Pim schreef:Vind erg jammer gezien er nu geen enkele discussie meer te lezen is over een bepaalde auto met linkjes naar 'mijn auto' gedeelte bijvoorbeeld. Dat vind ik juist het leuke van een forum met een verkoop gedeelte. Nu kan ik net zo goed op marktplaats kijken. Wellicht dat het handig is om dit te integreren in DF marketplace? Zo behoud je het persoonlijke karakter van de aangeboden wagens en hun eigenaren.
Er komen als het goed is meer advertenties te staan dan alleen de advertenties van vaste forummers. Voorheen was een regelmatig terugkerende klacht dat er veel werd geouwehoerd over te koop aangeboden auto's, maar dat er nooit wat verkocht werd. Daarom hebben we het nu anders aangepakt en Marketplace geïntroduceerd.
Wordt dat goed bekeken? Als je meerekent dat het een paar dagen online staat zeker wel. Advertentie nummer 19 was vandaag het best bekeken item op DF.
En discussiëren over auto's, met linkjes erbij en alles erop en eraan? Hopelijk veel en vaak in dit topic:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =8&t=21552" onclick="window.open(this.href);return false;