En dan te bedenken dat NL qua netto prijs de goedkoopste van EU is...kortom de fabrikanten verdienen er zelfs minder op dan bijvoorbeeld in D....gekke wereld....
Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Tering wat een prijsverhogingen
En dan te bedenken dat NL qua netto prijs de goedkoopste van EU is...kortom de fabrikanten verdienen er zelfs minder op dan bijvoorbeeld in D....gekke wereld....
En dan te bedenken dat NL qua netto prijs de goedkoopste van EU is...kortom de fabrikanten verdienen er zelfs minder op dan bijvoorbeeld in D....gekke wereld....
-
Andre
- Berichten: 11437
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
De vraag is
Wie koopt er straks nog nieuw?
Wie koopt er straks nog nieuw?
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Audi RS3... 68k in 2011, 76k in 2013.
- Booooh
- Berichten: 3545
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 23:51
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
- Locatie: https://dbf.nl
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Ik ga m'n auto's maar om de 3 jaar wrappen ofzo
...
Gaat echt helemaal nergens meer over, knap asociaal om de eerder vastgestelde tarieven zomaar even te verhogen, inflatie ok, maar deze verhogingen zijn ronduit crimineel...
Ben
Gaat echt helemaal nergens meer over, knap asociaal om de eerder vastgestelde tarieven zomaar even te verhogen, inflatie ok, maar deze verhogingen zijn ronduit crimineel...
Ben
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
welk land was dat ook al weer waar het nog veel gekker is met onbenullige belasting?
- Sjoerd MP BMW
- Berichten: 871
- Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:27
- Locatie: Deutschland
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Die eigenaar van van die ene gloednieuwe M3 is een slim man!
Die auto gaat hem weinig afschrijving geven; over drie jaar wordt de auto per opbod verkocht op het D-F forum.
Alle BMW fappers springen er als eksters erop af om dat blinkende //M logo.
Ook ik vind dat ze helemaal gek zijn hier in Nederland, maar vergeet niet dat het gemiddeld loon in het buitenland lager ligt dan in Nederland... in Duitsland bijvoorbeeld betaal ik iets meer (auto, inboedel, opstal etc etc) verzekering en kennen ze geen collectieve zorgverzekering zoals in Nederland.
Huizen bubble in NL is groter dan in andere landen, dus prijzen stijgen minder snel tot niet (wat zal de toekomst brengen...?).
Desalnietemin stap ik elke keer met een big smile in onze bolides met witte platen waarvan we de letter-cijfer-combinaties zelf hebben mogen kiezen!
De mensen die "het makkelijk" kunnen betalen worden nog een keer beroofd. Zijn veelal die mensen die 72% van hun inkomen hebben moeten afstaan. Nu iedereen in bedrijfsleven de broekriem aanhaalt gaan die ambtenaren nog staken ook...!
Die auto gaat hem weinig afschrijving geven; over drie jaar wordt de auto per opbod verkocht op het D-F forum.
Alle BMW fappers springen er als eksters erop af om dat blinkende //M logo.
Ook ik vind dat ze helemaal gek zijn hier in Nederland, maar vergeet niet dat het gemiddeld loon in het buitenland lager ligt dan in Nederland... in Duitsland bijvoorbeeld betaal ik iets meer (auto, inboedel, opstal etc etc) verzekering en kennen ze geen collectieve zorgverzekering zoals in Nederland.
Huizen bubble in NL is groter dan in andere landen, dus prijzen stijgen minder snel tot niet (wat zal de toekomst brengen...?).
Desalnietemin stap ik elke keer met een big smile in onze bolides met witte platen waarvan we de letter-cijfer-combinaties zelf hebben mogen kiezen!
De mensen die "het makkelijk" kunnen betalen worden nog een keer beroofd. Zijn veelal die mensen die 72% van hun inkomen hebben moeten afstaan. Nu iedereen in bedrijfsleven de broekriem aanhaalt gaan die ambtenaren nog staken ook...!
- Sjoerd MP BMW
- Berichten: 871
- Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:27
- Locatie: Deutschland
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Zweden toch?GTRene schreef:welk land was dat ook al weer waar het nog veel gekker is met onbenullige belasting?
Ik weet me te herinneren dat mijn oudeheer twee decennia terug bezig is geweest met eventuele import.
-
Andre
- Berichten: 11437
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Er zullen vast wel klachten binnen komen bij de bovag.
Ze corrigeren nu bpm afbouw dat is dus stop gezet doen dat met verhoging co2 tax. Wat de auto s nog duurder maakt dan ze al zijn.
Ik ben even aan vergelijken geweest. En inderdaad wat ik al dacht.
In de oude situatie zouden zuinige auto s zoals bijv een polo 1.4 een stukje goedkoper zijn geworden. Wat hebben ze gedaan ze hebben de tarieven zo aangepast dat de zuinige auto s nagenoeg in de komende jaren hetzelfde gaan kosten dus geen extra voordeel als je zuinigere auto koopt. Alleen wat gebeurt er dan als je deze aangepaste regels toepast op auto s die groter, sportiever zijn juist extreem hoge bpm wat zelfs zo hoog is dat die auto s nog duurder zijn dan in vergelijk tot de ouwe situatie waar we alleen bpm hadden en geen co2 tax. Je krijgt hierdoor nog meer onverkoopbare modellen in nederland. Consumenten gaan dit niet leuk vinden. Maar dealers ook niet. De duurdere modellen zullen in de showroom blijven staan.
Voorbeeld van 1 officieel geleverde nieuwe m3 in 2010. In de jaren die gaan komen worden dergelijke auto s helemaal niet meer verkocht.
Ze corrigeren nu bpm afbouw dat is dus stop gezet doen dat met verhoging co2 tax. Wat de auto s nog duurder maakt dan ze al zijn.
Ik ben even aan vergelijken geweest. En inderdaad wat ik al dacht.
In de oude situatie zouden zuinige auto s zoals bijv een polo 1.4 een stukje goedkoper zijn geworden. Wat hebben ze gedaan ze hebben de tarieven zo aangepast dat de zuinige auto s nagenoeg in de komende jaren hetzelfde gaan kosten dus geen extra voordeel als je zuinigere auto koopt. Alleen wat gebeurt er dan als je deze aangepaste regels toepast op auto s die groter, sportiever zijn juist extreem hoge bpm wat zelfs zo hoog is dat die auto s nog duurder zijn dan in vergelijk tot de ouwe situatie waar we alleen bpm hadden en geen co2 tax. Je krijgt hierdoor nog meer onverkoopbare modellen in nederland. Consumenten gaan dit niet leuk vinden. Maar dealers ook niet. De duurdere modellen zullen in de showroom blijven staan.
Voorbeeld van 1 officieel geleverde nieuwe m3 in 2010. In de jaren die gaan komen worden dergelijke auto s helemaal niet meer verkocht.
- ErikMartijn
- Berichten: 1816
- Lid geworden op: 08 jan 2010, 15:41
- Locatie: 323ti
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Volgens mij is het in Denemarken nog erger.Sjoerd MP BMW schreef:Zweden toch?GTRene schreef:welk land was dat ook al weer waar het nog veel gekker is met onbenullige belasting?
Ik weet me te herinneren dat mijn oudeheer twee decennia terug bezig is geweest met eventuele import.
Hier een stukje daar over:
http://wallstreetpit.com/12684-denmarks ... nd-crazier
Bijna 200 % belasting op een nieuwe auto!Tax Rates
In 2005, the Danish registration amounts to 105% of that part of the value of a new passenger car that is below DKK 62,700 and 180% for the rest. The basis for calculation includes 25% VAT, custom duties and profits to the retailer. Vehicles equipped with air bags and ABS systems are entitled to a reduction in the tax level to encourage safer cars.
Registration tax rates for passenger cars (euros)
Source: Speck et al., 2006
- Year: 1985 1990 1996 2000 2002 2005
105% tax of value below: 2295 2342 4674 7110 7725 8428
180% of tax of value above: 2295 2342 4674 7110 7725 8428
In 2005, non-passenger vehicles weighing below two tonnes are charged with a 95% duty for the value above 15,100 DKK, while the value below 15,100 DKK is free of charge (Speck et al., 2006). Trucks weighing above two tonnes are charged 60% for the value above 12,100 DKK while the value below 12,100 DKK is free of charge (Speck et al., 2006).
Before 1997, the annual vehicle tax was based on the weight of the car. All vehicles sold before 1997 are liable to the annual weight based tax, lighter vehicles paid a lower duty than heavy vehicles. In 2005, owners of vehicles registered before 1997 weighing below 600kg are facing an annual vehicle tax of 1,700DKK while a vehicle weighing between 1501 and 2000kg pay a tax of 4780DKK tax (Speck et al.2005).
For vehicles registered after 1997, a tax, known as "the owners green tax", is paid based on the fuel economy rather than the weight of the car (that is the number of kilometres driven per litre of transport fuel). In 2005, the annual tax rates are as low as 520DKK (€70) for petrol driven vehicles driving more than 20km/l and as high as 18,460DKK (€2,477) for petrol driven vehicles driving less than 4.5km/l. For diesel driven vehicles, the lowest yearly tax rate is 160DKK (€21) for vehicles driving more that 32.1 km/l and the highest tax rate is 25,060DKK (€3,362) for vehicles driving less than 5.1km/l (Speck et al., 2006).
Exemptions
As part of the government’s green energy agreement in 2008, it was decided that electric vehicles would not be subject to normal vehicle registration tax of 180 percent until 2012. In 2009 it was announced that the exemption may be extended by the government until 2015. DONG Energy, (72 percent is state-owned) called for an extension to the registration free period until at least 2020. The company plans to launch 500,000 electric cars in Denmark within the next decade (The Copenhagen Post Online, 2009).
- Arthur
- Berichten: 43736
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Roepende in de woestijn is dit. 99% van autorijdend NL interesseert het geen reet. Als hun gemiddelde vervoersmiddel ongeveer hetzlefde blijft dan boeit het ze niet. Die paar topmodellen die hier werden verkocht.
- Niels
- Berichten: 22536
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Daarnaast worden die dure kneiters vaak zakelijk gereden. De afschrijving over een bepaalde periode betaal je als gebruiker. Als de nieuwprijs hoger ligt maar de restwaarde ook dan maakt het nog steeds weinig uit
Ben wel benieuwd wat de gebruikte markt gaat doen als dergelijke auto's door particulieren gekocht moeten gaan worden
Vakantie huisje niet al te ver van de Eiffel, ik wist het wel
Ben wel benieuwd wat de gebruikte markt gaat doen als dergelijke auto's door particulieren gekocht moeten gaan worden
Vakantie huisje niet al te ver van de Eiffel, ik wist het wel
-
Harrie
- Berichten: 1908
- Lid geworden op: 13 aug 2006, 16:08
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
jawel hoor, je moet op het tabblad historie klikken.dvh schreef:Dat zie je bij de rdw er niet bijstaan. My bad.
Laatst gewijzigd door Harrie op 18 feb 2011, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
- Berichten: 13441
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Bizar, die verhogingen!
Zullen de dealers in Dld. heel blij mee zijn. Jong gebruikte (snelle) auto's zullen een stuk interessanter worden. En wie een beetje handig is met invoeren kan een hoop geld besparen op BPM. Kost wel even moeite maar loont nu zeker 100%.
Zullen de dealers in Dld. heel blij mee zijn. Jong gebruikte (snelle) auto's zullen een stuk interessanter worden. En wie een beetje handig is met invoeren kan een hoop geld besparen op BPM. Kost wel even moeite maar loont nu zeker 100%.
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Domme vraag wellicht.Harrie schreef:jawel hoor, je moet op het tablbad historie klikken.dvh schreef:Dat zie je bij de rdw er niet bijstaan. My bad.
Maar als iemand een nieuwe auto in bijv. Duitsland koopt. En deze wordt geimporteerd. Word dan vanuit de eerste ternaamstelling in Nederland gekeken of al vanuit de ternaamstelling uit Duitsland ?
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Een aantal BMW dealers doen dat al lang voor hun klanten in het dure segment, bomvolle auto's van BMW AG scoren met amper een kilometer op de klok. Import handelen ze af voor de klant, en zowel de marge voor de dealer is leuk als de prijs voor de klant.
Maar kijk nu eens naar het recente nieuws, die verzorgingsstaat staat op klappen vooral ook door de mega grote fraude die er met uitkeringen, persoongebondenbudgetten, kinderopvang toelages, voorlopige teruggaaf IB worden gepleegd in dit land. Uiteraard moeten de mensen die in het netwerk van bestuurlijk NL zitten allemaal minimaal 1,5 balkie scoren, en matsen ze elkaar met mooie snoepbaantjes, dus die gasten zullen niet ingrijpen, hun raakt het niet. Deze salon socialisten weten het allemaal zo goed voor het klootjes volk....... de zweep er over.
Maar zoals Andre eerder aan heeft gegeven, leuk huisje in de Eifel met mooi speelgoed in de garage en dikke vinger naar de parasieten in Den Haag.
Michel
Maar kijk nu eens naar het recente nieuws, die verzorgingsstaat staat op klappen vooral ook door de mega grote fraude die er met uitkeringen, persoongebondenbudgetten, kinderopvang toelages, voorlopige teruggaaf IB worden gepleegd in dit land. Uiteraard moeten de mensen die in het netwerk van bestuurlijk NL zitten allemaal minimaal 1,5 balkie scoren, en matsen ze elkaar met mooie snoepbaantjes, dus die gasten zullen niet ingrijpen, hun raakt het niet. Deze salon socialisten weten het allemaal zo goed voor het klootjes volk....... de zweep er over.
Maar zoals Andre eerder aan heeft gegeven, leuk huisje in de Eifel met mooi speelgoed in de garage en dikke vinger naar de parasieten in Den Haag.
Michel
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Alleen vergeet men 1 ding, straks pakt men deze route ook aan. Dus 2 jaar voordeeltjes pakken en dan ook extra zware Co2 heffingen op dure importauto's.Tristan schreef:Bizar, die verhogingen!![]()
Zullen de dealers in Dld. heel blij mee zijn. Jong gebruikte (snelle) auto's zullen een stuk interessanter worden. En wie een beetje handig is met invoeren kan een hoop geld besparen op BPM. Kost wel even moeite maar loont nu zeker 100%.
Arthur stelt ergens dat 99% het geen kloot boeit. En dat klopt ook want de massa denkt; betaal maar flink voor jullie dure patserbakken. Alleen vergeet men dat ze uiteindelijk zelf de dupe worden. Want je hoeft geen wiskunde te hebben gestudeerd dat als er geen dure auto's meer worden verkocht en alleen nog maar stadsvlooien met heel veel belastingvoordeel, straks een complete scheefgroei gaat ontstaan bij de inning van belastingen op auto's. Want waar gaat de overheid straks zijn belastingcenten halen? Juist bij diezelfde massa die nu massaal overstappen naar die belastingvrije auto's. Per saldo gaan die auto's straks veel duurder worden. En voor het geld waar je nu nog een Golf kunt rijden rij je over 4 jaar in een stadsvlo waar je net zoveel belasting over gaat betalen als die Golf nu.
- Marius
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 14 aug 2007, 20:52
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Sterker nog, die gaan het alleen maar erger maken.Andre schreef:Een europa heeft weinig betekenis zo te zien.
http://opunie.nl/opinie/europese-belast ... mijdelijk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Belasting zus, belasting zo. Het zat eraan te komen als je een groep mensen de mogelijkheid geeft om dingen te 'gaan regelen' voor de gewone burger, of zoals een overheidsdienaar dat noemt, de onderdanen.
En dan te bedenken dat de EU ooit alleen maar bedoeld is om het handelsverkeer te vergemakkelijken en te bevorderen. De interpretatie van een ambtenaar bij zo een initiatief dan over het algemeen: laat ik meer regels opstellen om zaken te vergemakkelijken
Kortom een niet te stoppen, alsmaar groeiend apparaat dat alleen maar meer zal gaan heffen, hetzij linksom of rechtsom. De auto is daarin een makkelijke prooi dus daar zal tzt ook nog wel een eu-belasting bovenop komen.
Anyway, we hebben er 'met zijn allen voor gekozen' dus we moeten ook niet zeuren, toch?
Het beeld dat hier geschetst wordt van burgers/onderdanen die 's ochtends braaf aansluiten in de file in allemaal hetzelfde type truttenschudder/auto past overigens mooi in het beeld van communistische landen uit de vorige eeuw; iedereen gelijk, iedereen hetzelfde, iedereen uiteindelijk dezelfde armoede.
Laatst gewijzigd door Marius op 18 feb 2011, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Hmmm..
Dus , exclusieve auto's opkopen en over 7/8 jaar weer verkopen met winst ?
Dus , exclusieve auto's opkopen en over 7/8 jaar weer verkopen met winst ?
- Ravin ///M
- Berichten: 3002
- Lid geworden op: 23 feb 2007, 16:50
- Locatie: Dieselduvel
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Gewoon kopen en genieten.
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Marius schreef:Sterker nog, die gaan het alleen maar ergAndre schreef:Een europa heeft weinig betekenis zo te zien.
Het beeld dat hier geschetst wordt van burgers/onderdanen die 's ochtends braaf aansluiten in de file in allemaal hetzelfde type truttenschudder/auto past overigens mooi in het beeld van communistische landen uit de vorige eeuw; iedereen gelijk, iedereen hetzelfde, iedereen uiteindelijk dezelfde armoede.
Maar uiteindelijk wel gevoed door het kapitalische systeem.
Een ieder die vind dat het uit de hand loopt roep ik op om serieuze vetrekplannen te maken. Als het echt zo hopeloos is in Nederland zit er echt maar een ding op.
Ik persoonlijk zie wat meer in het verkleinen van het inwoners aantal, al dan niet door emigratie. Maar vergeet een ding niet, het kapitalische systeem leeft op genoeg mensen die niet met hun kop boven het maaiveld uitsteken.
- Robin
- Berichten: 56109
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
In een Caterham gaat dat nogal moeilijk inderdaad.Ruben schreef:Maar uiteindelijk wel gevoed door het kapitalische systeem.
Een ieder die vind dat het uit de hand loopt roep ik op om serieuze vetrekplannen te maken. Als het echt zo hopeloos is in Nederland zit er echt maar een ding op.
Ik persoonlijk zie wat meer in het verkleinen van het inwoners aantal, al dan niet door emigratie. Maar vergeet een ding niet, het kapitalische systeem leeft op genoeg mensen die niet met hun kop boven het maaiveld uitsteken.
- Marius
- Berichten: 764
- Lid geworden op: 14 aug 2007, 20:52
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Ik zie niet echt wat een kapitalistisch systeem te maken heeft met een monopolie positie welke door overheden misbruikt wordt (en waarop sommige multinationals graag aansluiting zoeken dmv lobbyen om hun monopoliepositie te houden), hier aan bijdraagt.Ruben schreef:Maar uiteindelijk wel gevoed door het kapitalische systeem.
Een ieder die vind dat het uit de hand loopt roep ik op om serieuze vetrekplannen te maken. Als het echt zo hopeloos is in Nederland zit er echt maar een ding op.
Ik persoonlijk zie wat meer in het verkleinen van het inwoners aantal, al dan niet door emigratie. Maar vergeet een ding niet, het kapitalische systeem leeft op genoeg mensen die niet met hun kop boven het maaiveld uitsteken.
Indien je ons huidige stelstel benoemt met kapitalisme ben je denk ik niet helemaal bekend met de definitie van kapitalisme en vnl de gedachte van het respecteren van prive bezit erachter. Daarvan is NL absoluut geen sprake. Voor enige opheldering is dit dan wellicht een interessante website om eens wat artikelen van te lezen: http://www.capitalismmagazine.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar meegaand in je redenering vwb het vertrekken; wanneer je de emigratie statistieken bekijkt, zijn er al veel 'kapitalisten' die wegtrekken inderdaad. Dat betekent dat de druk om de tent draaiende te houden alleen maar meer komt te liggen bij het klootjesvolk, jij en ik. Mooie ontwikkeling, niet? En ondertussen stijgen de tarieven.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
goede post inhoud @Michel.
trouwens nog even over die duurdere landen in het noorden.
als je NL bekijkt en dan bv de 1M die in de US omgerekend toch iets van 35K kost? dan is 70K hier bijwijze een 100% belasting over die 35K
ja beetje kromme berekening, maar heel kort door de bocht zou je het bijna zo kunnen zien.
Nu is die 70K voor zo'n mooie kar in verhouding misschien wel redelijk, maar wilde ff op de grote verschillen pointen.
Ik heb nog nooit nieuw gekocht (nieuwste was 3 maand oud maar zo onder de prijs) en zo zal het waarschijnlijk ook blijven gaan...liever een supercar wat jaren ouder dan een nieuwe zaaddodende superbelaste nwe waar de afschrijving ook nog eens giga is.
dan beter af en toe wat vervangen door nwe delen (is het ook weer nieuw) en een emotie kar hebben
trouwens ook al denkenmensen vaak, ja maar dan moet je nwe onderdelen kopen bla bla...maar dat is vaak nog duizenden euries minder dan de afschrijving van een nwe
trouwens nog even over die duurdere landen in het noorden.
als je NL bekijkt en dan bv de 1M die in de US omgerekend toch iets van 35K kost? dan is 70K hier bijwijze een 100% belasting over die 35K
ja beetje kromme berekening, maar heel kort door de bocht zou je het bijna zo kunnen zien.
Nu is die 70K voor zo'n mooie kar in verhouding misschien wel redelijk, maar wilde ff op de grote verschillen pointen.
Ik heb nog nooit nieuw gekocht (nieuwste was 3 maand oud maar zo onder de prijs) en zo zal het waarschijnlijk ook blijven gaan...liever een supercar wat jaren ouder dan een nieuwe zaaddodende superbelaste nwe waar de afschrijving ook nog eens giga is.
dan beter af en toe wat vervangen door nwe delen (is het ook weer nieuw) en een emotie kar hebben
trouwens ook al denkenmensen vaak, ja maar dan moet je nwe onderdelen kopen bla bla...maar dat is vaak nog duizenden euries minder dan de afschrijving van een nwe
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
René dat is nu juist het punt wat ik wil maken, die supercars van een paar jaar oud zijn er straks niet meer, want ze worden nu bijna niet meer nieuw verkocht.liever een supercar wat jaren ouder dan een nieuwe zaaddodende superbelaste nwe waar de afschrijving ook nog eens giga is.
- JWD
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 30 nov 2008, 00:53
- Locatie: Rotterdam
Re: Nieuwe Co2 Tarieven!!!!
Ik ben benieuwd of dit echt zo is.RVV schreef:René dat is nu juist het punt wat ik wil maken, die supercars van een paar jaar oud zijn er straks niet meer, want ze worden nu bijna niet meer nieuw verkocht.liever een supercar wat jaren ouder dan een nieuwe zaaddodende superbelaste nwe waar de afschrijving ook nog eens giga is.
Als dat namelijk zo is dan zit nu iedereen nog te slapen als je ziet wat een 'supercar' van een jaar of 2 doet aan afschrijving, die is namelijk onveranderd hoog.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 14 gasten
