In aanloop voor Assen eea aan de auto laten aanpassen/repareren. Zowel de remmen, als de rubbers en dempers kwamen hierbij aan bod. Met name de rubbers was echt een openbaring, heel vreemd, maar was hier inmiddels gewoon helemaal aan gewenst en had me rijden hier volledig op aangepast. De extra rust in de achteras heeft de auto daarbij ook echt goed gedaan. Helaas voor mij waren voor de eerste dag de verse dempers echter nog niet binnen

De eerste dag 's ochtends vroeg vertrokken naar Assen, vooraf nog wel een beetje verkeken in de afstand, maar we hebben het redelijk kunnen inlopen

Donderdag vroeg weer naar Assen, ditmaal zowaar op tijd

's Avonds beetje betijds gaan slapen, maar de hele nacht bepaalde bochten wel 1000 keer in me hoofd overgedaan

Vrijdagochtend, d-day, vroeg de baan op. Ging goed van start, maar kwam later niet helemaal in me ritme vond ik. Kon dit gelukkig tijdens me eerste proefexamen weer een beetje oppakken. Eenmaal na de middag praktijk en theorie examen gedaan. Praktijk verliep eigenlijk goed, kon op redelijk tempo netjes doorboenderen en had alle ruimte goed nodig/gebruikt. Theorie daarintegen verliep soepel, normaal hadden we nog geen 10 minuten nodig voor de 20 vragen, maar nu hadden we al meer dan 10 minuten nodig voor de eerste 4 vragen. Ik ging dan ook niet met een bestemd gevoel naar buiten. Dit bleek later ongegrond, want ben voor beide geslaagd en beloond met een eu-licentie.
Laatste dag na het examen overigens relatief weinig gebruik gemaakt van het vrij rijden, was gewoon redelijk uitgeput

Kort samengevat gewoon echt 3 superdagen gehad, ook echt een hoop geleerd van Assen, zou het zo weer gedaan hebben. Heb ook totaal geen spijt van dat ik me eigen auto heb meegenomen. Ben er ondanks het pushen ook niet vanaf gegaan in de 3 dagen, heb wel een keertje stukje gras gebruikt en een keertje op de baan rond gezet, volgens mij als ik rondom me keek nog niet zo'n slechte score

Verder vond ik het gewoon super weer enkele mensen te hebben leren kennen. Hoop gelachen met Jurrian, die toch wel heel erg veel uit z'n e30 wist te persen. Daar buiten hadden we met df een leuk groepje, maar ook daarbuiten was er redelijk wat aansluitingen binnen de gehele groep,
Mocht iemand overigens foto's hebben van deze dagen, of een link hiervan, verneem ik dat graag. Zag namelijk met regelmaat hier en daar een fotograaf staan