat werk gehad. De hele kop is weer mooi vers in de lak gezet, steenslagvrij. Eea werd noodzaak nadat een laklaag na een wat enthousiaste halloween sticker samen met de sticker de auto had verlaten. En ja opeens had Jeroen een leuk stofzuigertje te koop staan, die is erdan ook maar op gegaan

Avond en ochtendje sleutelen.... uitteraard een fles WD40 present evenals duck tape

En dan zit er een slak op de auto

Maar dan valt er ook nog niet te rijden, moest de auto weer eerst op logeerpartijtje bij Mosselman, dus een beroep gedaan op broerlief. Jawel, zowaar, het vehikel reedt echt, nee de defender is er niet voor gefotosoept, het is echt waar!

Zo, ook het draadje weer up to date dan maar na 3 jaar
Ruimte heb je niet, maar bommetje bleek het wel te zijn. Hier nog op de originele velgen die snel genoeg vervangen werden door een setje JCW's.
Eigenlijk was ik nu wel dik tevreden met het wagenparkje , voor de lange ritten had ik nog de E39....
Helaas overleed die door een gevalletje hydrolock en besloot ik de mini na 11 maanden en 27k km maar in te ruilen, terug naar een 2 auto wagenpark. Stukje praktischer, scheelde ook auto's wassen.
En nam ik een F30 mee....
Die al na een tijdje ergeren aan stof een weekje mocht logeren bij Cools. Zimt met beige stiksels dan maar.
Inmiddels ook alweer bijna 2,5 jaar verder staat er alweer 78k op, gaat weer rap op weg naar een inruilmoment. Qua tech miles ahead ten opzichte van de E39, de ZF8 is mijlen ver vooruit, NBT is niet te vergelijken, zo'n 4 cylinder turbo tor is ook nog eens serieus zuinig. Maar het klinkt als een pot knikkers. Het luxe limo gevoel, turbine loop van de 6 cylinder op zo'n 5 serie, ja da's toch echt een andere luxe beleving. Gelukkig is voor het genieten van de motor de Z4 nog altijd daar.
Speaking of the zed, die heeft ook wat werk gehad. De hele kop is weer mooi vers in de lak gezet, steenslagvrij. Eea werd noodzaak nadat een laklaag na een wat enthousiaste halloween sticker samen met de sticker de auto had verlaten. En ja opeens had Jeroen een leuk stofzuigertje te koop staan, die is erdan ook maar op gegaan

Avond en ochtendje sleutelen.... uitteraard een fles WD40 present evenals duck tape

En dan zit er een slak op de auto

Maar dan valt er ook nog niet te rijden, moest de auto weer eerst op logeerpartijtje bij Mosselman, dus een beroep gedaan op broerlief. Jawel, zowaar, het vehikel reedt echt, nee de defender is er niet voor gefotosoept, het is echt waar!
Zo, ook het draadje weer up to date dan maar na 3 jaar

Laatst gewijzigd door Tommy op 13 jan 2017, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- frank de jonge
Re: Een zwaar badkuipje, Z4, the short lived "petje" en de F
Zal ook wel lekker vooruitgaan zo 

- Macboy
Dat is nog eens een schopje 

- GTRene
superschop
leuke update

leuke update

-
- Auto: M3P, 130i
Video clips van de Z4 3.0iSC mogen best hoor...

- Tom V
Goeie update Tommy! Prachtig interieur in de F30 zo te zien. Heb ik eroverheen gelezen wat de SC de Z4 gebracht heeft?
- Tommy
Ha Tom, thnx hij is nu behoorlijk veilig gemapped, dus liever 10 pk laten liggen maar niet een motor op de grens. Komt nu op de superflow awd bank in Harskamp 270 wiel pk uit, vind ik best aardige vooruitgang toch standaard
Er kan nog wel meer uit uit gehaald worden maar hecht wel waarde aan m'n geld 

- Joy
De Z4 zit nu op M3 niveau kwa snelheid. Dus dat is een mooie stap vooruit.
- dvh
Je wel zeg maar itt Allen niet elke week stil komen te staan.
Verstandig.

Verstandig.

- Tommy
Normaal is de oudste de verstandige... nu slaat ie weer door met een Volvo.. 

-
Geen idee waar je het over hebt David. De afgelopen drie weken bijna 5.000 kilometer gereden en de wagen gaf geen krimp. Of had je over een of andere wagen die momenteel bij een garage op bokjes staat?
Boeien. Ben er toch al te oud voor aan het worden.
Boeien. Ben er toch al te oud voor aan het worden.

- dvh
Ja bevalt ie ? Of ga je het al saai vinden ?
- Tommy
Redelijk shockerend om 5k achtereen te kunnen rijden zonder leenauto...... 

-
Zal daar zo wel even een update van geven David. Denk dat er wel genoeg kilometers gemaakt zijn inmiddels om m'n ervaringen ermee te delen.
- tomgtr
Aardige updates! Mooi dat interieur van die F30! 78,000 km??? Man wat rijden sommige mensen veel. Als ik per jaar 20,000 rij is het veel!
- Tommy
Re: Een zwaar badkuipje, Z4, the short lived "petje" en de F30..
En maar weer een update
En er is altijd een punt van inleveren van de ecoboot
Met bijna 98k op de klok mooi voor de ton ingeruild 

En dan die neue

Ben er weer blij mee

En er is altijd een punt van inleveren van de ecoboot

En dan die neue

Ben er weer blij mee

Laatst gewijzigd door Tommy op 13 jan 2017, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Een zwaar badkuipje, Z4, the short lived "petje" en de F30..
Zou ik ook zijn 

- Joy
Re: Een zwaar badkuipje, Z4, the short lived "petje" en de F30..is ook weer ingeruild :-P
En terecht. Mooie bak, geniet ervan. 

- Macboy