Shakedown op CPZ en gelijk de eerste keer CPZ voor mij

mijne is ook letterlijk de dag ervoor af voor superlap XDGijs Evo schreef:Weet ook nu net pas dat ik mijn Evo optijd klaar heb voor zondag.
Shakedown op CPZ en gelijk de eerste keer CPZ voor mij
Ruben schreef:Supercars van na 2000 Kees. Soms moet je je meerdere erkennen :jenna:
Paas mij die kaart dan maar want jij komt toch wel binnen en ik heb niets gekregenNutkees schreef:Heb nu een kaart binnen en tevens voor sessie 3 vrijrijden.
Heb echter ook een email gehad voor supercar drive Heaven&Rides. Kan daar ook in meerijden geloof ik, moet maar even kijken hoe dit te combineren is allemaal op de dag zelf. Bijrijders zijn reeds geregeld!
Heb ook betaald voor een toegangskaart en vervolgens zie ik staan dat supercars gratis toegang krijgen.. fraai is dat.. Hoop wel dat mijn toegangsbedrag dan naar het goede doel gaat!
Tot zondag mannen.
Mister-G schreef:Paas mij die kaart dan maar want jij komt toch wel binnen en ik heb niets gekregenNutkees schreef:Heb nu een kaart binnen en tevens voor sessie 3 vrijrijden.
Heb echter ook een email gehad voor supercar drive Heaven&Rides. Kan daar ook in meerijden geloof ik, moet maar even kijken hoe dit te combineren is allemaal op de dag zelf. Bijrijders zijn reeds geregeld!
Heb ook betaald voor een toegangskaart en vervolgens zie ik staan dat supercars gratis toegang krijgen.. fraai is dat.. Hoop wel dat mijn toegangsbedrag dan naar het goede doel gaat!
Tot zondag mannen.![]()
Komt zeker door al dat plastic..
alt schreef:Mag ook komen, in de Supercar Experience.
Meen de Xtr8 en de GT40 mee.
Doe je niet mee met de XTR? De perfecte car voor een snelle Superlapalt schreef:Mag ook komen, in de Supercar Experience.
Die zwarte vlag zal hooguit voor te langzaam rjden zijn............Nutkees schreef:alt schreef:Mag ook komen, in de Supercar Experience.
GT40!!!!
Me like!![]()
Zie iedereen daar zondag en nu maar hopen dat ik geen zwarte vlag krijg met die truck van me...
lol heb het even geweizigd naar 2:15 XDRJay schreef:Met 1.15 heb je een nieuw ronderecord overall te pakken op zandvoort.....
wat voor auto rijd je dan en wat voor specs?Jeroen K. schreef:lol heb het even geweizigd naar 2:15 XDRJay schreef:Met 1.15 heb je een nieuw ronderecord overall te pakken op zandvoort.....
trouwens nutkees, wat gebeurde er met je viper nadat de drifters geweest waren? trok je aan de handrem ofzo? kwam zoveel rook van je auto in ene en toen spinde je ook nog...
BMW E36 325i, wel trackday klaar met kooi, schroefset, maar motorisch compleet standaard op een open lucht filter naGTRene schreef:wat voor auto rijd je dan en wat voor specs?Jeroen K. schreef:lol heb het even geweizigd naar 2:15 XDRJay schreef:Met 1.15 heb je een nieuw ronderecord overall te pakken op zandvoort.....
trouwens nutkees, wat gebeurde er met je viper nadat de drifters geweest waren? trok je aan de handrem ofzo? kwam zoveel rook van je auto in ene en toen spinde je ook nog...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten