Dus binnenkort een proefrit in een TT. Onderstuurd bij Knibbeltsjebrêge de stronbulten in. Z'n natuurlijke habitat verkennen zeg maar
Wat een verschrikkelijke auto
-
OnlineHielke
- Berichten: 11658
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
- Peter Tunissen
- Berichten: 8392
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Hielke jij als objectief autotester zou inderdaad eens je roze shirt uit de kast moeten halen en die auto voor een testrit meenemen.
De ramen zijn klein genoeg niemand zal je herkennen.
Dit in tegenstelling tot een 3-serie coupe die zelfs een extra glasverzekering nodig heeft heb ik me laten vertellen.
Sterker nog....
Er zit in de nieuwe 3 serie coupe meer glas verwerkt dan in de glazenkoepels van de basiliek van koekelberg.......
.
De ramen zijn klein genoeg niemand zal je herkennen.
Dit in tegenstelling tot een 3-serie coupe die zelfs een extra glasverzekering nodig heeft heb ik me laten vertellen.
Sterker nog....
Er zit in de nieuwe 3 serie coupe meer glas verwerkt dan in de glazenkoepels van de basiliek van koekelberg.......
.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Ja, gaafste kleur (na blauw). Vergeet wit, dat is echt voor magazijnmedewerkers die 's avonds na het werk nog enig lichtpuntje willen ontwaarden, of op hol geslagen bouwvakkers die willen dat hun sportwagen op het busje van de baas lijkt. Gadver, een witte raceauto OK, maar een witte auto voor op straat...[img:800:600]http://i58.photobucket.com/albums/g275/ ... C06587.jpg[/img]
Nee, zo'n blauwe of bruine Z4 M-Coupé, daar zie ik mezelf wel in rondrijden. Alleen net als Hielke mis ik dat 4/4-e deel.
-
OnlineHielke
- Berichten: 11658
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Ik heb zoveel lol om deze TT discussie gehad Rob dat een testrit erin een koude douche zou worden. Er zit geen dealer of importeur op een objectief testverslag over de TT van mijn hand te wachten. Dit element is zowel mijn sterke als zwakke kant van het objectief autotesten. Ik kan om mijn eerlijkheid te garanderen en de uitleners van de auto's niet voor het hoofd te stoten alleen testverslagen van auto's plaatsen waarvan ik al gecharmeerd ben.
Ik ken bodemplaat, onderstel en motor van de TT vrij goed. Heb een aardig stuk in een Leon2 met 270 pk gereden. Voor de 30k die de auto moet kosten een heerlijke machine. Maar bij 45.000 euro beginnen de geneugten van RWD's middels bijv. de 130i. Scheelt even een forse 15k maar dan heb je ook iets dat zich in positieve zin qua stuur en rij-eigenschappen sterk van de FWD's afzet. Voor 63k zit je al bijna in Porsche territorium. Een hoogvermogende 350Z of Z4coupé kost met een bootlading opties en een sloot pk's extra zelfs minder.
Ik heb de afgelopen dagen veel lol van de TT gehad. Nu ben jij voor de komende jaren aan de beurt.
Ik ken bodemplaat, onderstel en motor van de TT vrij goed. Heb een aardig stuk in een Leon2 met 270 pk gereden. Voor de 30k die de auto moet kosten een heerlijke machine. Maar bij 45.000 euro beginnen de geneugten van RWD's middels bijv. de 130i. Scheelt even een forse 15k maar dan heb je ook iets dat zich in positieve zin qua stuur en rij-eigenschappen sterk van de FWD's afzet. Voor 63k zit je al bijna in Porsche territorium. Een hoogvermogende 350Z of Z4coupé kost met een bootlading opties en een sloot pk's extra zelfs minder.
Ik heb de afgelopen dagen veel lol van de TT gehad. Nu ben jij voor de komende jaren aan de beurt.
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Nou het ergste is dat jullie me op een zwak moment zover hebben gekregen dat ik daadwerkelijk een BMW dealer bezocht heb, en ging kijken naar zo een nieuwe 3-serie Coupe met "look at me" ramen en sinasappel-lak, en naar de Z4 "stokbrood met rugzak" coupe versie.
Maar gelukkig ben ik weer op tijd tot mezelf gekomen.
Maar gelukkig ben ik weer op tijd tot mezelf gekomen.
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Ik had ook niet anders verwacht dat jij deze kleine, toch zeer subtiele schoonheden zou opvallen. De rest hier van de boerenkinkels, burnout-cowboy's en drift-posers zou zoiets nooit opmerken. Die kijken alleen hoe groot de diameter van de uitlaat is, of de kilometerteller tot 300 gaat en waar ze de ringsticker kunnen plakken.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Toch even een lans breken voor die arme Rob, een Z4 kent ook genoeg nadelen om hem niet te kopen. Als die auto zo fantastisch was dan reed ik er nu ook wel in. Als package rammelt die ook aan alle kanten.
en 63k voor een TT klopt ook niet helemaal het is 45k, alleen Rob heeft nog 18k aan kraaltjes en spiegeltjes nodig om zich echt kapper te voelen
en 63k voor een TT klopt ook niet helemaal het is 45k, alleen Rob heeft nog 18k aan kraaltjes en spiegeltjes nodig om zich echt kapper te voelen
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
On topic
Ik lees net op het engelse BM3W forum dat deze auto is voorzien van andere skirts (van het aeropaket) Waarom doet BMW dat nou niet gewoon standaard
lijkt zoveel beter.
[img:1000:658]http://www.bm3w.co.uk/ug/data/500/MCPIC5.jpg[/img]
Ik lees net op het engelse BM3W forum dat deze auto is voorzien van andere skirts (van het aeropaket) Waarom doet BMW dat nou niet gewoon standaard
[img:1000:658]http://www.bm3w.co.uk/ug/data/500/MCPIC5.jpg[/img]
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
- Tristan
- Berichten: 13444
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Zie geen verschil:Mari Oh Oh! schreef:Onder de deuren.
[img:800:600]http://i58.photobucket.com/albums/g275/ ... C06587.jpg[/img]
[img:1000:658]http://www.bm3w.co.uk/ug/data/500/MCPIC5.jpg[/img]
Volgens mij "lijkt" het of dat de blauwe skirts heeft omdat het licht erop valt en bij de andere niet.
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Klopt idd die skirt is wat dikker, boller. Skirts waren niet eens zo duur volgens de eigenaar.
To answer the main questions, all the additions I obtained from my friendly dealer parts manager, they're all available as BMW accessories.
You can buy the extended side skirts seperately without buying the whole Aerokit, although I don't have the part number to hand. They are included within the overall package which is 51 19 0 413 069, but your parts manager should be able to select just the side skirts for you to order. They cost me £115 GBP each plus painting, so they are really inexpensive.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
[img:799:533]http://i80.photobucket.com/albums/j193/Gyrock/2735.jpg[/img]
[img:1000:585]http://www.bm3w.co.uk/ug/data/500/MCPIC4.jpg[/img]
[img:1000:585]http://www.bm3w.co.uk/ug/data/500/MCPIC4.jpg[/img]
