Ja omdat ie last heeft van zn eigen downwashdvh schreef: Klopt ! Hij reageert dan ook anders dan wanneer je er hoger mee vliegt.. 8)

Ja omdat ie last heeft van zn eigen downwashdvh schreef: Klopt ! Hij reageert dan ook anders dan wanneer je er hoger mee vliegt.. 8)
Andre schreef:Zon 450S vindt ik wel wat. Zo n mini ding vindt ik niks das echt te klein. Dan kan ik net zo goed zo n ding van de kermis halen met zo n trekveer erin:) Moet wel een beetje real gevoel geven.
Maar stabiliseert dat ding zich zelf ook. Valt daar uberhaubt mee te vliegen voor mij.
Heb vroeger wel demo s gezien van die echt grote heli s. Die zou ik niet eens van de grond krijgen.
Andre schreef:Ik vindt die dubbele bladen niet mooi. Het is net als wippen met een condoom. Wel lekker maar niet perfect.
Thomas schreef:Andre, dat is goed te doen, is een hele leuke condoom. Maar hou er rekening mee dat ook dit niet vanzelf gaat, maar het is zeker een stuk makkelijker dan zo'n 450 Condoom. Ik zou hem alleen niet in de woonkamer proberen.
Voordeel van deze condoom is dat ie aardig tegen een stootje kan, makkelijk te repareren. En uiteindelijk leer je er veel beter mee neuken dan zo'n coax. Als je hier een beetje mee overweg kan is de stap naar een condoom niet zo groot meer.
Bestel meteen voor je vrouw het volgende mee;
- extra accu(s), deze laad je namelijk niet in een kwartiertje op
- extra rotorbladen
- landingskruis (dat ding met die gele balletjes), maakt het klaarkomen wat makkelijker in bed
Airwolf is toch voor een groot deel opgenomen met een RC helicopter!Maus335i schreef:Of als je echt teveel geld hebt:
Meende van wel ja. In veel films en commercials (o.a. Ford USA gebruikt ze veel) worden ook vaak RC helicopters gebruikt voor opnames. Het zijn vrij serieuze apparaten, maar kost dan ook wat...Sjoerd MP BMW schreef:Airwolf is toch voor een groot deel opgenomen met een RC helicopter!Maus335i schreef:Of als je echt teveel geld hebt: